"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lotr kampanja - alkusössinnät

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olen ihan ulalla
olisihan minulla haltiat ja goblinit, mutta onko tämä joku turnaus jossain?

????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

goppo kirjoitti:olen ihan ulalla
olisihan minulla haltiat ja goblinit, mutta onko tämä joku turnaus jossain?

????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mikseivät ihmiset voi lukea viestiketjua?

Et voi pelata kuin yhtä armeijaa. Tämä ei ole turnaus. Sinun ei tarvitse pelata kuin kavereitasi vastaan.

Esim. Siulla on gobbot, kaverilla ereborin miehet. Voit ilmoittaa makkarafoliolle, että hyökkäät ereborin kimppuun länsiportille(Kummalle tuo muuten paikka muuten nyt kuuluu?).

Makkarafolio lähettää sinulle skenaarion jonka pelaat kaverisi kanssa.

Kun olette pelanneet pelin, lähetätte tulokset makkarafoliolle.(Ilmoitatte voittajan ja myös kuolleet herot)

Jos voitit, gobbot saivat länsiportin, jos hävisit niin dwarffit pitivät portin itellään.

Eli näin.
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Voisin olla mukana, ja ehkä kaverini Dwarffeilla taikka Haltioilla voisi olla myös messissä. Mutta jos Mordor on jo varattu niin...
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Haltiatorvet soivat, ja Rivendellin joukko-osasto marssii kentälle. Linendail ilmoittautuu siis haltiajoukkoineen puolustaakseen Keskimaan pohjoisten osien viimeistä turvapaikkaa!
Viimeksi muokannut Linendail, Su 13.06.2004 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
tartunta

Linendail kirjoitti:Haltiatorvet soivat, ja Rivendellin joukko-osasto marssii kentälle. Linendail ilmoittautuu siis haltiajoukkoineen puolustaakseen Keskimaan pohjoisten osien viimesitä turvapaikkaa!
Eihän Helffeille ole mitään puoluetta?(Älkää ampuko jalkaan jos olen väärässä)

Mutta jos innostuta löytyy, nii kai sellanen tulee...
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

En sano mitään makkara saa säätää tämän itse... Mutta, taas minä vaikeutan elämääsi... Eli, Morgul ja Minas Tirith tulevat olemaan hyvissä väleissä näin alkuunsa... Kaverille iski jeesusleiri, se alkaa perjantaina, joten olemme varmaan irti heti ensimmäinen kierros ainakin... Jos konfirmaatio on sunnuntaina, niin sen jälkeen kerittäis kai, mutta onko liian myöhään? Kai se onnistu, jos postaan H-Ilmoitukseni sillä aikaa, kun hän viettää leiriään...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
tartunta

Kellokoneisto kirjoitti:En sano mitään makkara saa säätää tämän itse... Mutta, taas minä vaikeutan elämääsi... Eli, Morgul ja Minas Tirith tulevat olemaan hyvissä väleissä näin alkuunsa... Kaverille iski jeesusleiri, se alkaa perjantaina, joten olemme varmaan irti heti ensimmäinen kierros ainakin... Jos konfirmaatio on sunnuntaina, niin sen jälkeen kerittäis kai, mutta onko liian myöhään? Kai se onnistu, jos postaan H-Ilmoitukseni sillä aikaa, kun hän viettää leiriään...
Oliko viesti suunnattu minulle? No jokatapauksessa en ymmärtänyt viestin sanomaa...
Kellokoneisto

Makkaralle suunnattu, hän kun nyt on lähinnä tämän idean "isäntä" vaikka ideaa nyt vähän lainasikin... Ja, tuossa koitin sanoa, että makkara saa selvittää tuon HElffi homman, kuuluu hänelle, eikä minulla tai'a olla vaikutusvaltaa...
tartunta

makkarafolio kirjoitti:voisi perustaa sellaisen herjanheittotopikin, kuten TLA:ssakin.
Kannatetaan! Tosin modet tuskin tykkäävät siitä... :(
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

En jaksa pureutua nyt ja edistää tätä touhua.. Vasta huomenna.. Ja en jaksa edes huomata "Mitä, kuka, hätä turnausko jossain??????????????????" -viestejä. Jos joku ei jaksa panostaa sen vertaa, että lukee jopa viiden viestin viestiketjun, en usko että kampanja on oikea paikka.

Siis Tankki[Isg] ja Isotalo[Rhn] [Whoever [s]he is..] ilmoittautui. hyvähyvä..
Kukaan muu kuin Captain boromir ei ole tehnyt H-ilmoitusta pahapaha..

Linendain
muttanro1
Joudut ehkä muuttamaan armeijasi fluffia. Rivendelliä ei ole, eikä tule. Voit kyllä olla jokin eliittihaltiaryhmä jossainehkä...
muttanro2
Haltioiden paikat ovat täynnä. Kun kaikissa ryhmissä on kaksi, voimme ottaa kolmansia pelaajia. Ja kun kaikillla kansoilla on kolme, voimme ottaa neljänsiä pelaajia. jne. jne.
siis nopeat elävät.

Kellokoneisto
Ei se mitään. Seuraavalla kierroksella sitten.

Balrogofmoria
Mordor ei ole varattu, vain okpi-apina on sen kirjoissa. Se on vailla toista pelaajaa, joten ilmoita itsesi ja kaverisi sähköpostilla. Ja olisi hyvä, jos kaverisi pelaisi kääpiöillä. Haltiat ovat jo yli täynnä ja kääpiöt alimitoitettuja.

Tankki
H-ilmoituspäivä on vain kierroksen alkamispäivä. Pelin voi pelata koska tahansa kierroksen aikana.

Kaikki
Antakaapa tulla H-ilmoituksia. Boromir on ainoa.

Jamuistakaa, nyt kun ilmoituspäivä on yksi ja ainoa päivä [myöhemmin voi ilmoittaa koska tahansa, kun asetun aloilleni.], ilmoittakaa molempien puolien hyökkäys, jotta molemmat saavat kierroksella hyökätä.

Ja pyydän vielä anteeksi tätä sekavuutta ja aikataulujen epärationaalisuutta. Koettakaa kestää.
Amroth Elensar

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

No tänne sitten vielä... TAHTOO PELATA RAUTAPIHAA! :D

Laskettiinko tuo ilmottautumisena? Ainakin oli tarkoitettu...
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Amroth siellä alkupäässä on ohjeet miten ilmoitetaan. Lähetä se sähköpostilla. Osoite lukee samalla sivulla missä ohjeet on. (muistaakseni).
Lalalaa
Níght

Viesti Kirjoittaja Níght »

onko mahdollista ilmoittautua Mordorilla pelaamaan?
"Victory needs no excuse, defeat allows none."
Kellokoneisto

Ei muuta kuin mailia makkaralle... Mordorilla onkin yllättävän vähän päälliköitä...Eipäs, siellä on "okpi-apina" ja Balrogofmoria on kinkeemässä sinne... Eli, jos nopea olet pääset vielä Mordorin kokoonpanoon, jollet kerikiä niin hätä ei ole tämän näköinen, sillä makkarafolio on ratkaissut Mordor ongelman lisäämällä Witch Kingin omaksi armeijakseen... Eli, sinusta tod. näk. tulee miun partneri, jos et kerkiä... Jos, kerkiät niin Balrogofmoria on miun partneri...
Jhep

Viesti Kirjoittaja Jhep »

Minulla on aika paljon Moriaa, mutta se näyttänee olleen varattu :(... Minulla kestäisi ereborin kerääminen vähän aikaa (Tulee olemaan: Dain, Balin, 8x Khazadia, 6x ISOA KIRVESTÄ, 9x Ampujaa, 9x Kilpikääppää)....
Kellokoneisto

No, hattua pitää nostaa, vaikket ole vielä listaa saanut valmiiksi... Itse en varmaan pystyisi keräämään tuollaista määrää mitään, joka on kokonaan metallinen...
Linendail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Linendail »

Eli sitten jos sinne vaan mahtuu helffejä, niin tulen mieluusti. Muita en oikein jaksa pelata. Mutta ehkä sitten saan kuulla jos mukaan mahtuu...
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Tankin ja Isotalon peliporukka on hyökännyt toisiaan vastaan Rohan - Isengard linjalla. Boromir peruutti. Taistelu on näemmä alkanut. Teen koonti -topikin, kun on aikaa.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Millonkas se seuraava hyökkäysvuoro onkaan? Kun pitää lauantaina lähteä pohjoiseen. Voi mennä vähän aikaa ennen kuin tulen tänne taas.
Lalalaa
Kellokoneisto

Johan sä nyt kierrät, ensin Italiaan sitten pohjoseen... Ja, lauantaina tai sunnuntaina alkaa... Jos, oikein muistan niin sunnuntaina...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”