Pintle-aseiden sanantarkat säännöt
- Konrad von Richtmark
Pintle-aseiden sanantarkat säännöt
Suora lainaus IG-kirjan sivulta 36:
... A pintle weapon can be fired when the vehicle is eligible to fire another non-ordnance weapon.
Sanantarkka tulkinta tarkoittaisi, että jos auto ajaa 6'' ja saa ampua yhdellä non-ordnance aseella niin pitäisi saada ampua pintlelläkin, koska sillä saa ampua kun vaan voi ampua jollain toisella ei-ordnance aseella.
Mielipiteitä, tai viittauksia virallisiin selvennyksiin?
... A pintle weapon can be fired when the vehicle is eligible to fire another non-ordnance weapon.
Sanantarkka tulkinta tarkoittaisi, että jos auto ajaa 6'' ja saa ampua yhdellä non-ordnance aseella niin pitäisi saada ampua pintlelläkin, koska sillä saa ampua kun vaan voi ampua jollain toisella ei-ordnance aseella.
Mielipiteitä, tai viittauksia virallisiin selvennyksiin?
- Rectunator
-
Brightstar
Pintle aseet on tarkoitettu juuri tuollaisiksi "ylimääräisiksi" aseiksi. Eli on täysin sallittua liikkua vaikkapa chimeralla 6" ja ampua multilaserilla ja Pintle Heavy Stubberilla/ Stormboltterilla.
"Ellei sinulla ole mitään sanottavaa niin jätä se sanomatta."Rectunator kirjoitti:Mitäs tuosta. Onko tuossa jotain epäselvää vai miksi aiheesta on tehty topicki?
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
- Rectunator
Missä ihmeessä näin väitetään?Rectunator kirjoitti:Mutta jos ottaa pintle-mounted aseen niin ajoneuvo lasketaan open toppediksi.
Toúche.
En ole moista koskaan nähnyt.
EDIT: Sivunumero IG codexista missä näin väitetään, kun ei ainakaan pintle mounted kohdassa näyttäisi olevan?
Viimeksi muokannut Deetwo, La 05.06.2004 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Rectunator
-
Brightstar
Siis mitä helkutti sinä selität? Vehicle EI tule open-toppediksi jos siihen ottaa Pintle-mounted aseen. Mahdoit sekoittaa tämän siihen että chimera (tai mikä tahansa vehicle) lasketaan opentoppediksi jos sieltä ampuu ulos tyypit minkä save on huonmpi kuin 3+.Rectunator kirjoitti:Mutta jos ottaa pintle-mounted aseen niin ajoneuvo lasketaan open toppediksi.
Toúche.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
- Konrad von Richtmark
- Rectunator