Kysymys Avatarista (eli nimimerkki-kuvastani)
Kysymys Avatarista (eli nimimerkki-kuvastani)
miten saa itelleen tommosen kuvan tonne kulmaan?
[Modeedit: mieti topiccisi vähän enemmän läpi ensi kerralla. Kiitos!]
[Modeedit: mieti topiccisi vähän enemmän läpi ensi kerralla. Kiitos!]
Ahh southlands, not anymore slow saurus warriors.
Ööööööö... ei ihan.Chokka_ kirjoitti:Aivan, mutta lataa kuva ensin koneellesi, ja sitten linkität sen siitä....
Siis osotteen kuvaan pitää olla http://jotain.com/kuva.jpg, EIKÄ C:\omat tiedostot\avatar.jpg.
En minäkään ole kotisivuiltani linkttänyt avatariani. Hyvä tapa on hakea Googlen kuvahaulla jollain hakusanalla tietynlaista kuvaa (esi. hakusanalla "dwarf" löytää liudan avatariksi sopivia kääpiökuvia).skatero kirjoitti:Mihin sivustoon sen kuvan sais helposti laitettua? Täytyykö tehdä joku oma kotisivu? Miten?
Oma avatarini on otettu täältä: http://www.suikosource.com/chars/list/
Kys. sivulla on Suikoden- RPG- sarjan kaikki hahmot aakkosjärjestyksessä. Jokaisen kohdalla on liuta kuvia, joista monet soveltuvat avatareiksi.
[ot]Itselläni on avatarini tuolta sivulta sellainen heppu kuin Culgan[/ot]
Ja kappas kun kyseisellä sivulla lukee seuraavaa:pamp-pu kirjoitti:Oma avatarini on otettu täältä: http://www.suikosource.com/chars/list/
"Do not link to Suikosource images on forums, webpages, or anyplace else. If you wish to use the images, place them in your own webspace. We do not allow you to use them from our server."
Kaistanryöstöstä lisää täällä ja tuolla. Älä sitten ihmettele, jos kyseisen saitin admin päättää laittaa kuvan tilalle Bob G:n.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Dääm. No, eikun kuvaa omalle saitille.Dolmot kirjoitti:
Ja kappas kun kyseisellä sivulla lukee seuraavaa:
"Do not link to Suikosource images on forums, webpages, or anyplace else. If you wish to use the images, place them in your own webspace. We do not allow you to use them from our server."
Älä sitten ihmettele, jos kyseisen saitin admin päättää laittaa kuvan tilalle Bob G:n.
pamp-puEdit: Dodiih, homma hoidettu.
Pistetäänkö siitä sitten yksityisviestiä jos avatarinkäyttöoikeus poistetaan? vai miten se oikein sitten
käytännössä näkyy? häviääkö tuolta käyttäjätiedoista ne avatar-jutut?
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Riippuu millä tuulella sitä milloinkin on. Pyrkimys on tietenkin aina kertoa käyttäjälle. Sinun tapauksessasi ajattelin että olisit ymmärtänyt jo ensimmäisestä avatarin poistosta, ettei semmoisia kuvia ole täällä lupa näyttää, vaikkei sitä kieltoa mihinkään kirjoitettu olekaan.Ico kirjoitti:Pistetäänkö siitä sitten yksityisviestiä jos avatarinkäyttöoikeus poistetaan? vai miten se oikein sitten
No niin no niin kun tässä tälläinenkin topicci on niin kysyn sitten tässä:
Miksiköhän Avatarini ei näy? Siis kuva ei ole liian iso (ie. 80x 80) ja kokokaan ei ole yli 6kt. Eikä ole suoraan mistään nettisivulta vaan ihan kaverin saitilta. Ja sitten vielä eräs henkilö sanoi minulle ot:nä että tyylikäs avatar, vaikka ei se (ainakaan minulle) näy. Tai no näkyy silloin kun sen laittaa(siis sillä vierailukerralla kun täällä olen), mutta seuraavalla kerralla käyttäjätiedoissa on avan kohdalla ruksi.
Olipa sekava viesti, mutta toivottavasti joku näistä asioista enemmän tietävä sai selvää.
Miksiköhän Avatarini ei näy? Siis kuva ei ole liian iso (ie. 80x 80) ja kokokaan ei ole yli 6kt. Eikä ole suoraan mistään nettisivulta vaan ihan kaverin saitilta. Ja sitten vielä eräs henkilö sanoi minulle ot:nä että tyylikäs avatar, vaikka ei se (ainakaan minulle) näy. Tai no näkyy silloin kun sen laittaa(siis sillä vierailukerralla kun täällä olen), mutta seuraavalla kerralla käyttäjätiedoissa on avan kohdalla ruksi.
Olipa sekava viesti, mutta toivottavasti joku näistä asioista enemmän tietävä sai selvää.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Luultavasti on jälleen kyse tästä, kohta ilmaispalvelimet. Freewebs ei salli pelkän kuvan lataamista ulospäin. Sinulla se näkyy kerran, koska kuva jää selaimen välimuistiin kun haet osoitteen Freewebsin kautta. Kun kuva katoaa välimuistista, se pitäisi ladata Sotavasara-sivun kautta Freewebsistä, jota palvelin ei salli.Hukka kirjoitti:Miksiköhän Avatarini ei näy? Siis kuva ei ole liian iso (ie. 80x 80) ja kokokaan ei ole yli 6kt. Eikä ole suoraan mistään nettisivulta vaan ihan kaverin saitilta. Ja sitten vielä eräs henkilö sanoi minulle ot:nä että tyylikäs avatar, vaikka ei se (ainakaan minulle) näy. Tai no näkyy silloin kun sen laittaa(siis sillä vierailukerralla kun täällä olen), mutta seuraavalla kerralla käyttäjätiedoissa on avan kohdalla ruksi.
Kaverilla voi näkyä, jos http referrer (ks. linkki) on pois päältä. Näkyy minullakin.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
Kellokoneisto
Sanotaanko näin, että kaikille joilla tuo avatar nyt tuottaa ongelmia, ja suoraa linkitys ei onnistu...jostain syystä... Niin, menettä saitille; photo.jippii.fi ... On näyttänyt tämän ja monta muuta avaa jo pitkän aikaa ruttuilematta... Se on silti vähän semmonen ja tämmönen paikka...Kun lataat kuvia, niin se harvemmin toimii niin, että se antaa ilmoituksen ladatuista kuvista, vaan valittaa erroria, mutta kun menet takaisin saitille, niin sivun laidassa näet, että sinne on ilmestynyt kuvia... Esim. ennen kuin aloit lataamaan kuvia, niin niitä oli 12 ja kun tulit uudestaan errorin jälkeen niin se on muuttunut vaikka 15, eli 3 kuvaa niistä mitkä olit ladannut oli tullut... Tämä on ihan hyvä paikka silti, vaikka ruttuileekin tuon lataamisen kanssa... Tilaakin antaa ilmaiseksi muistaakseni 30mB, että ihan hyvin... Ja, tämä sallii linkittämisen, toisin kuin esim. Angelfire ja muu Tripodin sivustot ja Freewebs...
Sopii niille, jotka haluavat tehdä itse avan, tai haluavat muokata avaa, tai yksinkertaisesti haluavat pinentää kuvan itse (kuten minä)... Ei Weekender luultavastikaan sille mitään voi, että tuo kun se automaattisesti pienentää sitä kuva, niin siitä tulee hieman suttuinen... Joten minä ainakin halusin muokata avani itse...
Sopii niille, jotka haluavat tehdä itse avan, tai haluavat muokata avaa, tai yksinkertaisesti haluavat pinentää kuvan itse (kuten minä)... Ei Weekender luultavastikaan sille mitään voi, että tuo kun se automaattisesti pienentää sitä kuva, niin siitä tulee hieman suttuinen... Joten minä ainakin halusin muokata avani itse...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!