Chaos Dwarffit, nuo mainiot pikkumiehet!
eihän sekään mitenkään poissuljettu ajatus ole, että konvertoisi
kaaos kääpiöt norm.kääpiöistä,mutta itse kyllä haluaisin ihan norm.kääpiöistä
poikkeavan armeijan(pelkästään jo ulkonäkö saisi olla ilkeämpi!) kun ei viitsis mistään greenstuffista/gfeenstufillla ym.alkaan lisäileen osia ja muuttamaan ulkonäköä...
poikkeavan armeijan(pelkästään jo ulkonäkö saisi olla ilkeämpi!) kun ei viitsis mistään greenstuffista/gfeenstufillla ym.alkaan lisäileen osia ja muuttamaan ulkonäköä...
"Quod scripsi, scripsi"
-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
-
zakug_the_insane
Kääpiöiden ulkonäköä on vain vaikea saada ilkeämmäksi, kun ovat raudalla päällystettyjä palloja. Ainoa, mikä voisi sitä tehdä on pääkallokoristeet ja tällaiset. Ja maalaa ihon vaikka jotenkin kipeämmän näköiseksiLord of the Darkness kirjoitti:eihän sekään mitenkään poissuljettu ajatus ole, että konvertoisi
Ja muut tutut pahistemput käyttöön eli juuri nämä tummat vaatteet yms.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
Stenvall
Kivahan se olisi toki, jos kaaoskääpätkin saisivat uuden armeijansa. Toivottavasti GW ei kuitenkaan saa päähänsä, että nekin ovat yhdistettävissä peruskaamokseen petomiesten tapaan. Toivottavasti muuten CD:t eivät tosiaankaan ole kaaoksen luvattu kolmas kirja. Ei varmaan näin sentään tapahdu, eihän se ole ollut ennenkään näin. Mitä minä oikein höpötänkään?
-
hyytelöperuna
Onko huhuihin välttämättä luottamista?? Itse en ainakaan usko ...funkybusta kirjoitti:Kuulin blackorcissa sellasia huhuja ettei 6edikkaan mitään muita chaosdwarffi figuja tai armeijaa tehä noiden hellcannonin miehistön lisäks
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Uskoisin että kyllä, sikäli kun on mahdollista että ne ilmestyvät uusitun 7 edikan jälkeen, hyväksi käyttäen mahdollisia sääntömuutoksia tehden armeijasta hetkeen sopivan tasapainoisen.Nightwish kirjoitti:Onko huhuihin välttämättä luottamista?? Itse en ainakaan usko ...funkybusta kirjoitti:Kuulin blackorcissa sellasia huhuja ettei 6edikkaan mitään muita chaosdwarffi figuja tai armeijaa tehä noiden hellcannonin miehistön lisäks
- The Captain
- Valvoja
Ja minä uskoisin, että niin populaarinen armeija kuin Squatit saattaisi tulla heti 40K:n neloslaitoksen ilmestymisen jälkeen.kääpiökuningas kirjoitti:Uskoisin kyllä että niin populaarinen armeija kuin Kaaoskääpiöt saattavat tulla heti näiden normaaleiden (= woody) ja sitten hieman epänormaalien ( = OK) jälkeen.
Uskon, kun näen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ostin suurimman osan kääpiöistäni käytettyinä. Ja yksi warrior porukka on ihan selvästä conffattu kaaos kääviksi. Haarniskat ja aseet ovat dwarf bronzea ja mustaa, Ja silmät ovat punaiset. Ovat aika pelottavan ja synkän näköisiä
.
"Kantaamme puolustaa vielä saamme
Metallin puolesta taistelkaamme!
Vielä kastuu terät miekkojen,
ja maahan tömähtää vihollinen!"
Metallin puolesta taistelkaamme!
Vielä kastuu terät miekkojen,
ja maahan tömähtää vihollinen!"
Juma! Nyt pidetään bileet! Wohoo! Kaaoskääpiöiden paluu!!Ari kirjoitti:Chaos Dwarf pelaajat iloitkaa!
Löytyykös noita UK Storesta?
Epäilen että ne ovat mahdollisuuksina korvata normaaleita caamos dwarfeja tällä tavalla salakavalastipamp-pu kirjoitti:Mitäs niillä sitten tekee? Voihan niillä korvata vanhat hattukaamoskääpiöt ja käyttää tällä hetkellä virallisinta listaa (Ravening Hordes?), vai saako Hellcannonille kenties ihan pirusti miehistöä?Ari kirjoitti:kyseessä on siis pelkästään 10kpl Hellcannonin miehistöä.
-
ChildGamez
OMG JEEEE.... *Huomaa, että Hellcannonin crewiä kaikki*Ari kirjoitti:Chaos Dwarf pelaajat iloitkaa!
Huoh... no paljon parempi kuin ei mitään. Pakko hankinta!
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Turun fantsun myyjä sanoi minulle että gw tyypit ehkä tekee niistä 6 editionin
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/