Bretonnia: Errantry War ja BSB
Bretonnia: Errantry War ja BSB
Kuten kaikki tiedämme, Bretonnia- armeijoissa on BSB pakollinen. SoC:in ErrantryWar- listassa ei kuitenkaan erikseen mainittu tätä, joten:
Onko Paladin BSB pakollinen Errantry War- listassa? Listassa on paljon muitakin poikkeuksia verrattuna "pääarmeijaan", esim. KotR- ryhmä ei pakollinen, vähintään yksi Knight Errant- ryhmä.
Onko Paladin BSB pakollinen Errantry War- listassa? Listassa on paljon muitakin poikkeuksia verrattuna "pääarmeijaan", esim. KotR- ryhmä ei pakollinen, vähintään yksi Knight Errant- ryhmä.
Re: Bretonnia: Errantry War ja BSB
Tuo Realmien pois jääminen kertoo varmaankin Errantry Warin teemasta. Nuorten miesten sota.pamp-pu kirjoitti:Kuten kaikki tiedämme, Bretonnia- armeijoissa on BSB pakollinen. SoC:in ErrantryWar- listassa ei kuitenkaan erikseen mainittu tätä, joten:
nyt paljon viisaampana foorumin säännöistä
Hienoa kp, loistavaa loogista päättelytyötä (*anteeksi*). Minä en pidä sitä pakollisena kunnes erratassa minulle toisin todistetaan. Toisaalta, eihän listassa ole esineitäkään... muita juttuja mitkä löytyvät army bookista. Tämä nyt on taas ihan tällainen kysymys mitä pitäisi kysyä GW:ltä, joko se on unohtunut, tai eivät itsekään ole tullut ajatelleeksi, että joku voi tulkita asiaa näinkin.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Tietääkseni kirjan listat ovat jokaista virhettä (esim. sea patrol) myöten identtisiä pdf-listojen kanssa.pamp-pu kirjoitti:Mutta jos se on vahingossa jäänyt PDF:stä pois, niin kyllä se kirjassa korjaantuu.
Viimeksi muokannut jullevi, Ma 31.05.2004 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Minä olen ainakin kokoajan ollut asennoitunut noihin listoihin siltä pohjalta että se mitä ei mainita on kuten kirjassa. Esim. tämä päätön riita sea patrol bolttiksista ja muu sellainen...
Ja sama juttu errantryn kanssa, vain ne mitkä ovat erikseen muutettu on erillailla.
Aivan turhahan niitä on moneen kertaan ryhtyä kirjottelemaan.
Ja sama juttu errantryn kanssa, vain ne mitkä ovat erikseen muutettu on erillailla.
Aivan turhahan niitä on moneen kertaan ryhtyä kirjottelemaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Totta, tällä tulkinnalla koska listan special ruleissa ei lue lance formationia, rankkibonuksia kolmesta jne. niitäkään ei olisi. Eikähön kuopata koko tulkinta ja suosiolla käytetä bsb:tä mukana.Runefang kirjoitti:Tämä taitaa tarkoittaa myös sitä, ettei Errantry War saa ylimääräistä sankaria, Lancemuodostelmaa tai Blessingiä ainakaan siihen asti kunnes GW tekee Erratan.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga