Jotain viis päivää sitten......Nasse R kirjoitti:Tietääkseni orc warlord on boar olisi ainakin hyvä!
EDit: Mutta hei millon aloitit niiden 20 gobbon maalaamisen?
Antakaa mulle vinkkejä örkkien maalamisest....PLEASE?
-
Wambyrst
-
Wambyrst
Niin mun kuviksen numero on 7N-ih.,kiitos mun Kuvamataiteen opettajalle kun osaan edes gobliineja maalata.
Viimeksi muokannut Nasse R, Ke 02.06.2004 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
-
Wambyrst
-
Wambyrst
Nasse R kirjoitti:[OT] Mun kuviksen numero on 7..mut on mun figuja kehuttukkin ( http://www.pbase.com/nasserr )
Missä ***** sen yhen örkin kädet on!?!??!?!?!
Taidat olla uusi täällä foorumilla ? Warhammereiden myynti on aika yleistä, ja postiennakossa ei ole mitään riskiä. Ja jos figut saa normaalia hintaa huomattavasti halvemmalla, miksi ei ostaa ? Jos et luota, niin se on sinun ongelmasi.Wambyrst kirjoitti:Hei jäbä, ei kyl tekis mieli ostaa figuja joltain tuntemattomalta ukolta
joka mainostaa omaa pientä "ÖRKKIKAUPPAA" agressiivisesti.
Heh.. se on WIP örkki (siis kekseneräinen)Wambyrst kirjoitti:Nasse R kirjoitti:[OT] Mun kuviksen numero on 7..mut on mun figuja kehuttukkin ( http://www.pbase.com/nasserr )
Missä ***** sen yhen örkin kädet on!?!??!?!?!
Re: Antakaa mulle vinkkejä örkkien maalamisest....PLEASE?
Mikäli haluat teoriaa maalaustekniikoihin mm. varjostuksiin, niin tuossa ylhäällä on [Tiedote:] Maalaustekniikoista (ja värien valinnasta), minkä lukaisemista suosittelen lämpimästi, sieltä selviää perusjuttuja, vaikkakin esimerkkejä ei oikeastaan ole.Wambyrst kirjoitti: Niin kyl se maalaaminen sujuu,mut entäs nää kaikki varjostamis jutut?niitä mä en oikein tajua........
Ihmis-figuthan ovat selvästi pienempiä kuin oikeat ihmiset (tai siis figut ovat selvästi pienempiä kuin se, mistä ne ovat pienennöksiä, yllätys yllätys), tämä taas tarkoittaa sitä, että valojen&varjojen suhteet ovat aivan erilaiset figuissa kuin verrattuna oikeaan ihmiseen. Tämän takia korostamalla valoja & varjoja saadaan elävämmän näköistä jälkeä, lisäksi figujen ollessa kovin pieniä, kannattaa juuri eroja korostaa entisestään, jotta ihmissilmä havaitsee ne selvästi.
Viimeksi muokannut Matti, Ke 02.06.2004 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
Wambyrst
EEi voi olla totta! Semmonen ukkelihan ois häpeäksi koko "harrastajakunnalle"Wambyrst kirjoitti:Noh kyl minä kerran tilasin yhdelta ihmiselt näitä warhammer figuja,maksoin
silloin luotto kortilla, niin mulle saapui laatikko joka oli täynnä jotain epämuodostuneita muovin palasia....
Minulla ei ole mitään tarvetta ruveta huijaamaan. Jos omistaisin digikameran ottaisin kuvia. Ainut syy miksi myyn on, että olen hieman tylsistynyt ja tarvitsen rahaa mopoon.Wambyrst kirjoitti:Noh kyl minä kerran tilasin yhdelta ihmiselt näitä warhammer figuja,maksoin
silloin luotto kortilla, niin mulle saapui laatikko joka oli täynnä jotain epämuodostuneita muovin palasia....
ps. Mielummin puhuisin nämäkin asiat YV:nä.
Täälä sotavasarassa ollaan ehdottoman rehellisiä.. ainakin toivottavasti
Waaaagh
Waaaagh
Viimeksi muokannut Nasse R, Ke 02.06.2004 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.