Miten counter attackit?
Miten counter attackit?
Miten counter attackit menevät. Voiko counter attackin tekevä yksikkö tapaa muitakin yksiköitä kuin vain base-to-base kontaktissa olevia. Voisiko joku tietävämpi kertoa.
Never forget.
Never fogive.
Never fogive.
Oletan että puhut Chaoksen Veteran Skillistä.
Eli kun ryhmän kimppuun hyökätään, modelit jotka eivät ole base-to-base, saavat liikkua enintään 6" päästäkseen base-to-base.
En ole varma voiko päästä useampaan lähikseen, mutta itse olen sitä mieltä että ei, koska kyseisen ryhmän kimppuun on hyökätty, niin tuskin se voi liikkua uuteen lähikseen(tai no jaa, en tiedä....)
Eli kun ryhmän kimppuun hyökätään, modelit jotka eivät ole base-to-base, saavat liikkua enintään 6" päästäkseen base-to-base.
En ole varma voiko päästä useampaan lähikseen, mutta itse olen sitä mieltä että ei, koska kyseisen ryhmän kimppuun on hyökätty, niin tuskin se voi liikkua uuteen lähikseen(tai no jaa, en tiedä....)
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Olet saanut vääriä tietoja 
Counter-attack ei ole sääntökirjassa sen takia kun se on vain kaaoksen ja space wolffien ominaisuus, ja on selitetty näiden omissa codexeissa.
Counter attack tarkoittaa ainoastaan sitä että yksikkö jota on chargettu, saa tehdä sillä vuorolla counterattack liikkeen, eli siirtää modeleitaan up to 6 tuumaa jotta pääsee basecontactiin vihollisen kanssa, samoin kuin combatin jälkeinen "pile in".
Lähitaistelussa counterattackin tehnyt yksikkö saa tappaa niin monta modelia kuin niitä on killzonella, niinkuin normaalistikkin. Ainakin kaaoksen tapauksessa, veikkaan että wolffeilla on sama, mutta ne voi olla varma kun en niiden kirjaa omista.
Counter-attack ei ole sääntökirjassa sen takia kun se on vain kaaoksen ja space wolffien ominaisuus, ja on selitetty näiden omissa codexeissa.
Counter attack tarkoittaa ainoastaan sitä että yksikkö jota on chargettu, saa tehdä sillä vuorolla counterattack liikkeen, eli siirtää modeleitaan up to 6 tuumaa jotta pääsee basecontactiin vihollisen kanssa, samoin kuin combatin jälkeinen "pile in".
Lähitaistelussa counterattackin tehnyt yksikkö saa tappaa niin monta modelia kuin niitä on killzonella, niinkuin normaalistikkin. Ainakin kaaoksen tapauksessa, veikkaan että wolffeilla on sama, mutta ne voi olla varma kun en niiden kirjaa omista.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
kaapeli kirjoitti:En ajatellut kaaoksen vaan kun en löydä sääntö kirjasta counter attackit osiota.
Mistä ihmeestä sinä sitten säännöt olet lukenut, jos kerran et ensin löytänyt sääntökirjasta counterattackia, mutta et sitten omistakkaan sääntökirjaa? Kaverilla opus vai miten?kaapeli kirjoitti:No kiitos.ei ihmekkään että säännöt ovat tuntuneet sekavilta. Itsellläni ei nimittäin ole sääntökirjaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
-
raiven black
.... jatkaisin tätä vanhaa kysymystä kyselemällä tyhmiä....
eli olenko ymmärtänyt oikein, että "rapid fire -aseiden "charge rajoitukset" eivät koske counter-attackiä (daa...) eli SM:t voivat jalkautua tankistaan 12" päähän vihollisesta ja ampua RF:llä täydet kerrat , jonka jälkeen he jäävät odottavat vihollisen chargea.... ja jos vihollinen hyökkää, tekevät he counter-attack liikkeen vihollisen charge -liikkeen jälkeen....
?
eli olenko ymmärtänyt oikein, että "rapid fire -aseiden "charge rajoitukset" eivät koske counter-attackiä (daa...) eli SM:t voivat jalkautua tankistaan 12" päähän vihollisesta ja ampua RF:llä täydet kerrat , jonka jälkeen he jäävät odottavat vihollisen chargea.... ja jos vihollinen hyökkää, tekevät he counter-attack liikkeen vihollisen charge -liikkeen jälkeen....
?
Counter-attack löytyy sääntökirjasta sivulta 74 ( pieni kirjanen ).Deetwo kirjoitti: Counter-attack ei ole sääntökirjassa
Ja vain ne jotka eivät ole valmiiksi tasitelussa saavat liikkua counter-attack liikkeellä. Uuteen tasiteluun siirtymisestä ei couter-attack säännössä ole mainintaaa, sanotaan vain että pitää liikkua normaali 6" assault liike ( huom MUST ) päästäkseen b2b viholliseen.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"