Fb: Piru vie 2
-
Lunatic^
-
ChildGamez
No voi piru vie oli hyvä juttu
. Kesti mulla koko päivä tuota lukee, kun en jaksanut pötköön, mutta ei se tunnelmaa haitannut. Kerronta tapa oli iskevä, ja mielestäni kuvailua on juuri sopivasti. Hieman enemmän kuvailua ja luultavimmin en olisi jaksanut lukea, kun taas hieman vähempi olisi rikkonut tarinaa. Nyt ei sit muuta kun lukemaan tuo Piru vie (osa 1).
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
-
Höpsönassukka
-
Lunatic^
Niinpä. Itsekin yritin keksiä sanalle ainutlaatuista käännöstä, mutta tyydyin vain heimolaisiin... hmm... vai olikohan se klaanilaisiin, no ihan sama. Mutta barbaari on hyvä. Eihän kislevitit ole barbaareja.Tapsa kirjoitti:Voi rutto, juuri tämän vuoksi pitäisi keksiä parempia suomennoksia sanalle MARAUDERS kuin pelkkä barbaari... Kyseessä ei ollut kisleviläiset vaan Norse Marauderit, jotka palvovat Kaaosta eivätkä tsaari Borista
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Elfmaster kirjoitti:
taistluista kisveliläisiä vastaan
Joo mun moka en oikeen tiedä noista alueista jotenkin yhdistin ne heti kisveleihin.Tapsa kirjoitti
Voi rutto, juuri tämän vuoksi pitäisi keksiä parempia suomennoksia sanalle MARAUDERS kuin pelkkä barbaari... Kyseessä ei ollut kisleviläiset vaan Norse Marauderit, jotka palvovat Kaaosta eivätkä tsaari Borista
Joo, luin ensimmäisen osan ja tykkäsin, mutta tästä en oikein pitänyt. Siinä missä ensimmäinen osa oli tiivis ja keskittyi tiukasti kertomaan demonista, tämä hieman levisi. Kun Garren liittyi keisarikunnan armeijaan, meinasin jo jättää kesken. Loppu oli kuitenkin todella hyvä, pelasti tarinan "hyvien" joukkoon mutta ensimmäinen oli siis paljon parempi.
Muut näköjään tykkäsivät, mutta eipä ole eka kerta kun olen yksin mielipiteeni kanssa...
Muut näköjään tykkäsivät, mutta eipä ole eka kerta kun olen yksin mielipiteeni kanssa...