"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mordorin eliittiä

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

ainahan ne voi yrittää pelata vapaaksi taisteluista ja kattoo miten käy. ;) mutta jos itse pelaisin WK:lla, niin puukottasin tällasessa tilanteessa selkään varmaan heti kun olis pienikin mahdollisuus, sillä sitä riskiä en uskaltas ottaan, että menettäsin WKn kesken homman. ;)
Shall I burn you?
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Spinal kirjoitti:ainahan ne voi yrittää pelata vapaaksi taisteluista ja kattoo miten käy. ;) mutta jos itse pelaisin WK:lla, niin puukottasin tällasessa tilanteessa selkään varmaan heti kun olis pienikin mahdollisuus, sillä sitä riskiä en uskaltas ottaan, että menettäsin WKn kesken homman. ;)
Joo. Olen samaa mieltä.(Taidettiin päästä yksimielisyyteen)
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Captain Boromir kirjoitti:
Spinal kirjoitti:ainahan ne voi yrittää pelata vapaaksi taisteluista ja kattoo miten käy. ;) mutta jos itse pelaisin WK:lla, niin puukottasin tällasessa tilanteessa selkään varmaan heti kun olis pienikin mahdollisuus, sillä sitä riskiä en uskaltas ottaan, että menettäsin WKn kesken homman. ;)
Kutakuinkin. :)
tartunta

Spinal kirjoitti:
Captain Boromir kirjoitti:
Kutakuinkin. :)
:)
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Captain Boromir kirjoitti: Aiotko oikeesti ostaa 16 morannon orccia?
Aion konfata (Greenstuff muoteilla viher-rautaa perusörkin päälle pirusti) ja suosittelen muillekin. Helppoa ja, no okei, ei niin mukavaa, mutta pääsen paljon halvemmalla.

Ps. Paljon halvemmalla...heh!
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Ihan hyvä idea, jos niitä ostaisi kaikki blistereissä, niin olisivat ihan tautisen ankeen näköisiä, kun olis 16 ja kaikki melkein samannäköisiä, niin ja tuleehan se huomattavasti halvemmaksi, ei tosin helpommaksi :(... Mulle, kun on toi näkö aika suuri asia, ei pelkkä toimivuus... Se on ihan sivuasia...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Captain Boromir kirjoitti:On totta, että suojaloitsut katoaa.(Se on huono juttu Gandalffille)

Miksi kaikkien pitää puhua Gandalffin tiputtamisesta jousilla, jos Gandalffin käyttäjä osaa ajatella,(Harvinainen taito) niin Gandalf on aina suojassa nuolilta.
True, otat Gandalfille vain elven cloakin.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Hänelle, kun sen saa niin, olisi paljon järkevämpää ottaa Elven Cloak... Gandalf siis kävi Lothlorienissä, ennekuin meni Fangorniin?!
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
tartunta

Kellokoneisto kirjoitti:Hänelle, kun sen saa niin, olisi paljon järkevämpää ottaa Elven Cloak... Gandalf siis kävi Lothlorienissä, ennekuin meni Fangorniin?!
Muistaakseni hän kävi Lothlorienissa. *Tarkistaa kirjasta* Joo, kyllä kävi.
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

No, ei se tarvi mitään cloakkia blinding lightin ansiosta...heh!
tartunta

Kyllä Blinding Lightkin joskus päästää tappavan nuolen lävitseen. Mahdollisuudet crossbowilla woundata Isoa G:tä lightin läpi on 1:36 ja orcbowilla mahdollisuudet on 1:72. ;)
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

eli paljon suurempi todennäköisyys tapattaa gandalf nuoli sateessa kuin voittaa lotossa jättipotin, eli kyllä se elven cloak olisi ihan hyödyllinen.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Tankki kirjoitti:eli paljon suurempi todennäköisyys tapattaa gandalf nuoli sateessa kuin voittaa lotossa jättipotin, eli kyllä se elven cloak olisi ihan hyödyllinen.
Tosin, kun tämä Captain Boromir ainakin käyttää heppaa, jolloin hevosen täytyisi ensin kuolla, jotta Elven cloakista hyötyisi. Hevosen kuoltua, tulisi hankkitua maaston taikka väkijoukkoon ampujia piiloon, jotta Elven cloak toimisi.
tartunta

Ja onhan minulla nykyisessäkin armeijassa heppuja, joiden tehtävä on olla G:n edessä, jotta siihen pitäisi heittää vähintään 3 in the way-heittoa. Tällön mahdollisuudet woudata G:tä ovat crossbowilla 1:288 ja orcbowilla 1:576. Eli eikun lottoamaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”