Veri...
-
baretul
-
baretul
NIin tota mä oon vähän sekasin, mitä sitte jos teit noin, miks quottasit ittees ?Naldor kirjoitti:Naldor kirjoitti:jaa minä tein yksin kertaisesti blood rediä, red gorea ja siihen paljon chaos blackkia niin sai kuivuneen veren näköistä
Ja jos totta puhutaan niin red gore on blood rediä missä on mustaa, niin mikset vaan suoraa sekotanu mustaa blood rediin tai red goreen.
-
baretul
NO mitä se on sitten, ellei tummaa punasta, ei siinä mun mielestä oon edes ruskeaakaan, tai ainakaan paljoa ?VJ kirjoitti:Höpö höpö. Ei ole totta. Kokeile vaikka.baretul kirjoitti: Ja jos totta puhutaan niin red gore on blood rediä missä on mustaa,
Eh noi on 2 eri asiaa, paitti toi fortress grey juttu voi toimiakkin. Niin ja ice bluessa on sen verran valkosta että mustan siihen mukaan sekotaminen tekee siitä harmaata.Faceless kirjoitti:Kokeilebaretul kirjoitti:Ja jos totta puhutaan niin red gore on blood rediä missä on mustaa, niin mikset vaan suoraa sekotanu mustaa blood rediin tai red goreen.
Fortress grey+chaos black= codex grey?
ice blue+chaos black= ultramarines blue?
-
Goblin fan
-
baretul
-
shadowdancer
-
Kellokoneisto
Noh, nyt täällä on jo niin monta vaihtoehtoa veren tekoon, ettei tarvi kuin valita... Mutta, shadowdancer; sinulle ja kaikille muille kerron tas tämän seikan, mistä olen koittanut teitä valistaa: Ei Kuivaharjausta!! Eniten tässä hämää se, että porukka neuvoo toisiaan kuivaharjaamaan...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Itseasissa red gore on blood rediä johon on pistetty aivan vähän violettia (liche purplea).baretul kirjoitti:Ja jos totta puhutaan niin red gore on blood rediä missä on mustaa
Verta on mielestäni vaikea maalata ja pyrin välttämään sitä. Ihan kohtuu hyvin saa sekoittamalla blood rediä ja vaikka brown inkkiä ja siitä sitten blendata blood rediin päin. Tulee kyllä hieman kuivuneen näköistä mutta aika realistista.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Tuota, kuivunutta verta saa kun ottaa neulan ja tökkää sormenpäähänsä 
(mm. Uruk-Hai berserkkereiden miekoissa käytetty tekniikka).
Edit: Ja tietenkin heittää sitä siihen mihin haluaa ja odottaa että se kuivuu.
Edit: Ja tietenkin heittää sitä siihen mihin haluaa ja odottaa että se kuivuu.
Evolution was never true
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
-
Kellokoneisto
Eri välkky idea... Oikea veri kuivuessaan ei näytä kovin hienolta... Ja, se rapisee tosi nopeasti irti... Itse en ainakaan tekisi näin, jos maalaamalla saa paljon hieompia, eikä tarvi edes itseään teloa...Poerisija kirjoitti:Tuota, kuivunutta verta saa kun ottaa neulan ja tökkää sormenpäähänsä
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Ihan kivaa (?) verta saa pelkästä red inkistäkin. siihen vaan vähän jotakin kiiltävää lakkaa päälle niin siitä tulee aika messevää.
alla kannatta käyttää jotakin vaaleeta väriä vaikka elf flleshiä niin se näkyy hyvin.
tuossa on yksi mun esimerkki red inkki verestä:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=26151
Kuivan näköstä siitä saa jos pistää sitä vähän siihen figulle ja sitten levittää/kuivaa sitä pikkasen esim. sormenpäällä.
Edit: oliskohan pitäny kattoo mihin sitä verta tarvittiin... no joka tapauksessa...
alla kannatta käyttää jotakin vaaleeta väriä vaikka elf flleshiä niin se näkyy hyvin.
tuossa on yksi mun esimerkki red inkki verestä:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=26151
Kuivan näköstä siitä saa jos pistää sitä vähän siihen figulle ja sitten levittää/kuivaa sitä pikkasen esim. sormenpäällä.
Edit: oliskohan pitäny kattoo mihin sitä verta tarvittiin... no joka tapauksessa...
Järjenkäyttö sallittu!