Minäkin söisin mieluiten lord of changen. Ei varmaan olisi yhtä pahan makuista kuin great unclean one
Ken on kaikkein kaunein?
-
Stenvall
-
MangaReaper
Itsestäni hienoin on Hight Elfejen kansikuva, katsokaa sen äijän viittaa ja muita vaatteita. Niiden kuviointi on hienoa ja niistä voi aistia taikuuden, ja sen tehokkuuden. Itse en armeejana Hight Elveistä pidä, visiin kun sodin yleensä niitä vastaan ja ne juoksee karkuun, mutta kansikuva on upea.
Itse kerään Orceja, mutta Orci kirjan kansikuva ei ole minusta kehuttava. Toiseksi paras on Dark Elfejen kansikuva, koska siinä on hienoin näköinen hahmo keulassa ja tausta on hienoa violettia. Kansikuvan keulahahmosta voi huomata jonkin sortin vahvuuden ja pimeyden pahanvoiman.
Kolmas mistä pidän on Empireiden kansikuva on hyvin _tylsä_, mutta silti niin mielenkiintoinen, vaikka koko kuva on lähes harmaata, pidän siitä erittäin paljon.
Itse kerään Orceja, mutta Orci kirjan kansikuva ei ole minusta kehuttava. Toiseksi paras on Dark Elfejen kansikuva, koska siinä on hienoin näköinen hahmo keulassa ja tausta on hienoa violettia. Kansikuvan keulahahmosta voi huomata jonkin sortin vahvuuden ja pimeyden pahanvoiman.
Kolmas mistä pidän on Empireiden kansikuva on hyvin _tylsä_, mutta silti niin mielenkiintoinen, vaikka koko kuva on lähes harmaata, pidän siitä erittäin paljon.
khorne, mmm... Härästä tehtyä verilettuaKamreks kirjoitti:Bretonnialla taitaa olla hienoin, käpsilläkin on kiva.
Mieluiten söisin Lord of Changen...Mmmm...kanaa....
Tai Keeper of Secrets....rapua?
kyllä se storm of chaos on se mitä kannen pitää olla.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=25240Scar-Veteran kirjoitti:Hei hei hei! Voisko joku kertoa tämän "mitä söisin jutun".
Pitäis modejen/weekenderin varoa mitä sanoo, kun niin säälimättömästi kaikkeen tartutaan.