Kuinka moni teistä kerää FB:tä ja 40k yhtä aikaa...
Kuinka moni teistä kerää FB:tä ja 40k yhtä aikaa...
Niin juuri eli ketkä teistä kerää FB:tä ja 40k yhtäaikaa?
Jossain tälläinen kysely jo olikin, mutten nyt löytänyt. Laitoin äänestyuksen, niin ei kaikkien tarvitse vastata erikseen. Jos joku löytää sen vanhan threadin, niin silloinhan tämän voi dumpata -VC
Jossain tälläinen kysely jo olikin, mutten nyt löytänyt. Laitoin äänestyuksen, niin ei kaikkien tarvitse vastata erikseen. Jos joku löytää sen vanhan threadin, niin silloinhan tämän voi dumpata -VC
-
Höpsönassukka
Minä keräilen vain fb:tä ja siinä dark elffejä. Ja dark elffeilläkin mulla on säälittävän pieni armeija.
Rupuedit: Kohtapa tulenkin häiritsemään ihmisiä 40k puolelle.
Rupuedit: Kohtapa tulenkin häiritsemään ihmisiä 40k puolelle.
Viimeksi muokannut Höpsönassukka, Ma 05.07.2004 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Molempia keräilen, mutta itse pidän enemmän nelkytkoon säännöistä ja figuista. Rasittaa faban rykmenttien järjestely ja niiden kanssa säätö!
Armeijoita on kertynyt:
40k:Tau,Dark Angels
FaBa:Örkit,Bretonnia, Wood elves(toisaalta olen myynyt jo kaikki,mutta hyvät muistot jäi
)
Lisäksi omistan muutamia Inquisitor charruja ja pienikokoisen lotr armeijan.
Armeijoita on kertynyt:
40k:Tau,Dark Angels
FaBa:Örkit,Bretonnia, Wood elves(toisaalta olen myynyt jo kaikki,mutta hyvät muistot jäi
Lisäksi omistan muutamia Inquisitor charruja ja pienikokoisen lotr armeijan.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Niin vähän aikaa olen miniatyyrien parissa puuhaillut, että armeijoita ei ole kertynyt kuin yksi ainoa (FB: örkit), mutta tulevaisuudessa 40K ja joku toinen FB-armeija ovat suunnitelmissa. Minä kun en oikein pysty kahta armeijaa kerralla kerätä. Tulot (mitkä tulot?) ovat sen verran pienet.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
The Scientist
Mutta Grom hyvä, ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot.Grom Harhammer kirjoitti:Tulot (mitkä tulot?) ovat sen verran pienet.
Ihan niinkuin tuo olisi GW:n peleissä mahdollista.
Tähän menessä olen pelannut vain FB:tä, mutta tänä kesänä nelosedikan kunniaksi olisi tarkoitus aloittaa 40K Eldareitten parissa.
Viimeksi muokannut The Scientist, Ti 08.06.2004 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
- The Captain
- Valvoja
No mutta tämäpä tylsä äänestys. Mihin jäivät LotR, Epic, Mordheim, BB, BFG, Warmaster ja muut hienot GW:n pelit? Minä ainakin "kerään" (on muuten kuvottava sana tässä yhteydessä) kaikkea mahdollista ja muutamaa vähemmän mahdollistakin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pelaan vain FB, kummankin pelaaminen tulee ihan liian kalliiksi minulle.
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!