Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
En tiedä onko tämä nyt väärässä paikassa, mutta kuitenkin. En saa väsättyä elffi listaa mikä miellyttäisi silmää (paperilla). Eli heitän tähän listan mitä elffejä omistan ja toivon että jotain fiksua ideaa/kokoonpanoa keksisitte. Okei...oli minulla täällä jotain elffi listoja ja kyllä ne toimikin mutta kaipaan vähän vaihtelua.
Ainiin...ihan perinteisiä 500pts. listoja haen...kuten on selvää ei tarvitse mitään listaa postata mutta ideoita kiitos!
Voisiko Elrond ja hänen poikansa -teema toimia?
Ei olisi kyllä kamalasti tyyppejä. (Kun on yli puolet pisteistä heroissa)
Tarkoitus voisi olla vaikka ampua kovaa ja hakata läpi päässeet viholliset kenttään heroilla.
Ei pitäisi tulla mitään onkelmia peruskaura vastaan. Trollit vois kyllä olla aika paha vastus.
Sinulla on kuitenkin paljoa enemmän Helffejä, joten lähde tekemään niistä listaa.
Hero painotteisuus ei minua haittaa koska pidän jokseenkin paljon heroilla pelaamisesta, mutta jos ymmärsin oikein niin jotain tämän tapaista meinasit.
Captain Boromir kirjoitti:Kiinnostaa vieläkin nuo trollit. Miten ne vois teilata tuolla joukolla?
Se on aika paljon kiinni minkäverran helffejä on pystyssä kun on suurin osa muusta vihuista tapettu. Trolleihin kävisin kiinni viimeisenä...tosin voihan noita koittaa nuolilla.
Eipä ne trollit tuolla oikein kaadu, pelaan itse tuolla, ja pataan tulee krtilta aika usein. Toisaalta, kyllä se kaatui kun isä ja pojat tekivät sankarillisen yhteishyökkäyksen siihen täysissä voimissa, ja peikon korkein oli 3
Juupa, juu.
Hieno on lista tosiaan. Peikot voivat olla ongelma, mutta ei niitä voi yhdessä listassa montaa olla, joten voit ampua niitä niin paljon kuin ehdit. Kyllä sieltä aina haava tai pari tulee, jolloin voi chargata rauhassa.
Elrond ja pojat voivat kolmisin mäisikiä 9 hyökkäystä perille.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Eli siis jos et sitä hokannut, niin jos veljekset käyttävät kahta elvenbladea, niillä on 3 hyökkäystä, tai jos käyttävät yhtä elvenbladea kahdella kädellä, on niillä kaksi hyökkäystä...
tai sitten jos pistävät miekkansa ristiin, niillä on 4... Hmm, Drizztin taistelutyylit: kahdella miekalla yhdessä kaikin voimin, suojaava miekkakorkkiruuvi(pyörii ja heiluttaa miekkoi), hyökkäävämpi miekkakorkkiruuvi(pyörii ja heiluttaa miekkoi). Jotain yhteistä E&E:n kanssa Unohtakaa, toi oli taas täysin OT:ta, mulla vaan on kesätöissä niin paljon aikaa, että tätäkin ehtii lukemaan
Joo siis kyllä tiesin noin attack säännöt mutku oli kaverin kans epäselvää onko E&E statsit niiden yhteiset vai molemmil noi samat. Nyt täsmää se 9 attckia kun tajusin et yks veikka on sen max. 3A ja toinen saman verran.