Antakaa mulle vinkkejä örkkien maalamisest....PLEASE?
-
Wambyrst
Antakaa mulle vinkkejä örkkien maalamisest....PLEASE?
Niin Aloitin tämän warhammer harrastukseni jotain ...pari viikkoa
sitten,niin olin silloin tilaannut itselleni perus maali setin ja
pari pakettia gobliineja ......
Niin kyl se maalaaminen sujuu,mut entäs nää kaikki varjostamis jutut?niitä mä en oikein tajua........
sitten,niin olin silloin tilaannut itselleni perus maali setin ja
pari pakettia gobliineja ......
Niin kyl se maalaaminen sujuu,mut entäs nää kaikki varjostamis jutut?niitä mä en oikein tajua........
- I.C. Wiener
- Viesti:
-
Wambyrst
- Walloittaja
- Viesti:
Hmh. Metalliset kannattaa aina lakata, ellei halua raapiutuneita kurjimuksia. Muovisista ei ainakaan itselläni ole maali tavallisesti peleissä/kuljetuksissa lähtenyt, itse en siis lakkaa muovifiguja.
Yläpuolella on iso topikki lakkaamisesta.
Yläpuolella on iso topikki lakkaamisesta.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
Wambyrst
Mutta jos niitä ei viel lähiaikoina aio "KULJETTAA" mihinkään?Walloittaja kirjoitti:Olettaisin, että kyse on pelifigusta, jos näin on niin vastaus on: Kyllä, ei lakatuista figusta irtoaa maali kuljetuksessa.Wambyrst kirjoitti:Mut kannattaako ne sit lakata?
-Walloittaja
Ja itse en kyl ikinä tiputtele tavaroit lattialle.
Olen kyl kuullut että jos näit warhammer figuja lakkaa niin ne
rupeaa kiiltämään , mä en kyl oikein haluaisi kiiltäviä
night gobliineja.
No, jos meinaat koskea figuihin jatkossa suosittelen lakkaamaan ne. Kiiltoa mielestäni liioitellaan ja paljas figun pinta kiiltää aika paljon pahemmin, kun se aikanaan sieltä tulee esiin.
Alussa kannattaa pyrkiä maalaamaan siististi eli värit pysyvät omilla "alueillaan". Jos maalaat paidan ruskeaksi, niin ruskeaa maalia ei ole örkin iholla. Kun tämä pysyy hallinnassa, niin voi alkaa korostamaan maalauksia ja tuomaan eri muotoja esiin.
Alussa kannattaa pyrkiä maalaamaan siististi eli värit pysyvät omilla "alueillaan". Jos maalaat paidan ruskeaksi, niin ruskeaa maalia ei ole örkin iholla. Kun tämä pysyy hallinnassa, niin voi alkaa korostamaan maalauksia ja tuomaan eri muotoja esiin.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
Wambyrst
-
Wambyrst
-
Wambyrst
-
hyytelöperuna
Roksteri tarkoitti, että brown inkillä saa hyvän ruoste-efektin aikaan kun sen maalaa metallin päälle.
Asiasta toiseen, maalaatko metalliosat mithril silverillä? Väri on todellla kirkas, sehän lukee nimessäkin, "silver". Itse maalaisin ne joko chainmaililla tai boltgunilla, riippuen figusta ja varjostaisin inkeillä.
Asiasta toiseen, maalaatko metalliosat mithril silverillä? Väri on todellla kirkas, sehän lukee nimessäkin, "silver". Itse maalaisin ne joko chainmaililla tai boltgunilla, riippuen figusta ja varjostaisin inkeillä.
Wambyrst kirjoitti:Ja-a,mut kun ei oo chain mailia!lol.
Sotavasara ei ole mikään IRC, täällä voi ja pitääkin muokata edellistä viestiä, ei floodata uusia ajatuksia (?) minuutin välein.Wambyrst kirjoitti:No ei se silver oo kovin kirkasta kun maalaa mustan päälle.
Kyllä se Mithril Silver on mielestäni turhan kirkasta mustankin päälle maalattuna, sinuna investoisin joko Chainmailiin tai Boltgun Metaliin(itse suosittelen jälkimmäistä). Mithril Silver on kuitenkin varsin pätevä metallin kuin metallin highlightaukseen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Wambyrst