Ensimmäinen kuva jumalkohtaisista uusista kaaoswarruista?
- TietoPredator
Ensimmäinen kuva jumalkohtaisista uusista kaaoswarruista?
Tulin selanneeksi GW:n SoC-sivustoa ja siellä sattui silmään aivan tautisen (hehe) hyvännäköinen Nurglen warrufigu, ja vieläpä kahden käden aseella:
http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... arrior.gif
Jos loput jumalkohtaiset kaaoksen soturit ovat tuota tasoa niin saatan jopa melkein lopettaa kitinäni niiden staattisista asennoista... noh, melkein.
http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... arrior.gif
Jos loput jumalkohtaiset kaaoksen soturit ovat tuota tasoa niin saatan jopa melkein lopettaa kitinäni niiden staattisista asennoista... noh, melkein.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Tuo on konversio.
Kyllä niistä aikaan saa kun vaan silpoo ja kursii takasin kokoon
Mutta on se kyllä aika homma.
Kyllä niistä aikaan saa kun vaan silpoo ja kursii takasin kokoon
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- TietoPredator
No kah perhanaa... no ei voi mitään, täytyy sitten vain toivoa että tuon tehnyt jamppa pääsee edes jollain tavalla vaikuttamaan lopullisiinkin figuihin.
Onko muuten tietoa että onko tuo kirveskin konversio ts. mitkä kaikki asevaihtoehdot uudessa boksissa tulee?
Onko muuten tietoa että onko tuo kirveskin konversio ts. mitkä kaikki asevaihtoehdot uudessa boksissa tulee?
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Gavin mukaan (WD 294) nykyinen loota on Chaos Undivided kilvellä tai kahdella käsiaseella. Seuraavaksi tulee eri asevariaatioloota, luultavasti hilparilla ja suuraseella. Sitten alkaa tulla jumalakohtaisia laatikoita, aseet ilmeisesti eri variaatioita jo olemassaolevista. Sitten joskus hamassa tulevaisuudessa (ehkä) muovisia kaaoksen ritareita ja vaunuja, mmm... ja kaikki swappii osia keskenään, nurgle vaunut, khornen ritarit, slaaneshin ritarit great weaponeilla.
Galleriaan pääsee tästä.
Jep, näin on. Kyseessä ei siis ole konversio, vaan uusista kahdenkäden aseella varustetuista chaos warrioreista. Tulevat todennäköisemmin kesällä.Rejector kirjoitti:Gavin mukaan (WD 294) nykyinen loota on Chaos Undivided kilvellä tai kahdella käsiaseella. Seuraavaksi tulee eri asevariaatioloota, luultavasti hilparilla ja suuraseella. Sitten alkaa tulla jumalakohtaisia laatikoita, aseet ilmeisesti eri variaatioita jo olemassaolevista. Sitten joskus hamassa tulevaisuudessa (ehkä) muovisia kaaoksen ritareita ja vaunuja, mmm... ja kaikki swappii osia keskenään, nurgle vaunut, khornen ritarit, slaaneshin ritarit great weaponeilla.
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Kyseessä (tässä figussa ainakin) on konversio. Figu löytyy uusimman WD:n sivulta 34. Ja ajatuksena oli tehdä tuo jullevin esittämä Korpus Festerheart. Tekijänä Mike Anderson ja figu tulee melko nätissä Showcase Sceneryssä, ryhmänsä kanssa. Ryhmän lippu on muuten pirun nätti.Drgon kirjoitti:Jep, näin on. Kyseessä ei siis ole konversio, vaan uusista kahdenkäden aseella varustetuista chaos warrioreista. Tulevat todennäköisemmin kesällä.Rejector kirjoitti:Gavin mukaan (WD 294) nykyinen loota on Chaos Undivided kilvellä tai kahdella käsiaseella. Seuraavaksi tulee eri asevariaatioloota, luultavasti hilparilla ja suuraseella. Sitten alkaa tulla jumalakohtaisia laatikoita, aseet ilmeisesti eri variaatioita jo olemassaolevista. Sitten joskus hamassa tulevaisuudessa (ehkä) muovisia kaaoksen ritareita ja vaunuja, mmm... ja kaikki swappii osia keskenään, nurgle vaunut, khornen ritarit, slaaneshin ritarit great weaponeilla.
[MaedhrosEDIT:] In your face Ghen'tos
Viimeksi muokannut Maedhros, To 03.06.2004 21:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Näin EI ole. Kyseinen kuva löytyy uusimmasta wd:stä, jossa konffin tehnyt kaveri itse kommentoi asiaa. Mutta muu oleellinen sitten sanottiin jo..Drgon kirjoitti:Jep, näin on. Kyseessä ei siis ole konversio, vaan uusista kahdenkäden aseella varustetuista chaos warrioreista. Tulevat todennäköisemmin kesällä.
Damn you Maedhros, you got it first..oh well, at least you didn't eat me (remember the old saying ? Fast ones eat the slow ones).
Work out, in case future happens.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Häh? Mikä tosta tekee monopolin? Mitäs pahaa julmal kohtasissa spruessa on vikana?_mursu kirjoitti:Voi jeesus, jumalkohtaisia sprueja. Ei *****. Mahtavaa kun jollakin on monopoli. Omaan peliinsä, tosin, mutta.. siltikin.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Ei ne spruet siitä monopolia tee. Mutta siis.. jumalakohtaisia sprueja? Haiskahtaa taas kerran "pikkaisen" rahat pois tuotteelta. Varmastikin oikein mainioita tuotteita niille jotka eivät itse jaksa väsätä (esim. minä itse) mutta.. nojaa, enpä minä niitä figuja muutenkaan ostele, että pashaakos tuolla. 
- I.C. Wiener
- Viesti:
Kuten juuri sanoin kaverille chatissa ihan sama mitä GW tekee se on aina rahastusta._mursu kirjoitti:Ei ne spruet siitä monopolia tee. Mutta siis.. jumalakohtaisia sprueja? Haiskahtaa taas kerran "pikkaisen" rahat pois tuotteelta. Varmastikin oikein mainioita tuotteita niille jotka eivät itse jaksa väsätä (esim. minä itse) mutta.. nojaa, enpä minä niitä figuja muutenkaan ostele, että pashaakos tuolla. :D
Millä tavoin rahat pois tuotteelta? Onko se pakko ostaa ja onko se ylihintainen?
En ole nähnyt vieläkään yhtään kunnon rahastus tuotetta GWlta tai ei ainakaan tule mieleen.
Joku 45 euroa maksava special character tai rare unitti joka sisältää yhden figun ei ole rahastusta? Tai jotkut tietyt erikois yksiköt? Kuten chaos space marine terminators, muistaakseni.I.C. Wiener kirjoitti: En ole nähnyt vieläkään yhtään kunnon rahastus tuotetta GWlta tai ei ainakaan tule mieleen.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Köyhälle kaikki on kallista. :)VD kirjoitti:Joku 45 euroa maksava special character tai rare unitti joka sisältää yhden figun ei ole rahastusta? Tai jotkut tietyt erikois yksiköt? Kuten chaos space marine terminators, muistaakseni.
Rahastaako Porsche kun 911GT2 maksaa 319400€ ja uuden Lada HBn saa 9990€llä?
Kalliitahan figut on mutta rahastusta? Ehkä noissa Speccu Charruissa on hieman rahastuksen makua, mut kuka käskee ostamaan?
Siksipä lainausmerkit. Sitä ei ole pakko ostaa.I.C. Wiener kirjoitti:Kuten juuri sanoin kaverille chatissa ihan sama mitä GW tekee se on aina rahastusta._mursu kirjoitti:Ei ne spruet siitä monopolia tee. Mutta siis.. jumalakohtaisia sprueja? Haiskahtaa taas kerran "pikkaisen" rahat pois tuotteelta. Varmastikin oikein mainioita tuotteita niille jotka eivät itse jaksa väsätä (esim. minä itse) mutta.. nojaa, enpä minä niitä figuja muutenkaan ostele, että pashaakos tuolla.
Millä tavoin rahat pois tuotteelta? Onko se pakko ostaa ja onko se ylihintainen?
En ole nähnyt vieläkään yhtään kunnon rahastus tuotetta GWlta tai ei ainakaan tule mieleen.
Onko se ylihintainen, en ihan satavarma ole koska en tiedä tarkkoja kustannuksia. Mutta melkein kehtaisin väittää että kate on GW:llä aika hyvä ukkojen hinta/väsäys suhteessa.
Joku toinen joka on seurannut tuotteiden hintoja osannee kuitenkin kertoa kuinka joku uubermarine X3 maksaa 10 euroa enempi kuin ihan perusmarine X3, tjsp.
Kuitenkin, mielipiteet ovat kuin persereikä.
Viimeksi muokannut _mursu, La 05.06.2004 02:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On muuten ehkä pikkaisen ontuva vertaus verrata GW:tä Porscheen, kun katselee, esim. Reaperin figuja.I.C. Wiener kirjoitti:Köyhälle kaikki on kallista.VD kirjoitti:Joku 45 euroa maksava special character tai rare unitti joka sisältää yhden figun ei ole rahastusta? Tai jotkut tietyt erikois yksiköt? Kuten chaos space marine terminators, muistaakseni.
Rahastaako Porsche kun 911GT2 maksaa 319400€ ja uuden Lada HBn saa 9990€llä?
Kalliitahan figut on mutta rahastusta? Ehkä noissa Speccu Charruissa on hieman rahastuksen makua, mut kuka käskee ostamaan?