"Loq oatl": Jatkoa

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Ninja of the Night

"Loq oatl": Jatkoa

Viesti Kirjoittaja Ninja of the Night »

Eli jatkoa testaukselle, jota päätinkin jatkaa. Kyseinen kirjotelma:http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=25477

"Grimli! Tää mettä ei lopu ikinä!" Hiisien johtaja, Nazkrak Bloodaxe valitti huitoessaan aseellaan.
"...Ja nää hyttysetkin. Nehän on käden kokosia!" Nazkrak oli liikkeellä hiisi-armeijansa kanssa. Hän oli tavallista pitempi, voimakkaampi ja määrätietoisempi yön-hiisi. Nazkrak käytti mustaa kaapua ja kahdenkäden asetta. hän oli kuullut taruja Lustrian kulta-aarteista, ja oli niiden takia vaivautunut sinne asti.
"Ööö... Nazkrak! Se kaupunki ei ookkaa täss lähell." Nazkrakin oikea käsi, Grimli Small vaikersi.
"Mitäh?" Nazkrak hermostui ja nappasi Grimliä rinnuksista.
"Joku luki karttaa väärin, ja me ollaa menoss jonnekki pikkukylään..." Grimli voihkaisi ja jäi odottamaan iskua, pakenemisen sijaan.
"Mä näytän sille sählärille!" Nazkrak raivostui ja olisi tintannut Grimliä, jos hän olisi seissyt siinä. Grimli oli saanut nuolen niskaansa ja kaatunut maahan.
"Hä? Grimli!? Mikä sulle tuli? Herää!" Nazkrak säikähti ja alkoi ravistella kuukahtanutta kaveriaan. Mutta Grimli ei herännyt.

"Mä tapan sen joka tappo Grimlin!" Nazkrak karjaisi ja lähti marssimaan viidakon halki.

"Hella! Minä latkin joukkonne." Qahiri ilmoitti Qruagille.
"Mukananne teillä on kolmetataakaktikymmentä(320) taulutta, kolmetataayhdektänkymmentä(390) kinkkiä, yhdektän(9) kloktikolia, yhdektän talamantelia ja 4 tegatonia."
"Kiitos Qahiri. Voit poistua" Qruugi sanoi ja katsoi sateeseen.
"Kiitot hella!" Qahiri 'kuittasi' ja loikki ulos.
"Hmpph.. Mikä idiootti! Örkit ovat kohta täällä ja hän vain bongailee sadetta!" Hän mietti itsekseen.

"Milloi me ollaa siel kylän luona?" Nazkrak hermostui ja nappasi kartan omiin käsiinsä.
"Suunnillee nyt! Sen pitäs olla viiensaan(500) metrin päässä, etelässä." Karttaa lukenut hiisi vastasi.
"Tuolla se näkyyki!" Se huusi ja läimäytti vahingossa kaveriaan naamaan.
"Ei tuo mikää 'pikkukylä' ole! Sehä on iso ku Mork. Siinähä on muuriki!" Nazkrak pettyi. Ehkeivät hänen joukkonsa riittäneetkään tuon kaupungin valloittamiseen.
"Noh, mitä me ootetaan? Kimppuun vaan!" Yksi rivimiehistä huusi.
"Hei hemmot! Kohta nautitaan liskoa!" Nazkrak ilmoitti joukoilleen ja lähti rynnäkköön.

Omat toteamukset: Yritin pitentää vähän ja niin kai teinkin. Kuvailu jäi vieläkin vähäiseksi ja kirjoitusvirheitä löytyi. Omasta mielestäni en oikein osannut kuvaila hiisiä. Kirosanat menivät päin prinkkalaa.

No, antakaa suorat kommentit.

[Edit1:]Kirosanoja muuteltu
[Edit2:]Viivat poistettu
[Edit3:]Tapahtumia selitetty
Viimeksi muokannut Ninja of the Night, To 03.06.2004 12:17. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Mmmm... I like mushrooms!
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Äh mun mielestä nää tarinanpätkät ei oikein toimi tällasina lyhyinä. Voisit kirjottaa ihan rauhassa
sellasen kunnon pituisen tarinan. Lopuksi kannattaa tarkistaa ainakin piste- ja pilkkuvirheet.
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Miksi örkit kiroavat ensin pakana jumalia, ja sitten Morkia? Lisäksi tuo v*tu juttu ei toimi, luovuutta voi käyttää noituessakin. Tarina on hieman sekava, itse en saanut oikein selvää mitä milloinkin tapahtuu. Ja Gorbag puhui asiaa pituudesta. Ällävikainen tyyppi oli kiva kun se selitti listaansa ;)
I'm back.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Jos hiisi tarkoittaa örkkiä, niin naisen ulkosynnytintä tarkoittava kirosana on aika omituinen - kasvejahan ne kuitenkin ovat, joten tuskin niillä käsitystä siitä itsestään on.

Muuten, ihan ok. Olisit voinut tietysti liittää edellisen jatkoksi (Muokkaa -nappi on keksitty). Mielellään pidempiä pätkiä, tällaiset on lukaistu liian nopeasti ;)
Ninja of the Night

Hyvä on, hyvä on. Tarina oli todellakin hieman hätäinen. Minulla oli kauhea kiire tehdä tätä, enkä oikein ajatellut tekeväni.
ornatkur kirjoitti:Miksi örkit kiroavat ensin pakana jumalia, ja sitten Morkia?
Onko pentele kenties jumala? Jos on, voin muuttaa sanaa.
ornatkur kirjoitti:Lisäksi tuo v*tu juttu ei toimi, luovuutta voi käyttää noituessakin.
Voi minua idioottia! Käytin v*ttu sanaa, nuuskivan isosiskoni takia. Kirjoitan tarinaa alunperin wordilla. siskollani on paha tapa kertoa äidilli jos käytän sopimatonta kieltä. Minun piti korjata se, mutta ilmeisesti unohdin.
ornatkur kirjoitti:Tarina on hieman sekava, itse en saanut oikein selvää mitä milloinkin tapahtuu.
Joo, elikkäs muutan asiaa. tein molemmat tarinat tänään, ja hätiköiden. Kyllä asia muuttuu kun vähän muuttelen.
ornatkur kirjoitti:Ja Gorbag puhui asiaa pituudesta.
Tämäkin. Ajattelin, etten kirjoittaisi koko lopputarinaa yhteen pötköön. Jätin loput kolmannelle ja (toivottavasti)pisimmälle osalle.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hmm. Ensimmäinen osa oli kyllä hyvinkin lupaava, mutta tämä nyt vähän tyssähti. Ehkä pituuden, hätiköinnin ja todellakin voimasanojen käytön takia. Ja kappalejakoa ei kannata ehkä viivoilla tehdä. Ensimmäinen osa oli hyvinkin mallikas (vaikka saurukset ovat oikean fluffin mukaan niin ei-niin-verbaalisia ;) ) mutta tässä näkyi vähän hätiköinti. Mutta jos seuraavasta jaksat tehdä runsaasti pidemmän, ja katsella vähän, ettei niitä aivan supisuomalaisimpia kirosanoja siellä paljoa näy, niin tästä voisi tulla hyvinkin mallikas tarina.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ninja of the Night

Pyydän, kertokaa! Kertokaa minulle örkkien käyttämiä voimasanoja! Minä yritin muutamaa, mutta eivät örkit voi lausua esim. Damm!
Rune kirjoitti:Kappalejakoa ei kannata ehkä viivoilla tehdä
No millä sitten? Vai, eikö millään?
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Voimasanoja? Ei niitä välttämättä edes tarvita. Teksti voi olla voimakasta, vaikka se ei olisikaan rumaa. Itse voisin kirjoittaa tyyliin örkkipomo tuijotti sadetta, joka esti taistelun, ja hänen mieleensä nousi joukko melkoisen painokelvottomia sanoja. Hän kääntyi katsomaan luutnantti Thrallia, ja ärjyi tälle: "Mitä hiivattia me nyt oikein teemme?" Raivo kuulsi läpi hänen äänessään, ja Thrall perääntyi säikähtäneenä. Tuo muuten kuulosti hyvältä, eikö vain? ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Ninja of the Night

Tapsa kirjoitti: "Mitä hiivattia me nyt oikein teemme?"
Sana ''hiivatti'', on minusta aika lailla supisuomalainen. Kyllähän minä keksisin vaikka mitä, jos ne voivat olla tältä tasolta.

*Miettii sanaa hiivatti*
Hhmm.... Voisihan sitä käyttääkin.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Mukava tarina ja yhteen pötköön ne voisi laittaa ja tapsan juttu kuulosti kyllä hyvältä :)
"Glory, Honor & Victory over Death"
Scar_Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar_Veteran »

Kiinostava tarina. Hyvä että joku kirjoittelee meikäläisistäkin.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Minä käytän sanaa 'hitto'.. :)

Ei örkki välitä siitä, että sen kaveri kuolee, korkeintaan kiittää ampujaa ja alkaa syödä kaveriaan ;) (tai ehkei ) Ihan kiva minusta, kirjoita rauhassa (Tapsa, lue toi edellinen sana) hieman pidempiä tarinoita, ja parantele sitä sillon tällön. Koneillahan se onnistuu..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Ninja of the Night

Acoparaptor kirjoitti:Ei örkki välitä siitä, että sen kaveri kuolee, korkeintaan kiittää ampujaa ja alkaa syödä kaveriaan ;)
Tässä eräs toinen asia kyseessä, mutten jaksanut kertoa sitä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”