"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Askarteluliike

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
weis
Viesti:

Askarteluliike

Viesti Kirjoittaja weis »

No niin.. Lueskelin lehteä ja huomasin että siinä oli askarteluliikkeen mainos. Se mainosti warhammereja.
Olen käynyt kyseisessä liikkessä jo aikaisemmin kysymässä että olisiko hammereiden tilaus mahdollista. Nyt niitä sitten on ilmeisesti saapunut.
Kysymys onkin että minkälaisia nämä tämmöiset pienet liikket ovat? Minkälaiset ovat esim maalien ja figujen saatavuus?
Tämä toimii samalla ilmoituksena kaikille raahen 10:lle figuharrastajalle :D

Weisedit: voin pistää huomenissa raporttia siitä mitä sieltä löytyy.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

joo, laitappas sitä raporttia, voisin ostaa maastoa ja värejä, värit ovat päässeet jo hiukan huonoon kuntoon...
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
weis
Viesti:

Surku homma vaan että se ei olekkaan huomenna auki. Menee maanantaihin. En usko että siellä on maastoa mutta joku joka tietää enemmän vastaavista kaupoista niin voi varmaan valaista meitä.
Lahtaaja

Viesti Kirjoittaja Lahtaaja »

Yleeensä noista löytyy ainakin melkein kaikki maalit, mutta en menisi takuuseen figuvalikoimista... Figuvalikoima on kyllä aikas monessa paikkaa heikko, mutta eipä sitä koskaan tiedä. Maastoa tuskin löytyy, mutta en todellakaan ole varma.
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Juu ilmoitappas weis mikä askartelukauppa on kyseessä.
Itse en edes tiennyt, että täällä enää sellaista on pystyssä (tiimaria lukuunottamatta).
Mukavaahan se olisi, jos ei tarvisi kaikkea tilata tai käydä Oulusta ostamassa.
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

No, jos siihen liikkeeseen on juuri äskettäin otettu GW:n tuotteita myyntiin niin eiköhän siellä ole sellainen GW:n maaliräkki täynnä maaleja, jotka luultavasti ovat vielä hyvässä kunnossa. Figuja saattaa olla alkuun heikonlaisesti. Mitään Armydealeja on turha kuvitellakaan saavansa.
weis
Viesti:

ChildGamez kirjoitti:Juu ilmoitappas weis mikä askartelukauppa on kyseessä.
Itse en edes tiennyt, että täällä enää sellaista on pystyssä (tiimaria lukuunottamatta).
Mukavaahan se olisi, jos ei tarvisi kaikkea tilata tai käydä Oulusta ostamassa.
Se on tuo askartelu&paperi kesporttia vastapäätä.
weis
Viesti:

Zherec kirjoitti:No, jos siihen liikkeeseen on juuri äskettäin otettu GW:n tuotteita myyntiin niin eiköhän siellä ole sellainen GW:n maaliräkki täynnä maaleja, jotka luultavasti ovat vielä hyvässä kunnossa. Figuja saattaa olla alkuun heikonlaisesti. Mitään Armydealeja on turha kuvitellakaan saavansa.
Aah mahtavaa. Maaleja! Noh toivottavasti ei oo mitän turhia figuja joita kukaan täältä ei kerää. Pitää varmaan mennä ensi kerralla kädestä pitäen neuvomaan että mitä tilata. Tuttu myyjä niin varmasti onnistuukin.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Siis, en ole koskaan ikinä milloinkaan edes astunut siihen liikkeeseen saati edes käynyt lähellä koko kaupunkia/kuntaa/kylää missä se edes on, olen vain käväissyt muutamassa liikkeessä jotka myyvät GW:n tuotteita muiden tarvikkeitten ohella. Esimerkkinä Tampereen Koskikeskuksessa oleva kirjakauppa Kärkkäinen.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Juu tuollaisia ne tahtovat olemaan, mutta empä tiedä mitä tuolalinen liike pitänee sisällään.
No kerroppa niin tiedämme mitä odottaa.
weis
Viesti:

Joo no kyllä minä veikkailinkin semmosta maali hommaa sinne. Tuo vaan vahvisti ajatuksiani jos muualla vastaavanlaisissa on semmosia.
Ot. Onko porvoossa figukauppaa?
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Ainakin Iisalmessa olevassa taikatalossa on maaleja hyvin ja LOTRIA löytyy bokseina, mutta blisuja ja Warhammereita oli vähän. Sinne pystyi kuitenkin jättämään sellaisen varauksen että ne tilasi sen minkä figun halusit.
Lalalaa
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Samalla vaivalla tilaa netistä. Mutta nuo maalit ovat tervetuleita. Nyt ei enää tarvitse tilata niitäkään. Kumpa siellä ois IG:tä...
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
weis
Viesti:

Paitsi netistä tilauksessa joutuu maksaan postimaksut. Ja muutenkin pitäähän paikallista kannattaa ;) En usko että siellä lotria on ollenkaan joka on vaan hyvä asia. Jos ei ole ig:tä niin ainahan voi pyytää tilaan eikö niin.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Itte olen ostanu kaikki figuni askarteluliikkeestä koska se on lähin kauppa mista warhammereita saa. Eihänse mikään figuihin erikoistunu kauppa ole mut toisiks lähin kauppa on 150 kilsan päässä ni kyllä sekin kelpaa. En sitte puhu siitä oulussa. On niissä aikavähä figui mut kaikki maalit on ja saa tilata tuotteita.
With Cannon, You Can.
weis
Viesti:

Onko hinnat muuten samat yleensä kun kaikkialla muualla?
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Hittimaatissa oli figuja joskus kauan kauan sitte ja sillon niillä makso rykmenttiboksi ,mikä nykysin maksaa 25 euroa, niin niillä se oli 20 egeä
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
weis
Viesti:

Joo ja ne myi sitten viimeset viisi-kymmenen pakettia 70% alennuksella :D
weis
Viesti:

No niin käytiin kurkkimassa ikkunan takana koska ei ollut vielä auki. Valikoima oli yllättävän suuri. Rykmentti bokseja oli n.20. Blistereitä ei ollut näkyvillä mutta emmä tosin nähneet kaikkialle. Bokseina löytyi AINAKIN skaveneja,delffejä,helffejä,kaaosta,empire ja örkkejä tosin muutkin rodut on varmasti edustettuna.
Lahtaaja

Viesti Kirjoittaja Lahtaaja »

weis kirjoitti: Ot. Onko porvoossa figukauppaa?
OT: Porvoossa on ainakin Hobby Boden niminen paikka... Siellä ihmeen hyvät valikoimat figuistakin. Eikös se ole siinä cittarin vieressä?
" Raining blood
From a lacerated sky
Bleeding its horror
Creating my structure
Now I shall reign in blood! "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”