"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten warp blast uusien sääntöjen myötä?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
tuoppi_n

Miten warp blast uusien sääntöjen myötä?

Viesti Kirjoittaja tuoppi_n »

Käytiin kaverin kanssa keskustelua tästä,mutta tultiin siihen tulokseen että kannattaa kysyä muilta :)

Eli jo otat warp blastin,niin voitko ottaa tämän toiseen kertaa ja ampua niillä samalla vuorolla?Warp blastin tiedoissa lukee että " counts as a weapon...".Mutta kyseinen "voima" löytyy hive mind power - osiosta.Monstrous creature voi ampua kahdella asella uusissa säännöissä.Mutta luokitteletteko warp blastin aseeksi jolla voi ampua jonkun muun aseen lisäksi...?
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Niin. Monstrous Creaturet saavat ampua 2 aseella samaanaikaan mutta mistä niitä semmoisia 'nideille hankitaan? TMC:t ja Monstrous Creaturet eivät ole meinaan sama asia. ja jos jotain vaihvistusta tälle asialle tarvitaan niinm veton IG codexin Xenos Fighter doktriiniin ja WH codexin Celestianeitten Celestial furyyn missä molemissa mainitaan TMC JA Monstrous Creature erikseen. näitten pohjalta voidaan päätellä aika helposti että nämä kaksi ovat eri asioita.

Terveisin "10min luulin jo Jumpack-tyyppejä hyviksi."
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Warp blastia ei voi ostaa kahta kertaa.

Sillä voi kyllä ampua jonkin toisen aseen lisäksi uusilla mc säännöillä... Tietääkseni TMC on myöskin MC... esim. TARin mukaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
tuoppi_n

Viesti Kirjoittaja tuoppi_n »

Kuinkas moni Monstrous creature pystyy edes hankkimaa kahta asetta?Niitä ei kovin montaa taija olla...Meikän mielee ei tuu nopeesti yhtään.Mutta en kyllä kaikkia varmasti tiedäkkään :D

Mutta suunnitelma kaatu heti alkuunsa,kun ei saanutkaan kahteen kertaan warp blastia...Olis ollu aika julma yhistelmä.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Kaaos saa kaksi ampuma-asetta. Ottaa demonic firen ja kai gunin esim :)
Ja sitten tyranidit tietysti...
Mutta muut eivät taida saada.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

squikkoth.... mut sen on pakko muutenkin ostaa monta asetta jos se on tosi iso...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Dr.Ido

Viesti Kirjoittaja Dr.Ido »

Brighstar jos se tuolleen menisi niin eikös. TMC saisi vielä sitten valita itse mitkä ukot napsii porukasta pois jos TMC ja MC eivät ole sama asia?

Eikös TAR säännöissä kumottu tuo MC:n valinta tappo homma? Minusta tästä asiasta kinattiin joskus muulloinkin tällä foorumilla.

Meni vähän off topic, mutta melkein samaa asiaa koskee.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Dr.Ido kirjoitti:Eikös TAR säännöissä kumottu tuo MC:n valinta tappo homma?
--- Ei kumottu. MCt eivät ole koskaan osanneet valkata.

ICt sen sijaan osasivat, vaan eivät osaa enää kiitos TARin.

Mutta koska TAR ei muuta kodeksispesifisiä sääntöjä jollei erikseen mainita, niin TMC:t pystyisivät edelleen kohdentamaan hyökkäyksiä TARin alla.

Kannattaa tosin ottaa huomioon että jälkeenpäin tullut TAR Tactica sanoo että TMCtkään eivät kohdenna, ja uskon vakaasti että GW selventää tämän 4th Editionissa.

Eli ei kannata tällä hetkellä temppuilla tuon IC/MC/TMC-eron kanssa, vaan TMC = IC/MC TARin alla.

Itse en aio muuntaa Carnifexejäni aivan vielä kaksiaseisiksi... Odottaa että saa selvyyttä tilanteeseen. ^-^;
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”