"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

LOTR:pari figua(vielä)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ikäni ei kenties kuulu kaikkein tärkeimpiin asioihin täällä, mutta sanotaan vaikka että n. 1.5v vanhempi olen kuin tarinat-osion kirjailijoiden keskiarvo. Ikäni löytyy myös ko. topicista. *Seuraa kun da gobbo kipittää katsomaan mainittua topicia*
EDIT: däämn, arvasin väärin.
Viimeksi muokannut Oberon, La 29.05.2004 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
da gobbo

Viesti Kirjoittaja da gobbo »

mä oon 12.v
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Mitäs väliä, minkä ikäinen on? Taito ja tieto ratkaisevat enemmän.

Jos näin rehellisiä ollaan, niin sanoisin että ehkä vähän lisää varjostuksia. Ei, en väitä, että välttämättä itse parempaan pystyisin.
Amroth Elensar

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

Dö Koppo, voisi olla paljon mukavampaa ja voisi luoda paljon nautillisemman ilmapiirin, jos et luettelisi "vikoja", mitä Oberonin figuista löysit, vaan enemmänkin antaisit maalausohjeita ja parannusehdotuksia, tuo on hyvin törkeää. Ja vielä se, että ethän vaan huijannut ikääsi, sillä mielestäni käyttäydyt vielä pari vuotta nuoremman tapaisesti :) .

Figut on yllättävän hyvän näkösiä, vaikka niihin et ole maalannut mitään korostuksia tai muita "hienouksia". Ihan kohtuullisia keihäitä, tosin muistuttaa himpun verran enemmän Fabaa, kuin lotria. Voisi yrittää niitä klemmareita vähän jotenkin suoristaa.

Saat yllättävän paljon paremman näkösiä, jos vaikka Peikon haarniskan maalaat laimennetulla black inkillä, ja sitä vois muihinkin haarniskoihin tökätä. Ja Helffien viittojen ne korkeimmat kohdat maalaa vaikka pikaisesti ultramarines bluen ja regal bluen sekoituksella, mikäli ne oli nyt maalattu regal bluella. Hienomman näköisiä figuja pienellä vaivalla. Toisaalta olisi helpompi lähteä korostelemaan, jos olisivat hieman tummempia nuo figut, nyt jos alkaa tehdä hailaitteja, niistä tulee jo liian vaaleita... Muutta maalaamalla sitä vain oppii, jatka samaan malliin, good job!
Oberon

Hmm, mitäs figuja sitä on kateltu?? Vanhan väriteeman helffeissä on pelkkä mithril silver. Ja uusissa on revellin tumman vihreä alla, ja goblin green päällä highliten tapaisena raitana. Mitään sinistä siellä ole ;) Mutta joo, noiden väriteema ja maalaus kehittyy kokoajan, kun vain olisi vielä aikaakin...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jep - minustakin da gobbo voisi kiinnittää hieman enemmän huomiota postaustensa yleiseen tasoon. Vähemmästäkin on tunnuksia laitettu kuivumaan.
da gobbo

tarkotus ei ollut haukkuu,vaik tost sen käsityksen saa.Tarkotus oli antaa vaan vinkkii seuraavien figujen maalaukseen.*hakkaa päätä seinään*
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Tai jos nyt vaikka olisit vaan hiljaa...
Mutta, itse olen sitä mieltä että figuistasi saisi paljon paremman näköisiä lisäämällä työtaakkaa n. kymmenellä minuutilla per. figu. Pienet highlightit ja shadet sopiviin paikkoihin niin Vóila! (meniköhän oikein :D)
Trollin iho on kyllä hieman yksivärinen siihen voisit pistää muutaman shaden ainakin.
Amroth Elensar

Oberon kirjoitti:Hmm, mitäs figuja sitä on kateltu?? Vanhan väriteeman helffeissä on pelkkä mithril silver. Ja uusissa on revellin tumman vihreä alla, ja goblin green päällä highliten tapaisena raitana. Mitään sinistä siellä ole ;) Mutta joo, noiden väriteema ja maalaus kehittyy kokoajan, kun vain olisi vielä aikaakin...
Siis tohon linkkiin kun menee, niin ylimpänä on kolme konffattua helf jousimiestä, joille olet laittanut keihäät. Ellei silmäni petä, niin hameet ovat siniset ja armori kultasta, vai olenko tosiaan sokea?
Oberon

Ahaa! kyllä, niinhän niissä on. Tosin puhuit viitoista, niin menin sekaisin. Highlitea voisi kyllä koittaa...
Amroth Elensar

kokeile ihmeessä! Saa näyttämään kummasti paremmalta. Älä haarniskaan tee mitään, mutta ainakin helffien hameisiin ultramarines bluen ja regal bluen sekotusta niihin korkeimpiin kohtiin. Kaikki metallin värinen metalli olisi varmaan hyvä vetaa vedellä laimennetulla black inkillä.. Nuokin asiat pelkästään tekevät noista hienomman näkösiä.
da gobbo

itse olen sitä mieltä että figuistasi saisi paljon paremman näköisiä lisäämällä työtaakkaa n. kymmenellä minuutilla per. figu. Pienet highlightit ja shadet sopiviin paikkoihin niin Vóila!

Olen samaa mieltä
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Minusta nyt hra Da Gobbo voisi vähän alkaa rajoittelemaan noita viestejä, niitä on vähäsen kertynyt tänne.

Ja itse figuihin!

Hyvin nopeasti saisit noista haltioista todella komean näköisiä, jos vetäisit tuohon panssariin chestnut/brown ink-washit, se toisi syvyyttä todella helposti.

Peikossa tuntuu olevan hieman paksut maalit, mutta muuten hyvä pelifigu (ja minähän en saarnaa maalauksesta, kun en näe itseäni GD-voittajana ;) )

EDIT: noh noh, tulipa painettua hätäseen lähetystä. Eli jatkuu edellisestä:

Armeija kokonaisuutena on tosi hieno. Loistavaa työtä noiden kanssa, täytyypi onnitella.

En kyllä yhtään valittaisi maalaamisen tasosta, kun olet nuo kaikki (?) jaksanut maalata!
niih.
Oberon

Niin, yhdenkään ukon maaleja ei tosiaankaan ole ohennettu, mitä nyt vähän on välillä pensseliä kasteltu. Peikkoa alan kohta säätämään, ja helffejä ehkä sitten joskus, örkit ovat mulle sellaista tylsää massaa, että niitä en jaksa käydä säätämään, imperial guardkin vie aikaa ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”