Onko Khorne armeija hyvä Space Wolffeja vastaa?
Onko Khorne armeija hyvä Space Wolffeja vastaa?
Niin, onko Khorne armeija hyvä Space Wolffeja vastaa, jos on niin mitä kannattaa hankkia? Mulla on jo Lordi, 2ryhmää Berzuja, Rhino
OY MATE, YOU BLOODY WANKER!
- The Captain
- Valvoja
Berserkit eivät oikein tahdo pysyä autojensa sisällä, joten rhinoja ei välttämättä kannata enempää ostaa. Khorne ja wuffet ovat kumpikin ihan päteviä lähitaistelijoita, mutta wuffejen parempi ampumakyky (ei pakkoliikkeitä) ja isompi hidden fistien määrä tekee niistä kyllä pahan vastuksen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Muistat vaan ladata mahdollisimman paljon ilkeitä temppuja, kuten axe of khornea ja sensellaista mukaan niin luulisi pärjäävän. Molemmat on kyllä sen tason lähistelijöitä että voi olla että tulee aika tiukkaa.
Tosiaan kuitenkin kun wuffet saavat paljon enemmän niitä fistejä niin jollain täytyisi koittaa varmistaa etteivät ne pääse liikaa lyömään sieltä. Sudet kyllä pääsevät helposti taktikoimalla kaatamaan khornen, esim scouttiryhmä selässä meltabombeilla niin katoaa tulituki aika tehokkaasti. Wuffejen ampumiseen se khorne varmaankin kaatuu, sinne kun saa kaikenmoista vindicatoria ja leman russia sun muuta, kun taas khornelaiset eivät saa esim. havocceja.
Merkkilegioonat ovat kyllä poikkeuksetta aina aika hankala tapaus
Tosiaan kuitenkin kun wuffet saavat paljon enemmän niitä fistejä niin jollain täytyisi koittaa varmistaa etteivät ne pääse liikaa lyömään sieltä. Sudet kyllä pääsevät helposti taktikoimalla kaatamaan khornen, esim scouttiryhmä selässä meltabombeilla niin katoaa tulituki aika tehokkaasti. Wuffejen ampumiseen se khorne varmaankin kaatuu, sinne kun saa kaikenmoista vindicatoria ja leman russia sun muuta, kun taas khornelaiset eivät saa esim. havocceja.
Merkkilegioonat ovat kyllä poikkeuksetta aina aika hankala tapaus
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Milläs sen teet? Counter charge kun takaa että jos assaultoit niin ne on kontaktissa KUITENKIN ja kiitos blood ragen olet tuskin se joka assaultoit...Deetwo kirjoitti:Tosiaan kuitenkin kun wuffet saavat paljon enemmän niitä fistejä niin jollain täytyisi koittaa varmistaa etteivät ne pääse liikaa lyömään sieltä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Paljon iskua, axe of khorne tuurilla ja sellasta pientä.tneva82 kirjoitti:Milläs sen teet? Counter charge kun takaa että jos assaultoit niin ne on kontaktissa KUITENKIN ja kiitos blood ragen olet tuskin se joka assaultoit...Deetwo kirjoitti:Tosiaan kuitenkin kun wuffet saavat paljon enemmän niitä fistejä niin jollain täytyisi koittaa varmistaa etteivät ne pääse liikaa lyömään sieltä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
No. Chargaavaa blood claw(ja kiitos blood ragen/surkeamman tulituen khorne tuskin on se chargaava osapuoli) iskee useammin kuin berserkkeri. Saa olla aika pahuksen onnekas axe of khorne.Deetwo kirjoitti:Paljon iskua, axe of khorne tuurilla ja sellasta pientä.
Oma suositus olisi: Berserkkereitä. Rutosti. 1-1 yksikkö taistelussa häviät miten lystää joten ~ainut keino joka tulee mieleen olisi omata niin paljon berserkkereitä että voitat ne puhtaalla väsytys tekniikalla. Pidä huolta ettei ole kalliita upgradeja, fistien sijasta(yleensä paras valinta aspalle TAR:issa) axe of khorneja jokaiselle ja PAAAAAAALJON määrää.
Plus autocannon/lascannon predatoreja tiputtamaan rhinoja. EHKÄ onnistut pysäyttämään chargen pahimman iskun(kaikki ei pääse kontaktiin) tuolla tavalla tai vähintäänkin voit estää land speedereitä yms houkuttelemasta iiiisoa osaa armeijasta minne wolffit haluaa.
Jaa ja unohda burning blood amuletit. Blood rage on surkea juttu. Jos vastustaja tietää miten se toimii menet jotakuinkin sinne minne HÄN haluaa yksiköillä jotka joutuu blood ragen valtaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
ExoN
tneva82 kirjoitti:No. Chargaavaa blood claw(ja kiitos blood ragen/surkeamman tulituen khorne tuskin on se chargaava osapuoli) iskee useammin kuin berserkkeri. Saa olla aika pahuksen onnekas axe of khorne.Deetwo kirjoitti:Paljon iskua, axe of khorne tuurilla ja sellasta pientä.
Oma suositus olisi: Berserkkereitä. Rutosti. 1-1 yksikkö taistelussa häviät miten lystää joten ~ainut keino joka tulee mieleen olisi omata niin paljon berserkkereitä että voitat ne puhtaalla väsytys tekniikalla. Pidä huolta ettei ole kalliita upgradeja, fistien sijasta(yleensä paras valinta aspalle TAR:issa) axe of khorneja jokaiselle ja PAAAAAAALJON määrää.
Plus autocannon/lascannon predatoreja tiputtamaan rhinoja. EHKÄ onnistut pysäyttämään chargen pahimman iskun(kaikki ei pääse kontaktiin) tuolla tavalla tai vähintäänkin voit estää land speedereitä yms houkuttelemasta iiiisoa osaa armeijasta minne wolffit haluaa.
Jaa ja unohda burning blood amuletit. Blood rage on surkea juttu. Jos vastustaja tietää miten se toimii menet jotakuinkin sinne minne HÄN haluaa yksiköillä jotka joutuu blood ragen valtaan.
Ja eikös kannata ottaa niitä ukkojakin 8 kertoimella ihan aspin ja pisteiden takia?
No jos world eater sääntöjä käytät niin totta kai! Ainut hyöty jonka ne saa perus khorne listaan joten parempi onkin että käyttää kahdeksan kokoisina.ExoN kirjoitti:Ja eikös kannata ottaa niitä ukkojakin 8 kertoimella ihan aspin ja pisteiden takia?
No pärjäämisestä en tiedä, wolffet kun ampuvat enemmän ja squadit hakkaavat lähistehossa sinun squadit kunhan rynnäköimään pääsevät, mikä on melko varmaa. Menee turhan IC-vetoiseksi.Zwemetin kirjoitti:Eli siis kyllä pärjää?! Niin onko predator hyvä Khorne armeijassa ku ajattelin tilata seuraavassa tilauksessa sen tai sitten 3klp Blood lettereitä ja lisää berzuja?
Mutta predator on must. Wolffi rhinot TÄYTYY saada tuhotuksi, siksipä autocannon ja lascannon sponsonit olisi hyvä valinta koska ne on, piste-pisteeltä, paras rhinon tuhoaja predator.
- Henri Ketonen
Ota Bloodlettereitä. Kalliita mutta ehdottomia khornearmeijaan pilkkomaan vastustajan joukkoja lähiksessä. Daemon Princellä myös pääsee helposti muiluttamaan 7 kertaa chargessa.
Voisit kokeilla:
Lord (60)
2xCC Weapon (2)
Daemonic Mutation (15)
Mark of Khorne (10)
Daemonic Stature (15)
Daemonic Strenght (10)
Daemonic Flight (20)
Daemonic Aura (15)
Feel No Pain (10)
Rage of Khorne tai Daemonic essence (15). Rage jos luulet pystyväsi piilottelemaan prinssiä tulitukselta, muuten Essence.
+Ehkä Spiky Bits (10)
=182. Kalliinpuoleinen, mutta tappaa. Ei lähde samalla tavalla hölmöilemään Land Speederin perään kuin se Glaiveprinssi. Saattaa kyllä lähteä, muttei aina. Powerfistit saattavat pilata tämän päivän, mutta on todennäköistä että prinssi pystyy tappamaan ainakin yhden ryhmän Blood Claweja/Grey Huntereita kunhan itse pääsee chargaamaan. Se nyt ei tietenkään ole paljoa ottaen prinssin hinnan huomioon...
Voisit kokeilla:
Lord (60)
2xCC Weapon (2)
Daemonic Mutation (15)
Mark of Khorne (10)
Daemonic Stature (15)
Daemonic Strenght (10)
Daemonic Flight (20)
Daemonic Aura (15)
Feel No Pain (10)
Rage of Khorne tai Daemonic essence (15). Rage jos luulet pystyväsi piilottelemaan prinssiä tulitukselta, muuten Essence.
+Ehkä Spiky Bits (10)
=182. Kalliinpuoleinen, mutta tappaa. Ei lähde samalla tavalla hölmöilemään Land Speederin perään kuin se Glaiveprinssi. Saattaa kyllä lähteä, muttei aina. Powerfistit saattavat pilata tämän päivän, mutta on todennäköistä että prinssi pystyy tappamaan ainakin yhden ryhmän Blood Claweja/Grey Huntereita kunhan itse pääsee chargaamaan. Se nyt ei tietenkään ole paljoa ottaen prinssin hinnan huomioon...
zqmfgb
Logania vastaan parhaimpia neuvoja olisi välttää 2000 pointin pelejä
. Kun niitä pienempiin sillä ei ole mitään asiaa. Ja toisekseen, jos 2000 pointin peli tulee, sanot ettei kaverisi käytä Logania(tosin tästä VOI mahdollisesti seurata nyrpeitä ilmeitä modelinkin jo ollessa...)
Hehee, nyt on minullakin avatari..
"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
"Jos Keskimaa olis olemassa, Örkit voittais, koska niillä on paras Teknoloogia"-Teuhon Veljekset
- Rectunator
No tuo suora kieltäminen on jo vähän tympeää. Tottakai vastustaja saa käyttää mitä tahansa virallista juippia joukossaan. Taisteletko sinä tyyliin "voitti hinnalla millä hyvänsä" vai sillä meiningillä että saatte hyvän pelin aikaan?
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
Puhdasta World Eater-armeijaa en suosittelisi, ellei halua teemailla olla "reilu jätkä". Edut ovat aika olemattomat ja haitat sitten sitäkin suuremmat. Ennemmin ottaisin khorne lord+berserkerejä ja näitä tukemaan tulittavia joukkoja heavy choiset täyteen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
-
manmangler
- Viesti: