Montaako ampujaa te käytätte
Montaako ampujaa te käytätte
Montaako jousi ampujaa käytätte 500 vs 500 peleissä kun on voimassa 33% saa olla ampujia sääntö. Kertokaa myös millä puolella (hyvät vai pahat) ja myös se minkä tyylinen armeija (gobbo armeija vai uruki armeija). Ihan mielen kiinnosta kyselen, kiitos vastauksista etu käteen. Itse käytän 10 jousiampujaa elffi armeijassani ja gobbo armeijassa 16:sta.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
-
Oberon
Noh, en pidä haltioista ilman Elven Bladeja ja en myöskään pidä 12pts maksavista haltioista... joten noh, yksi peli takana uusilla säännöillä 540pts vs 540pts ja minulla oli 8 jousiampujaa & Haldir jousella...
Pahoilla en oo tullut peleilleeks, vaikka armeija löytyykin...
Harkitsin kuitenkin 10 ottamista, jos tilanne vaatii...
Pahoilla en oo tullut peleilleeks, vaikka armeija löytyykin...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
-
Amroth Elensar
5 urukkia crosseilla pahislistassa ja 10 jousiampujaa helffilistassa.
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
-
Kellokoneisto
Onhan! (Tai ei ole) Mutta jatketaan propagandaa!
Gandalf Hallavaharjan kanssa voi voittaa Balrogin. Kipittää pakoon ja taikoo, kyllä ne joskus menee läpi. (Tulee pitkä peli)
Eikä Gandalf vieläkään tappele Sauronia vastaan yksin, varsinkaan sormuksen kanssa olevaa. Piste-eroakin on 300pts.
[Deceased: Tarvitseeko sitä nyt joka paikassa väitellä Gandalfista?
Tämä ei mielestäni liity aiheeseen mitenkään ja mielestäni olen nähnyt Gandalfin tehoista muuallakin väittelyä...]
Gandalf Hallavaharjan kanssa voi voittaa Balrogin. Kipittää pakoon ja taikoo, kyllä ne joskus menee läpi. (Tulee pitkä peli)
Eikä Gandalf vieläkään tappele Sauronia vastaan yksin, varsinkaan sormuksen kanssa olevaa. Piste-eroakin on 300pts.
[Deceased: Tarvitseeko sitä nyt joka paikassa väitellä Gandalfista?