Antakaa mulle vinkkejä örkkien maalamisest....PLEASE?
-
Wambyrst
Samanlaisia ne on, tai ainakin lähes, suurin osa Orci pelaajista käyttää Goblin Shamaneja tai Night Goblin shamaneja. Itsekin käytän Night Goblinin ja Goblin Shamaneja.Wambyrst kirjoitti:Ok,mä voisin nyt pikkusen vaihtaa tätä meidän keskustelun aihetta....
Onko noi Gobliinien shamaanit huonompia näis taika jutuis mitä
Örkkien shamaanit?
Josteet 2000 pisteen listan, niin pistäisin siihen 2 night Goblin unittia, joissa 20 äijää ja 2 Wolf Rider ryhmää, joissa 5 äijää. Muuta Goblin ryhmiä en pistäisi.Wambyrst kirjoitti:Kuinka monta gobliini ryhmää mielestäsi tarvitaan kunnolliseen orc armyyn?
Edit: Warmbyrst, voisit kysellä miulta YV:nä näitä juttuja. Ettei mene ircaukseksi.
Viimeksi muokannut Roksteri, Ke 02.06.2004 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Wambyrst
-
Wambyrst
Itse en pidä lainkaa tavan goboista, mielummin ostaa GOblin WOlf ridereita tai NIght GOblineita. Night Goblinit ovat hyviä, koska ne voivat lähettää Fanaticejä liikenteeseen. Fanaticit on Orcien erikoisuuksia, ja niitä kannattaa hyödyntää.Wambyrst kirjoitti:Mut täs olis teille suora kysymys: kannattaako näit perus gobliineja ostaa?
Olen kuullut että ne on aika surkeita taistelus.
Mitä jos minä käytän pelkkiä gobliini ratsumiehiä?
-
Wambyrst
Pelkkiä ratsumiehiä? huhhuh, enpä ole niin ammattilainen, että tuohon osaisin vastata! minäkin olen kuullut, että norm. goblinit on aika surkeita, mutta ne ovat kyllä pisteissäkin tietääkseni hyvin halpoja! Esimerkki: On skavenitkin (lähes kaikki) hyvin surkeita, mutta ne ovat myös halpoja, mutta kun niitä pelkkiä skaven klanrat unitteja, missä on 20 saa 2. kuuttatoista sauruswarrioria vastaan.. niin..
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
Tietääkseni orc warlord on boar olisi ainakin hyvä!
EDit: Mutta hei millon aloitit niiden 20 gobbon maalaamisen?
EDit: Mutta hei millon aloitit niiden 20 gobbon maalaamisen?
Viimeksi muokannut Nasse R, Ke 02.06.2004 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!