2. Miten maalata ( onkohan tuo > http://www.pbase.com/nasserr/inbox [se wipörkki] tarpeeksi hyvää maalausta?)
3. Muita kivoja ehdotuksia.. (esim jotain armeijalistan "osia"
4. ja huom en ole uusi..
No sepä on hyvä ja se on sitä paitsi aika nopeasti maalattu...Teräratas kirjoitti:Ah, ja se örkkisi oli kyllä ihan mukavan näköinen, paremmin se taisi olla maalattu, kuin yksikään omista 40k napeistani.
Aaa...Mob= se unitti/squad jossa orkit kulkevat, nob on ihan erijuttu.
Tuota katsellessa ei voi olla miettimättä: "Missä Troop-valinat?". Trukk Boyzit (eli örkit trukeissa) ovat Fast Attackiä... Homma hoituu todella hyvin käyttäen Speed Freek -listaa Codex: Armageddonista, joten jatkakaa, itse sitä vaan aloin ajatella... Ei pitäisi...Teräratas kirjoitti:Noh, jos itse örkkejä aloittaisin, niin hankkisin pari trukillista choppa poikia varmaan alkuun. Näille on varmasti käyttöä listassa kuin listassa. Sitten pari nobia powerclaweilla matkaan. Varbossille vielä rassi alle, ja johan niillä pääsee vähän sitten pelaamaankin.
minulla on niitä jokapaikassa mihin saa: kaikissa ryhmissä, kaikissa koneissa, kaikissa killerkaneissa, ja pomolla eikä niitä ole vieläkään tarpeeksiTeräratas kirjoitti:Ja erittäin samaa mieltä Bumban kanssa rokkitlaunchasta, olen edelleen kateellinen örkeille, kun kaaosmariinini eivät niitä saa...
Huteja tulee toki paljon, mutta eivät estä liikkumista, ja kun osuvat, niin sattuu kyllä lähes ketä tahansa. Twinlinkattuna buggyn katolla on oma suosikki.
Jep, olisi kieltämättä ollut ihan viisasta mainita, että vauhtifriikkejä suunnittelin, mutta eihän sitä kaikkea pysty muistamaan kerralla...Tybraal kirjoitti:Tuota katsellessa ei voi olla miettimättä: "Missä Troop-valinat?". Trukk Boyzit (eli örkit trukeissa) ovat Fast Attackiä... Homma hoituu todella hyvin käyttäen Speed Freek -listaa Codex: Armageddonista, joten jatkakaa, itse sitä vaan aloin ajatella... Ei pitäisi...