Magia LOTR:ssa
-
Oberon
Noh, kerran tein sen virheen kaveripelissä että sanoin pelin olavan vanhassa metsässä. Otin vanhan ja uskollisen örkki-armeijani(Hmm, vanha&uskollinen?) ja mitäs tulikaan vastaan? Gandalf valkea Gwaihirilla, Entti unstoppablella, ja Tomppapomppa
-->Älkää ikinä pelatko normaalia peliä vanhassa metsässä, vain sinne GW:n tekemiä scenuja 
Tais olla kivaaOberon kirjoitti:Noh, kerran tein sen virheen kaveripelissä että sanoin pelin olavan vanhassa metsässä. Otin vanhan ja uskollisen örkki-armeijani(Hmm, vanha&uskollinen?) ja mitäs tulikaan vastaan? Gandalf valkea Gwaihirilla, Entti unstoppablella, ja Tomppapomppa-->Älkää ikinä pelatko normaalia peliä vanhassa metsässä, vain sinne GW:n tekemiä scenuja
-
Oberon
-
Oberon
tai pelatkaa itse hyvillä, eikö?Oberon kirjoitti:No ei, luovutin n. vuorolla 23 kun olin juossut örkeilläni G&G-duon perässä jo kolme kertaa kentän ympäriMutta siis tarinan opetus: Älkääikinä pelatko normaalia points matchia vanhassa metsässä, tai jos välttämättä pelaatte(Älkää!) niin piirittäkää massalla tomppa, ja sitten ajakaa muut pois.
Se on totta!
Alivoimalla on kiva pelata, mutta toisaalta ylivoimalla linnaa vastaan on myös hauskaa. Mutta tosiaan, ei Tomppaa vastaan muuten kuin skenuissa.
Alivoimalla on kiva pelata, mutta toisaalta ylivoimalla linnaa vastaan on myös hauskaa. Mutta tosiaan, ei Tomppaa vastaan muuten kuin skenuissa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
*poitkaistaan, potkaistaan, joka päivä potkaistaan, ja kun päivä on ohi niin...*
Siis haetaanko tässä nyt tehokkainta vai hinta-laatusuhteeltaan parasta maagia? No, hyvillä tehokkain on Gandalf Valkaistu, ja pahoilla Sauron. Hinta-laatusuhteeltaan parhaat ovat kyllä Celeborn ja pahoilla kaikki shamaanit. Näin oikein ytimekkäästi ja lyhyesti...heh!
Siis haetaanko tässä nyt tehokkainta vai hinta-laatusuhteeltaan parasta maagia? No, hyvillä tehokkain on Gandalf Valkaistu, ja pahoilla Sauron. Hinta-laatusuhteeltaan parhaat ovat kyllä Celeborn ja pahoilla kaikki shamaanit. Näin oikein ytimekkäästi ja lyhyesti...heh!
Tarkoitus oli puhua LOTR:n magiasta näin yleensä. Kyllä hinta-laatusuhteetkin kuuluvat siis alueeseen, mutta mitään parasta maagia ei olla hakemassa, elleivät keskustelijat sitä halua.Sauron kirjoitti:Siis haetaanko tässä nyt tehokkainta vai hinta-laatusuhteeltaan parasta maagia!
Lisäänpä sen tuonne aiheselostukseen.
No siis jos parhaita maageja haetaan, niin tietty Sauron ja Gandalf Valkoinen. Mutta edelleen parhaat hinta-laatu suhteeltaan ovat Celeborn, ja ehkä Thranduil (mies on kuitenkin kova tappelemaankin).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Joo, tappeluheroja. Ovathan esim. Iso G ja Sartzukin hyviä taistelijoita. G:llä kun on vielä tuo S 5.Averren kirjoitti:Mutta edelleen parhaat hinta-laatu suhteeltaan ovat Celeborn, ja ehkä Thranduil (mies on kuitenkin kova tappelemaankin).
Tranduil on kuitenkin mättöhero, joka on varustettu parilla loitsulla. (Eikös sillä ole Aura of Dismay, älkää ampuko jalkaan jos olen väärässä)
-
Oberon
-
Oberon
On se hyvä mättäjä, ainakin hevosen kanssa. Kyllä 4 strenght 5 hittiä tappaa örkkejä.Oberon kirjoitti:Aivan, ja sitä iso G ei kyllä ole.
Oberon kirjoitti:Sano nyt vielä gobboshamaania(hyvä maagi) Raistlinin veroiseksi arkkimaagiksi (pieni mailmojen yhdistely sallittakoon)
En missään nimessä sekoittaisi näitä. Raistlin on ykkönen! (Ollut mun idoli siitä asti kun aloin lukemaan)
Edit: En vastaa Averrenin kysymykseen, koska tiedän, että joku kuitenkin vastaa. Itse vastaisin aika puolueellisesti. (Mun idoli!)
Edit2: Dragonlance kirjoitetaan yhteen.
Edit3: Hyvä Oberon. Kuulosti suht puolueettomalta. (Itse olisin kehunut hänet pilviin
Viimeksi muokannut tartunta, Pe 04.06.2004 18:45. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Who the hell is Raistlin? I just wonder...
Mutta kyllähän Gandalf + Hallavaharja on kuitenkin 4 attacika haavoituksessa ja 2 muuten. Mutta ei G:tä lähikseen ole tarkoitettu, mutta kyllähän sekin sitten tarvittaessa sujuu.
Mutta kyllähän Gandalf + Hallavaharja on kuitenkin 4 attacika haavoituksessa ja 2 muuten. Mutta ei G:tä lähikseen ole tarkoitettu, mutta kyllähän sekin sitten tarvittaessa sujuu.
-
Oberon
....Joka on seurueensa vihaama, fyysisesti hyvin heikko, kulta(se metalli)ihoinen ja tiimalasisilmäinen henkilö. Veljenään hyvin uskollinen, fyysisesti vahva mutta melko tyhmähkö soturi. Ottaa valtaansa Palanthasin kork. taikuuden tornin, on mennenn ja nykyisen herra, haastaa Jumalat, voittaa ne, nousee ainoaksi jumalaksi. Mutta sitten veljensä ja pikku kentti tulee aikakoneella, ja estää häntä nousemasta sittenkään jumalaksi. hyvin mahtava maagi
Ja esiintyy muuten lähes jokaisessa DL-kirjassa, ainakin sivulauseessa.
EDIT: ei menny OT:ksi, eihän?
EDIT: ei menny OT:ksi, eihän?