CA 2001 (vai oliko 2002) tietää kertoa että jos modellilla on vaikka pistooli ja CC-ase niin vaihdettaessa pistooli toiseen niin CC-aseen saa pitää.
Mutta entäs kun tuossa GW:n sivuilta löytyvässä Chapter approved pdf rules clarifications v2.0 listassa sanotaan taas että Kaikki aseet häviävät kranaatteja lukuunottamatta jos aseet vaihdetaan.
Kumpi tässä nyt siis pitää paikkansa?
Mietin myös sellaista että kai DH Grey knight hero saa pitää Nemesis force weaponin jos vaihtaa storm bolterin vaikka psykannoniin?
Weapon upgradet
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Re: Weapon upgradet
--- Mistä ihmeestä noin vanhan olet kaivanut?Gorkiporki kirjoitti:Chapter approved pdf rules clarifications v2.0
Uusin on v4, löytyy Chapter Approved:sta, kuten muutkin FAQit.
Muistan itse lukeneeni tuon, ja siinä sanottiin että:
Rulebook Clarifications v4 kirjoitti:Q. On page 167 there is a rule that states that if you upgrade your weapons, you lose all weapons you started with. Does this mean all the weapons are lost or just some?
A. You lose all the model's original weapons apart from grenades. Note that character wargear is bought in addition to the model's normal weapons, and doesn't replace them.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Re: Weapon upgradet
Oho, mulla on näköjään tuo uudempikin mutta katsoi vahingossa väärästä. Tosin tuo yllä lainattu juttu on v2.0:ssa ja 4.0:ssa sanatarkkaan sama.Uzi-99 kirjoitti:--- Mistä ihmeestä noin vanhan olet kaivanut?Gorkiporki kirjoitti:Chapter approved pdf rules clarifications v2.0
Uusin on v4, löytyy Chapter Approved:sta, kuten muutkin FAQit.
Muistan itse lukeneeni tuon, ja siinä sanottiin että:
Rulebook Clarifications v4 kirjoitti:Q. On page 167 there is a rule that states that if you upgrade your weapons, you lose all weapons you started with. Does this mean all the weapons are lost or just some?
A. You lose all the model's original weapons apart from grena
des. Note that character wargear is bought in addition to the model's normal weapons, and doesn't replace them.
Eli mitään aseita ei nähtävästi saa pitää. Aika outoa kun esim. normaali GK terminator haarniskassa menettää vain storm bolterin jos ottaa psykannonin tai incineratorin
Nämä nyt on vähän näitä hassuja juttuja...
Periaatteessa kaikki aseet lähtevät, mutta esim. kaaosmariini voi ostaa plasmapistoolin, ja enpä oikein usko, että se sitten heittää ketjukirveensä mäkeen, jos se pistoolin ottaa..? En usko oikein että heittäisi.
Nemesiksen lähtemisen tai jäämisen ehkä selvimmin erottaa siitä, onko psycannon knightin figulla nemesis aseena vai ei. Jos virallisella figulla on nemesis, niin melkein väittäisin, että kyllä sillä sitten se on. Mutta enpä tiedä varmaksikaan sanoa, ja jos kirjaimelliseen tulkintaan mennään, niin sitten se kai lähtee...
Periaatteessa kaikki aseet lähtevät, mutta esim. kaaosmariini voi ostaa plasmapistoolin, ja enpä oikein usko, että se sitten heittää ketjukirveensä mäkeen, jos se pistoolin ottaa..? En usko oikein että heittäisi.
Nemesiksen lähtemisen tai jäämisen ehkä selvimmin erottaa siitä, onko psycannon knightin figulla nemesis aseena vai ei. Jos virallisella figulla on nemesis, niin melkein väittäisin, että kyllä sillä sitten se on. Mutta enpä tiedä varmaksikaan sanoa, ja jos kirjaimelliseen tulkintaan mennään, niin sitten se kai lähtee...