Grom Rautavasara, Sotaretket IV, Vihollinen Voimistuu
pamp-pu kirjoitti:Pitäisiköhän tähän väliin mainita se leka...
Ehkä siksi, että en kirjoittanut örkeistä. Jälleen tuli todistettua että muusta en osaa.Acoparaptor kirjoitti:Ei parasta Gromia, ehei. Tarinaa tämä vei toki eteenpäin oikein mukavasti, mutta silti tämä ei toiminut. Enkä tiedä miksi.
Ja nyt meikäläinen painuu pehkuihin! On masentavaa tällainen flunssa heti kesäloman alkuun.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Badappappaa, i'm lovin' it!
Shake dat booty-booty, shake those fine mammaroonie-mammaroonies!
Da biggest an' baddest' orc has returned to badlands an' now he'z going to give som good bashin' to everybody!
Olen palannut Suomeen, se siitä (Näettekö, näettekö? Voin taas näpytellä tiettyjä merkkejä!).
Näin tämän tarinan aikaisemmin, mutta päätin arvostella sen vasta nyt (*Väistää Gromin chopan heilautuksen*). Tarina oli sitten taas todella hyvä, vaikka, anteeksi nyt vain, huomaa, että olet paras kirjoittamaan örkeistä. Kuvailu oli hyvää, mutta sitä olisi voinut olla hieman enemmän. Paikat jäivät hieman hämäriksi välillä. Hahmot olivat taaseen kiinnostavia ja nythän tuli pari uuttakin mukaan, tosin demoni ei hyytänyt vertani, kuten sen olisi pitänyt
. Noh, mitä minä tässä olen muiden juttuja arvostelemaan, kun itse en saa materiaalia sitten millään aikaiseksi. Pitäisi varmaan lopettaa kirjoitteleminen =)...
Tosi hyvä tarina (Taas...)
Shake dat booty-booty, shake those fine mammaroonie-mammaroonies!
Da biggest an' baddest' orc has returned to badlands an' now he'z going to give som good bashin' to everybody!
Olen palannut Suomeen, se siitä (Näettekö, näettekö? Voin taas näpytellä tiettyjä merkkejä!).
Näin tämän tarinan aikaisemmin, mutta päätin arvostella sen vasta nyt (*Väistää Gromin chopan heilautuksen*). Tarina oli sitten taas todella hyvä, vaikka, anteeksi nyt vain, huomaa, että olet paras kirjoittamaan örkeistä. Kuvailu oli hyvää, mutta sitä olisi voinut olla hieman enemmän. Paikat jäivät hieman hämäriksi välillä. Hahmot olivat taaseen kiinnostavia ja nythän tuli pari uuttakin mukaan, tosin demoni ei hyytänyt vertani, kuten sen olisi pitänyt
Tosi hyvä tarina (Taas...)
-
Lunatic^
-
Gragh the Bloodhammer
Minusta tarinassa ei ollut juurikaan valittamisen aihetta näin maallikolle. Ja kun en kaaoksesta juurikaan tiedä niin se temppeli on iha hyvä siellä. Ainut oli se demoni joka oli vähä turhan kiltti niille kurganeille, vaikken niistäkä mtn tiedä mutta ainakin mulla on semmone kuva et ne on aika pahiksii.
Sulla tulee muutes aikamoine homma pitää tää juttu kasas ku noita eri porukoita on nii monia eri paikoissa, mutta luotan että osaat 110%:sesti
Sulla tulee muutes aikamoine homma pitää tää juttu kasas ku noita eri porukoita on nii monia eri paikoissa, mutta luotan että osaat 110%:sesti
Hmm... no eipä siellä oikeastaan kun kolme-neljä eri porukkaa. Ei tuo varmaan ongelmia tuota. Mukavaa vaan kun on paljon henkilöitä.Lajeok kirjoitti:Sulla tulee muutes aikamoine homma pitää tää juttu kasas ku noita eri porukoita on nii monia eri paikoissa, mutta luotan että osaat 110%:sesti
korjaa toi suudemoni virhe. se ärsytti minua paljon.
ite tarinaan. kuten moni sanoi jo tämä ei ole paras tuotoksesi, mutta silti on tämä loistava. tuo taisi olla ainoa virhe minkä löysin siis toi suudemoni, luulisin että pitäis olla suurdemoni. adios amigo
ite tarinaan. kuten moni sanoi jo tämä ei ole paras tuotoksesi, mutta silti on tämä loistava. tuo taisi olla ainoa virhe minkä löysin siis toi suudemoni, luulisin että pitäis olla suurdemoni. adios amigo
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-
Pinochette
Tuo Pinochette ottaa kyllä vähän aivoon (ei millään pahalla, hyvä vieras, jos satut lukemaan tätä nyt). Ensin se pystyttää yleisiin figukeskusteluihin maailman tyhmimmät topicit ja tulee sitten vielä haukkumaan Grom Hardhammerin figuja. Onhan kaikilla oikeus mielipiteisiin, mutta... Pitäisi varmaan itse tarkistaa nuo figut 
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
-
Andromedus
Erinomainen tarina, pystyin jopa erottelemaan kaikki tarinasi henkilöt etteivät menneet sekaisin. Ei sinulla ole ennekään käynyt niin, Grom on aina hallinnut monen henkilön tarinan koska kaikki ovat niin omaperäisiä hahmoja. Vaihtelu virkistää sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki, eli tällä kertaa ihan ihmisistä kerroit. Taistelua olisi voinut vähän hioa vaikka aika hyvin sekin oli kerrottu.
Kouluarvosana: 9½
Kouluarvosana: 9½
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Mahtavaa! Aivan uskomatonta! Kyllä..Minä menin sanattomaksi. Kuvailit Sylvanian todella hienosti ja oli todella hienoa kuulla Gromilta tarinaa muistakin roduista kuin...tuota...joku taisi sanoa...örmöistä.
Ainoa asia joka minua häiritsi oli demonin kiltteys. Olen tavannut Kebab myyjänkin joka on pelottavampi
Hyvä tarina minusta. Ei ehkä parasta Gromia mutta ei missään nimessä huonoakaan. Minuun tämä iski ja kovaa iskikin!
Ainoa asia joka minua häiritsi oli demonin kiltteys. Olen tavannut Kebab myyjänkin joka on pelottavampi
Hyvä tarina minusta. Ei ehkä parasta Gromia mutta ei missään nimessä huonoakaan. Minuun tämä iski ja kovaa iskikin!
Noudatan tätä legendaarista: If its not worth writing for..Dont write it!
Pinochette, loukkasit minua syvästi. Hyvästi figuni. En ansaitse maalata teitä. Annappa osoitteesi, niin lähetän figuni mainiolle pikkusiskollesi. 
Kiitos Andro ja J-link. Mukavaa että piditte. Vaikka tämä on usean mielestä huonompi, kuin edelliset niin tämähän on saanut eniten kommenttia. Mielipiteet näyttävät jakaantuvan. Mutta nyt olen sitä kaivattua kritiikkiäkin saanut. Kiitos siitä.
PS: Kebab myyjät osaavat olla pelottavia sille päälle sattuessaan.
Kiitos Andro ja J-link. Mukavaa että piditte. Vaikka tämä on usean mielestä huonompi, kuin edelliset niin tämähän on saanut eniten kommenttia. Mielipiteet näyttävät jakaantuvan. Mutta nyt olen sitä kaivattua kritiikkiäkin saanut. Kiitos siitä.
PS: Kebab myyjät osaavat olla pelottavia sille päälle sattuessaan.
Hieman jälkijunassa lukasin, mutta kuten on aikaisemmin todettu (vai onko...) nämä tarinat paranevat vanhetessaan kuin hyvä viini (tosin en ole viinin juojia... anyhow...) Itse tarinasta, oli kiva vihdoinkin tietää ketä Gromi saa vastaan siellä kaamoksen mailla. Hyvä tietää ettei Gromi vaan puuskuta sinne vedä kännit...
Toi deemoni oli voinut olla hiaman deemonimaisempi... (selkeän hyvää saamea
)
OT: En tiedä mitä signaturesi mahtaa tarkkaan tarkoittaa, mutta se varmasti on totta
OT: En tiedä mitä signaturesi mahtaa tarkkaan tarkoittaa, mutta se varmasti on totta
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.