Vampire Counts armeijani yhteiskuvassa (Kuvia lisätty)
Vampire Counts armeijani yhteiskuvassa (Kuvia lisätty)
http://img38.photobucket.com/albums/v11 ... %20Counts/
Tässä ensimmäiset nettiin laittamani kuvat.
Kuvien laatu ei ole paras mahdollinen, koska kuvien kokoa on muokattu aika vapaalla kädellä.
Kuvissa ovat siis kaikki omistamani VC figuurit.
Tarkempia kuvia aion lisätä tässä joskus, kun jaksan ja on aikaa.
EDIT: Lisätty yksikkökohtaisia kuvia. kaikki yksiköt eivät ole päässeet tarkempiin kuviin joko siksi, että niiden maalipintaa pitää korjata kuvauskelpoiseksi, tai ne eivät ole minun mielestäni muuten kuvaamisen arvoisia.
Tässä ensimmäiset nettiin laittamani kuvat.
Kuvien laatu ei ole paras mahdollinen, koska kuvien kokoa on muokattu aika vapaalla kädellä.
Kuvissa ovat siis kaikki omistamani VC figuurit.
Tarkempia kuvia aion lisätä tässä joskus, kun jaksan ja on aikaa.
EDIT: Lisätty yksikkökohtaisia kuvia. kaikki yksiköt eivät ole päässeet tarkempiin kuviin joko siksi, että niiden maalipintaa pitää korjata kuvauskelpoiseksi, tai ne eivät ole minun mielestäni muuten kuvaamisen arvoisia.
Viimeksi muokannut Pegar, Ti 01.06.2004 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
" Plop."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
- Rectunator
Kiitos kiitos.Rectunator kirjoitti:Varsin vaikuttava näky. Maalausjälkikin on hyvä. Tosin vaikutti joissain siltä ikään kuin niissä ei olisi tehty highlighteja.
Tuo saattaa johtua siitä, että melko isossa osassa noista ei ole highlighteja.
Kyllä olen melkoisen laiska maalaaja.
" Plop."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
ehkä pikkusen epäselvii kuvii... :S
Mut jos kuvat ei valehtele, se näyttää iha hienolt
:d
joh, mäki oon aika laiska... oon ostanu hautakinkku armeijaani bowmanit, heavy horsemanit, liche priestit, casketin , 3 ushabtii ja bone giantin ja maalannu vasta bowmanit, 1 lichepriestin ja alottanu bone gianti :lol:
Mut jos kuvat ei valehtele, se näyttää iha hienolt
:d
joh, mäki oon aika laiska... oon ostanu hautakinkku armeijaani bowmanit, heavy horsemanit, liche priestit, casketin , 3 ushabtii ja bone giantin ja maalannu vasta bowmanit, 1 lichepriestin ja alottanu bone gianti :lol:
undead horden keraily kaynnissa.
-
Thunderheart
On niitä ihan kiitettävä määrä. Kyllähän nuo on ihan hyviä, mutta lisää valaistusta kuviin. Nykyisellään todella pimeitä kuvia, ja yhteiskuvasta ei saanut muuta selvää kuin että figuja siellä on.
Voisit myös ottaa kaikista noista yksiköistä yksittäiskuvia, sillä nämä kaukaa otetut kuvat ei sovellu kovin hyvin figujen tarkasteluun. Odotan kuvia innolla.
Beisseihin voisit keksiä jotain muuta kuin pelkkää vihreää. Flokkikin on parempaa kuin pelkkä kurja vihreä maali. Hiekoitusta suosittelen.
Voisit myös ottaa kaikista noista yksiköistä yksittäiskuvia, sillä nämä kaukaa otetut kuvat ei sovellu kovin hyvin figujen tarkasteluun. Odotan kuvia innolla.
Beisseihin voisit keksiä jotain muuta kuin pelkkää vihreää. Flokkikin on parempaa kuin pelkkä kurja vihreä maali. Hiekoitusta suosittelen.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Beisseihin olen tässä joskus laittamassa uutta väriä ja muuta säätöä, kuitenkin niin että se sopii battlematin väriin, eli ei mitään liian tummaa. Tämä siksi, että en jaksa käydä battlemattia värittämään sitten kun sen hommaan.
Noista voisi ottaa tarkempia kuvia vaikka tässä tänään ja huomenna.
Noista voisi ottaa tarkempia kuvia vaikka tässä tänään ja huomenna.
" Plop."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
" Plop?"
" Plop."
" Plop..."
*kumarrus* Mahtavaa taas että joku on jaksanut maalata armeijallisen figuja. Se on aina hyvä syy antaa rispektiä, joten sitä sulle
Itse en tule faban puolella varmaan ikinä saamaan armeijallista maalattua mutta ehkä jos nuo dh:t sais maaliin.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana