Neuvoja teiltä kokeneemmilta

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Lunatic^

Neuvoja teiltä kokeneemmilta

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Elikkä, ajattelin juuri aloittaa keräämään LOTR-miniatyyreja, tietenkin meli mainingeissa. :D ja siksi kysyisinkin teiltä että:

1. Mitä mieltä olette näistä epä-Fluffikkaista armeijoista vai mieluummin tosi fluffikas armeija?

2. Mitä tämä esim legolaksen,aran,gimlin + muiden "mahti" tarkoittaa?

3. Ostanko minkä rulebookin, T. Tower, W. Ring?

Ei sitte kai muuta. - Lunatic
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Osta Return of the king rulebook ja sitten SaF, SoG lisä bookit. Sitten kun olet ostanut kirjat niin sitten voit lukea siitä "mahdista" ;)
"Brush-licking makes you a better painter"
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Noista vain return jne on pakollinen, muita et tarvitse, tai tarvitset kyllä, mutta se riippuu ihan armeijasta jota alat keräämään. Gobot&käpät-->shadow& flame, minas tirith&mordor-->siege of gondor. Yleensä ihmiset suosivat fluffikasta armeijaa, mutta muitakin pelipöydillä näkyy.
Averren

Re: Neuvoja teiltä kokeneemmilta

Viesti Kirjoittaja Averren »

Lunatic^ kirjoitti:Elikkä, ajattelin juuri aloittaa keräämään LOTR-miniatyyreja, tietenkin meli mainingeissa. :D ja siksi kysyisinkin teiltä että:

1. Mitä mieltä olette näistä epä-Fluffikkaista armeijoista vai mieluummin tosi fluffikas armeija?

1. Itse suosin ehdottomasti fluffikkaita, mutta kyllä sitä ehkä fluffittomallakin kai pelaisi. En vain pidä ideasta: Boromir, Isildur, 10 Khazad Guard, 10 Noldor Bowmen, 5 Rider of Rohan ;).

2. Ei kai se nyt mikään varjeltu salaisuus ole. Sillä voit nostaa nopanlukuasi aina tarvittaessa, eli heität 4, käytät mahdin, jolloin 4=5. Tai sitten voit käyttää niitä Heroic Actioneihin, joista voit lukea tarkemmin RotK:sta.

3. Oberon kertoi kaiken oleellisen.

Tervetuloa joukkoon :).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
tartunta

Re: Neuvoja teiltä kokeneemmilta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Lunatic^ kirjoitti:Elikkä, ajattelin juuri aloittaa keräämään LOTR-miniatyyreja, tietenkin meli mainingeissa. :D ja siksi kysyisinkin teiltä että:

Voi tsiisus! Luna aloittaa lotr:in! (Jos olet se sama Lunatic!)

1. Fluffin mukainen, aina ja ikuisesti

2. Averren taisi kertoa oleellisen. Heroic Actionit muuten merkkaa sitä, että voit uhmata prioriteettiä (esim. hero ja sen kaverit voi liikkua ennen vastustajaa, vaikka vastustaja olisi voittanut vuoron aloituksen), mutta selvitä tuo tarkemmin sääntökirjasta.

3. Oberon taisi jo selittää tämän.
Lunatic^

:D Kiitos kaikille. Ja minusta tuntuu että kallistun haltioiden puolelle.. jokin niissä viehättää minua. Ehkä se niiden puhtaus... mielen lujuus sun muu. Mutta pitää nyt vielä katsella sitten vielä 1 kysymys, kun etsin hintoja GW-sivuilta esim. RT of king pakettiin + 2 TT niin en löytäntyt. (Ei tosin uusi asia) mutta valaiskaa te minua? ;)
Averren

Siis hintoja siihen aloituspakettiin? Ja GW:sta?
Tsekkaappa vaikka oman suosikkini PKP:n sivuilta:
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/d ... p?cPath=30

Toivottavasti vastasin oikeaan asiaan ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

tartunta

Lotr:n kerääjiä ei koskaan ole liian paljon. Tervetuloa mukaan!
Averren

Mutta ei kannata maksaa linnakkeesta enempää kuin Finnfoamin hinta!
Rohkaisen teitä tarttumaan mattoveitseen ja rakentamaan itse, kuten minä :).

tartunta

Olen samalla kannalla Averrenin kanssa. (En pelkästään siksi, että pahoittelen tekemääni loukkausta)
Averren

Unohdettu ja anteeksiannettu ;).
Siis tarttukaa mattoveitseen. Itse rakentelin sitä noin vuoden, vieläkin kaipaa hienosäätöä.

Lunatic^

Kaveri iskä teki pojalleen TODELLA hienon linnan. Mutta hänen isänsä nyt on pieni rambo, rakentaa itse aseita TODELLA näppärä käsistään :D jos joskus saan kameran niin pistän kuvaa.
Lukittu

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”