"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kun mulla on toi highlightaus ja varjostus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Black-star

Kun mulla on toi highlightaus ja varjostus

Viesti Kirjoittaja Black-star »

joo kun mä vasta alotin tän keräilyn (kaksi viikoa sitten) nii miten highlightaus ja varjostus tapahtuu
Joo ostellaan bretonnialaisia ilmoittakaa yksityis viestinä jos ilmaantuu
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Kurkkaapa ensimmäiseksi tuonne sivun ylälaidassa olevaan "Maalaustekniikoista ja värien valinnasta"-topicciin.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Runefang kirjoitti:Kurkkaapa ensimmäiseksi tuonne sivun ylälaidassa olevaan "Maalaustekniikoista ja värien valinnasta"-topicciin.
ei siellä kyllä ole korostamisesta
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Käytännössä highlightaus (korostus) tehdään sekoittamalla perusväriin jotain vaaleampaa väriä (valkoista/vaaleanruskeaa/tms) ja maalaamalla koholla olevat kohdat sillä. Varjostus taas tehdään päinvastoin, eli sekoitetaan perusväriin tummempaa väriä.

Tuossa on hyvä opas kuvien kera ihan på finska: http://www.wellofminiatures.net/opas/valovar.htm
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Kannattaa kuitenkin unohtaa se valkoisen sekoittaminen. Mieluummin jotain offwhiteä tai sitten ihan valmista vaaleampaa sävyä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”