Tässä kaverin kanssa pelattiin, ja kinaa tuli vähän seuraavanlaisesta ongelmasta: Onko Monster reaction test psykologinen testi, kun kaverin steed of slaanesh jäi ilman ohjaajaa ja kun demoni on, se on immune to psychology. Eli kysymys kuuluu, onko monster reaction psychology test?
Toinen kysymys liittyy lähitaistelun jälkeisiin tapahtumiin. Eli, jos ryhmä chaos nihtejä voittaa esim. dwarf crossbowit ja dwarffit juoksevat mutta nihdit eivät pursuita, saako voittanut yksikkö kääntää rintamasuuntansa minne haluavat?
Vielä viimeinen kysymys. Jos minun charu on taistelussa mukana toisen oman yksikön kanssa (charu siis ei ole liittynyt tähän yksikköön) ja lyö kulmasta, voiko hän tappaa vain yhden tyypin eli sen, jonka kanssa hän on basecontactissa. Selvyyden vuoksi vielä kuva: http://koti.mbnet.fi/~kohola/taistelu.JPG
Kiitän kaikista vastauksista!
Muutama kysymys (mm. monster reaction)
- Rosvosektori
Muutama kysymys (mm. monster reaction)
Times are tough, huh, bud!
Monster reaction on LD testi, ei psykologia.
Psykologiatestit löydät sääntökirjasta otsikon alta Psychology alta.. muut ovat sitten jotain muita testejä.
Ei, yksikkö jää paikalleen siihen missä olikin. (remain stationary)
Tapat tavallisia tyyppejä niin monta kuin teet woundeja. BRB s.99 "Excess Wounds"
Psykologiatestit löydät sääntökirjasta otsikon alta Psychology alta.. muut ovat sitten jotain muita testejä.
Ei, yksikkö jää paikalleen siihen missä olikin. (remain stationary)
Tapat tavallisia tyyppejä niin monta kuin teet woundeja. BRB s.99 "Excess Wounds"
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Scar-Veteran