Pelipyötään grässi
-
SupraJohde
Pelipyötään grässi
Kun olen nyt päällystämässä/maalaamassa pelipyötääni uudelleen, niin kysyisin että kuinka plajon siihen tarvitsisi static grassiä kun pyödän mitat ovat 220cm*120cm. Ajattelin päällystää sen kokonaan grässillä lukuun ottamatta jokia, teitä ja polkuja, myös heräsi kysymys että tulisiko päällystäminen halvemalla jos ostaisin battle maton?
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
-
Amroth Elensar
ettei tarttis niin hitosti ostaa sitä static grassia, voisit ostaa GW:stä battlematin ja leikata siitä sen kokosia palasia, kun haluat..
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
-
SupraJohde
Niin juuri kysyin ensimmäisessä viestissäni.Amroth Elensar kirjoitti:ettei tarttis niin hitosti ostaa sitä static grassia, voisit ostaa GW:stä battlematin ja leikata siitä sen kokosia palasia, kun haluat..
En tiedä paljon GW:n matto maksaa, mutta Hobby Pointissa oli mielestäni aika korkea hinta surkeasta matonpalasta.
Ja värisävyjä taisi olla kaksi tai kolme (vihreitä kaikki, vaaleata ja tummaa).
Ja värisävyjä taisi olla kaksi tai kolme (vihreitä kaikki, vaaleata ja tummaa).
Viimeksi muokannut Maedhros, To 03.06.2004 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Matto olisi varmaan halvempi. Tosin jos pääset käymään Helsingissä, Hobby Pointissa myydään staticcia n. 10 e tuollainen todella iso ja riittoisa 100 g pussi. (Vertailun vuoksi sanotaan että GW:n static on 5,50 e/ 15 grammaa). Tuollaisia pari niin jo päällystyy. Tosin se matto saattaa kyllä olla helpompi. 
54y-n0_t0-g04753d
-
SupraJohde
Pääsen tietysti. En asu susirajan ulkopuolellabekkoh kirjoitti:Matto olisi varmaan halvempi. Tosin jos pääset käymään Helsingissä, Hobby Pointissa myydään staticcia n. 10 e tuollainen todella iso ja riittoisa 100 g pussi. (Vertailun vuoksi sanotaan että GW:n static on 5,50 e/ 15 grammaa). Tuollaisia pari niin jo päällystyy. Tosin se matto saattaa kyllä olla helpompi.
-
SupraJohde
Öööö niin olen tekemässäkin, sillä kaikki kukkulani, puut, rakennukset ja beissit ovat tehty samalla taktikalla, eli musta pohja, kuivaharjaukset eri ruskeilla ja hailaitti bubonic ja bone ja sitten grässi laikkuina sinnetänne. Muta juuri teiltä kysyinkin että kuinka paljon grässiä menisi tuon kokoiseen alustaan (1-2 sellasta isoa 10e HP grassipussia?) vai kannattaisko ostaa jokin pikku grässimatto ja leikkaa siitä palasia ja liima ne siihen alustaan?Zherec kirjoitti:Maalaa alusta ruskeaksi, ei taistelutantereella ruohoa enää joka paikassa ole.
En grassia koskaan käyttänyt, mutta pelipöytiä muista aineksista olen tehnyt ja arvelisin, että kyllä tuota grassi koko kentässä palaisi aivan tautisesti. Sanotaan, että kolme tai neljäkin pussia saatat joutua ostamaan, jos Hobby Pointin pussien koot nyt suhtkoht oikein muistan. Itse ehdottaisin mattoa, mutta se on tekijästä kiinni.
Älkää koskaan ostako vastaavia tuotteita GW:ltä, ennen kuin vertailette niitä toisten liikkeiden/valmistajien tuotteisiin. Yleensä kaikki GW:n tuotteet ovat ties kuinka paljon kalliimpia ja jopa huonompilaatuisia.Amroth Elensar kirjoitti:ettei tarttis niin hitosti ostaa sitä static grassia, voisit ostaa GW:stä battlematin ja leikata siitä sen kokosia palasia, kun haluat..
-
Goblin fan
SupraJohde kirjoitti:Onko tuo hobbypontin grässi muuten (melko)samanväristä kuin Citadelin, kun unohdin katsoa viime kerralla. Grässissä on ehkä se huono puoli että sieltä paistaa läpi alusta.
On suunnilleen saman väristä (tai on sitä ilmeisesti useampaakin väriä), mutta tuota GW:n väriä vastaavaa löytyy.
Ja se alusta ei paista läpi. Maalaa alusta ensin vihreäksi ja siihen liimaat grässit huolellisesti päälle.
Ja jos teet kentästä hiekkaisen, jossa on nurmiläikkiä, osta tuota HP:n statikkia. Riittää se kaksi pussia (24 e, 200 grammaa, saman verran kuin 13-14 GW:n pussia) aaaivan mainiosti. Tosin se matto olisi 25 euroa, mutta mutta.. Sitä nyt pitää leikellä ja leikellä, ja katsoa liimautuuko tasaiseksi...
-
SupraJohde
Niin. Se ei sinänsä paista läpi mutta mato on paksumpaa ja "tuuheampaa". miksi grässin alta piäsis laittaa vihreällä? enemmäkin musta spray ja sitten näkyvät alueet eri ruskeilla ennen grässin laittoa.bekkoh kirjoitti: Ja se alusta ei paista läpi. Maalaa alusta ensin vihreäksi ja siihen liimaat grässit huolellisesti päälle.
bekkoh kirjoitti:Ja jos teet kentästä hiekkaisen, jossa on nurmiläikkiä, osta tuota HP:n statikkia. Riittää se kaksi pussia (24 e, 200 grammaa, saman verran kuin 13-14 GW:n pussia) aaaivan mainiosti. Tosin se matto olisi 25 euroa, mutta mutta.. Sitä nyt pitää leikellä ja leikellä, ja katsoa liimautuuko tasaiseksi...
...Ja mattopalojen reinoille pitää kuitenkin laittaa grässiä ettei sen reuna näy.