FB Lizzut, 40k IG ja Sisterit, Mordista vähän mikä sattuu olemaan käsillä.
Kuinka moni teistä kerää FB:tä ja 40k yhtä aikaa...
- Konrad von Richtmark
Imperiumia sekä Fantasyssa että 40K:ssa ja Fantasyssä sitäpaitsi turkasen jumittunutta highelf-all-cavalry-armeijaa. Aloitin pilvihaltioiden keräilyn joskus ennen joulua, mutta silti en ole saanut enempää valmiiksi kun 6 silverhelmiä, sotavaunun ja pari kotkaa. Kun on imperiumit saaneet eri syistä useimmiten korkeamman prioriteetin.
Tällä hetkellä olen enemmän innustunut 40K:sta, mutta kun aloitin sen pelaamisen vasta pari viikkoa sitten niin ymmärrettävää.
Tällä hetkellä olen enemmän innustunut 40K:sta, mutta kun aloitin sen pelaamisen vasta pari viikkoa sitten niin ymmärrettävää.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Tässähän kysytään "Kuinka moni teistä kerää FB:tä ja 40k yhtä aikaa..." Eikä "Mitä/millä pelaat/keräät/harrastat"The Captain kirjoitti:No mutta tämäpä tylsä äänestys. Mihin jäivät LotR, Epic, Mordheim, BB, BFG, Warmaster ja muut hienot GW:n pelit? Minä ainakin "kerään" (on muuten kuvottava sana tässä yhteydessä) kaikkea mahdollista ja muutamaa vähemmän mahdollistakin.
Ja tulisi aikamoiset vaihtoehdot johon jälkimmäiseen
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Pelaan kyllä molempia, mutta FB on se hallitseva laji. 40K:ta pelailen vain paremman puutteessa (tosin tähänkin saattaa tulla muutos noin tuhannen €uron päästä...).
FB:ssä armeijoina on Blood dragon VC, Tomb kings sekä Daemonic Legions
40K:ssa pelailen Necroneilla
Huomaako kukaan jonkinlaista kuviota noissa armeijoissani? Epäkuolleita, epäkuolleita, demoneita, epäkuolleita ála 40K...
Kukkahattutädit tykkäävät kamalasti...
FB:ssä armeijoina on Blood dragon VC, Tomb kings sekä Daemonic Legions
40K:ssa pelailen Necroneilla
Huomaako kukaan jonkinlaista kuviota noissa armeijoissani? Epäkuolleita, epäkuolleita, demoneita, epäkuolleita ála 40K...
Kukkahattutädit tykkäävät kamalasti...
-
MangaReaper
FB:tä pääasiassa, mutta toki myös 40K:ta aina kun ehtii (kaverit aloittivat 40K:n vasta hiljattain). Enemmän ehkä pidän vieläkin FB:sta, tosin SoB:hini olen suuresti nyt tykästymässä.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
-
Katsastaja
Juup.. Molempiin on figuja juu, mutta fantasyn säännöt niin kankeat (figujen siirtely enimmäkseen, sekä se että vain muutama ukko isosta läjästä saa lyödä jne..), ettei sitä jaksa pelata.. Lisäksi figujen järjetön nysvääminen rykmentti muodostelmaan on liki mahdotonta. Esim. liimatessasi niitä, sinun tulee merkitä niihin jonkinlainen järjestys, muuten niitä saa järjestellä turhan pitkän aikaa pelatessa.. Fantasyn idea, sekä juoni on kiinnostavampi, sekä mahtavat challenget (esim. vampire lord vs. chaos lord..) 40K:ta on vain mukavampi pelata. 40K:ssa pelaan Dark Angeleillä ja Necron armyä kasaan juuri, Fantasyssä vampire counteja (Blood dragoneja). Mordheimia myös harrastan, ja itseasiassa se on huomattavasti hauskempi kuin Fantasy..
-
Stenvall
Pääasiassa fantasy battlessa örkkejä kerään. Nelkytkoossa voisi myöskin aloittaa örkit, varmaan sitten aika paljon myöhemmin. Eli kerään fb örkkejä ja pelaan näillä myös.
Hmm. Myös kääpiöt voisi sitten joskus aloittaa. Ehkä.
Hmm. Myös kääpiöt voisi sitten joskus aloittaa. Ehkä.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
Der Dexter
40K:ssa joskus vain kaipaa sitä goottista tunnelmaa selviytymistaisteluineen. Elokuvamaiset uljaat ns. laast standit ovat uljaita yms. Tuollainen jaksaa vetää vieläkin pelin ääreen. Etenkin uuden edikan tullessa kiinnostus vain kasvaa...
FB:ssä tosin on sitä tuntua, etenkin isoissa peleissä. On vain hienoa kun on suunnattomat armeijat vastakkain, ja sitten tapellaan... Isot pelit ovat minulle tämän harrastuksen suola, mutta 40k:ssa Organisation chart ei niitä niin hyvin tue kuin FB:ssa... FB:n fiilis ja taustan tuntu ovat kyllä todella vahva tekijä, ja pidän figuista tällä puolella enemmän, vaikka helmiä on molemmin puolin...
Sitten on BFG, aivan loistopeli... Kaikenlaisia pieni pelejä sitten haluttaisi kokeilla, mutta kavereiden rahatilanne ei anna myöten niden kokeiluja, joten parempia aikoja odotellessa...
FB:ssä tosin on sitä tuntua, etenkin isoissa peleissä. On vain hienoa kun on suunnattomat armeijat vastakkain, ja sitten tapellaan... Isot pelit ovat minulle tämän harrastuksen suola, mutta 40k:ssa Organisation chart ei niitä niin hyvin tue kuin FB:ssa... FB:n fiilis ja taustan tuntu ovat kyllä todella vahva tekijä, ja pidän figuista tällä puolella enemmän, vaikka helmiä on molemmin puolin...
Sitten on BFG, aivan loistopeli... Kaikenlaisia pieni pelejä sitten haluttaisi kokeilla, mutta kavereiden rahatilanne ei anna myöten niden kokeiluja, joten parempia aikoja odotellessa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Itse pelaan molempia, tai noh aloitin 40 k:n vasta etten osaa sääntöjä kovin hyvin!
40k:sta On mulla örkkejä kohta 1000 pistettä, ja mariineja n. 500.
Fabaa olen kohta kaks vuotta "keräilly" lähinnä ainoa saavutukseni on 1000 pst skaveneita! Pitäisi uusi FB armeijakin jossainvaiheessa aloittaa!
40k:sta On mulla örkkejä kohta 1000 pistettä, ja mariineja n. 500.
Fabaa olen kohta kaks vuotta "keräilly" lähinnä ainoa saavutukseni on 1000 pst skaveneita! Pitäisi uusi FB armeijakin jossainvaiheessa aloittaa!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
Mie keräilen molempia... Alotin 40k:lla ja siirryin myös Fabaan viime vuoden puolella, kun yhdessä turnauksessa seurasin hieman paremmin sen pelin kulkua.
Armeijat, joita löytyy, ovat seuraavat:
40k: Blood Angels, Dark Angels, Space Wolves 13th Great Company, Chaos Space Marines
FB: Vampire Counts, Dark Elves
Armeijat, joita löytyy, ovat seuraavat:
40k: Blood Angels, Dark Angels, Space Wolves 13th Great Company, Chaos Space Marines
FB: Vampire Counts, Dark Elves
Itse aloitin LotRilla joskus vuoden 2003 maaliskuussa, joten ihan uusi en harrastuksen parissa ole. Pelailen tuota vieläkin, enimmäkseen Minassia, mutta olen siitä hiljattain siirtynyt 40k:hon ja noin 1000p armeija on Ultramariineja. Mutta nyt vetää puoleensa Fantasy Battle, koska ne rykmenttimuodostelmat ja suurehko taktikoinnin mahdollisuus kiehtovat. Fabaa on koossa noin 950p chaos "armeija" (Archaon ja 1 champion).
2 figua vuodessa - ei ehdi taito ruostua
- Rectunator
Kerään molempia, mutta pääpaino on tällä hetkellä 40k:ssa, aloitin sen juuri nimittäin. Kerään nyt IG:tä. On se kumma miten tuhatpäinen joukko pistimiä heiluttavia kotia, uskontoa ja isänmaata puolustavia kaartilaisia voi viedä sydämen (noin niinkuin kuvaennollisesti).
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö