Pikkusiskon Bretonnit
-
Little_Elf
Pikkusiskon Bretonnit
Mitä mun pikkusiskon kannattais ostaa Bretonnien armeijaan, kun se haluaisi mahdollisimman paljon ratsailla olevaa porukkaa ja on juuri aloittanut keräilyn(on kuitenkin hyvä maalaamaan figuja)? Kiitos jo etukäteen siskon puolesta:)
Olen pieni mutta vaarallinen!
Knights of the Realmeja, tottakai. Nämä kun ovat pakollisia. Hero on myöskin varma valinta. Helpottaisi tietää, kuinka suuren armeijan siskosi aikoo tehdä. Valmiita listoja voi myös tietysti katsella armeijalistat-foorumilta.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Little_Elf
-
Little_Elf
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Ok... Noh, voin sanoa että tuskin siitä mitään tulee (No offense).Little_Elf kirjoitti:Kohta täyttää kymmenen.
Sillä noin nuoren keskittymiskyky tuskin riittää figuihin ja pelaamisesta on turha puhuakkaan (figut lentelee seinille kun ei opi jotain sääntöä).
Joten suosittelen odottamaan muutaman vuoden ja kysyä sitten onko innostusta. Ei? Sitä minäkin.
The small boys have come to see me hang
-
Little_Elf
voi olla mutta kannattaa ostaa muovii aluks vaan eli niitä relmejä 1-2 pakettii ehkä 2 heroo toinen lipun kaa sit kattoo jaksaako jatkaa
itse kuitenkin alotin 8vuotta sitten figut 8 vuotiaana (liian nuorena) mutta ei ole keskittyminen kadonnut on vaaan jännä sanoo et leikin pikku ukoilla joilla leikin jo 8 vuotiaana
itse kuitenkin alotin 8vuotta sitten figut 8 vuotiaana (liian nuorena) mutta ei ole keskittyminen kadonnut on vaaan jännä sanoo et leikin pikku ukoilla joilla leikin jo 8 vuotiaana
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Itse ostin ensimmäiset 6-7 vuotiaana.. Nyttemmin katselen tippasilmässä, että mitä on tullu tehtyä hienoille figuille..Taruman kirjoitti:voi olla mutta kannattaa ostaa muovii aluks vaan eli niitä relmejä 1-2 pakettii ehkä 2 heroo toinen lipun kaa sit kattoo jaksaako jatkaa
Itse aloitin 12 vuotiaana, ja nyt todellakin itken verta katsoessani "hienoja" figuja paksulla maalikerroksella ja ilman basecoattia.Tohtori-SyFilis kirjoitti:Itse ostin ensimmäiset 6-7 vuotiaana.. Nyttemmin katselen tippasilmässä, että mitä on tullu tehtyä hienoille figuille..Taruman kirjoitti:voi olla mutta kannattaa ostaa muovii aluks vaan eli niitä relmejä 1-2 pakettii ehkä 2 heroo toinen lipun kaa sit kattoo jaksaako jatkaa
Aina meni ikävästi tyyliin." Joskohan raudanvärinen parta olisi hieno! No hoppista, meni paitakin... Ei se mitään, uutta kehiin"
Eli olen täysin samaa mieltä Tohtori SyFiliksen kanssa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Vieras
itse aloitin 9 vuotiaana keräilyn ja häpeän suuresti vanhoja figujani
no.. kyseiselle pikkusiskolle voin ilmoittaa, että kannattaa hankkia varmaan armeijakirja ensin niin näkee mitä joukkoja armeijaansa haluaa
olen siinä suhteessa samassa "veneessä" että aloitin itse vähän aikaa sitten kyseisen armeijan
ja minulla on tällä hetkellä armeijakirja ja boxi realmeja
no.. kyseiselle pikkusiskolle voin ilmoittaa, että kannattaa hankkia varmaan armeijakirja ensin niin näkee mitä joukkoja armeijaansa haluaa
olen siinä suhteessa samassa "veneessä" että aloitin itse vähän aikaa sitten kyseisen armeijan
ja minulla on tällä hetkellä armeijakirja ja boxi realmeja
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
9v lapsi ei kylläkään tee armybookilla mitään muuta kuin katselee kuvia..goppo kirjoitti:itse aloitin 9 vuotiaana keräilyn ja häpeän suuresti vanhoja figujani
Tietenkin voi olla, että armeijakirja ei yhdeksän vuotiaalle oli niin justiinsa, saattaa suurempi ilo olla koota ja maalata, sekä "pelata" noilla hieman vapaamuotoisemmin. Jos nyt vakavampi pelaaminen kuitenkin kovasti kiinnostaa, niin sitten kirja toki on ihan hyvä hankkia.
Voisi melkein joskus äärimmäisen tylsämielisyyden vallitessa vääntää jotkun kevyt hammer säännöt ihan piruuttaan, eli warhammeria maksimissaan parille kymmenelle figulle, ja monimutkaisuus luokkaa Hero Quest. Olisikohan moiselle kysyntää nuorempien keskuudessa..?
Voisi melkein joskus äärimmäisen tylsämielisyyden vallitessa vääntää jotkun kevyt hammer säännöt ihan piruuttaan, eli warhammeria maksimissaan parille kymmenelle figulle, ja monimutkaisuus luokkaa Hero Quest. Olisikohan moiselle kysyntää nuorempien keskuudessa..?
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Kysynnälle ei tehdä tuotetta, tuote tekee kysynnän. Joten hopihopi suunnittelemaan!Teräratas kirjoitti:Voisi melkein joskus äärimmäisen tylsämielisyyden vallitessa vääntää jotkun kevyt hammer säännöt ihan piruuttaan, eli warhammeria maksimissaan parille kymmenelle figulle, ja monimutkaisuus luokkaa Hero Quest. Olisikohan moiselle kysyntää nuorempien keskuudessa..?
Ota huomioon että kyseessä on pikkusisko.Tohtori-SyFilis kirjoitti:Ok... Noh, voin sanoa että tuskin siitä mitään tulee (No offense).Little_Elf kirjoitti:Kohta täyttää kymmenen.
Sillä noin nuoren keskittymiskyky tuskin riittää figuihin ja pelaamisesta on turha puhuakkaan (figut lentelee seinille kun ei opi jotain sääntöä).
Joten suosittelen odottamaan muutaman vuoden ja kysyä sitten onko innostusta. Ei? Sitä minäkin.
Jaksavathan he leikkiä barbeillakin heittelemättä niitä seinille ja onhan hän jo kymmenen!
Kuvaamasi käytös sopii lähinnä 3-6 vuotiaalle pojalle
Sinua vielä lainaten: No offense
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
3-6 vuotias poika kyllästyy harrastukseen kun huomaa että figut ovatkin kehikoissa eikä valmiiksi koottu\maalattu..Esgalsirion kirjoitti:Ota huomioon että kyseessä on pikkusisko.Tohtori-SyFilis kirjoitti:Ok... Noh, voin sanoa että tuskin siitä mitään tulee (No offense).Little_Elf kirjoitti:Kohta täyttää kymmenen.
Jaksavathan he leikkiä barbeillakin heittelemättä niitä seinille ja onhan hän jo kymmenen!
Kuvaamasi käytös sopii lähinnä 3-6 vuotiaalle pojalle
Sinua vielä lainaten: No offense
-
NightBlade
Itse aloitin 13 v ja en häpeä varsin vähäisistä maalaustöistäni kuin maalipakkauksen bretkuja(tai mitä lie IHMIS! jousihäiskiä). Mutta minun pikku veljeni yritti aloitella tätä harrastusta. Kyllä se chaoksen armybookin hankki tosin ei yhtään chaosta mitä nyt 8 vanhaa beastmania. Sitten seuraavaksi keksi örkit. Kyllä se ukkoja hankki mutta ei army bookia. Lopputulos on että hän lahjoitti chaoksen army bookin mulle sekä suurimman osan """"Kauniiisti"""""" maalatuista ukoistaan. Beastmenit ovat kuin karvaisia midaksia ja heidän hopeisia serkkujaan. Örkkejä se ei jaksanu pohja maalata ja sitte sotki jotain värejä päälle. Yhtään taistelua ei olla pelattu ja sekin ainoa jolla oli tarkoitus opettaa veljeä loppu lyhyeen kun se ei jaksanut keskittyä.
Kyllä minun mielestäni warhammer melkein vaatii englannin kielen taitoa, sekä pitkä jänteisyyttä. Ellei sitten siskosi päätä maalailla niitä ukkoja vähemmän pelailla. Kaikkihan on mahdollista niin miksei vaikka että joku ala-asteelainen harrastaisi warhammeria.
Kyllä minun mielestäni warhammer melkein vaatii englannin kielen taitoa, sekä pitkä jänteisyyttä. Ellei sitten siskosi päätä maalailla niitä ukkoja vähemmän pelailla. Kaikkihan on mahdollista niin miksei vaikka että joku ala-asteelainen harrastaisi warhammeria.
Tämä on taas niin ihmisestä kiinni. Itse rakentelin ja maalasin kymmenvuotiaana pienoismalleja (laadusta en sano mitään), ja pelasin Hero Questia ja S. Crusadea. Jossain vaiheessa keksimme maalata h.q.-ukot pienoismallimaaleilla. Valitettavasti kukaan ei silloin ollut tutustuttamassa minua hammereiden pariin, olen melko varma että olisin jo tuolloin innostunut asiasta ja jatkanut tähän saakka. Tue pikkusiskosi hammerharrastusta niinkauan kun se kestää, äläkä missään tapauksessa sano "ei nää sovi tytöille".
Edit: niin joo ja tulipa samoihin aikoihin pelattua TSH- ja KeRp-roolipelejä isoveljen kanssa, että kyllä mutkikkaatkin asiat voi omaksua jos vain intoa riittää (tietääköhän kukaan nuoremmasta polvesta enää edes Kerpiä?)
Edit: niin joo ja tulipa samoihin aikoihin pelattua TSH- ja KeRp-roolipelejä isoveljen kanssa, että kyllä mutkikkaatkin asiat voi omaksua jos vain intoa riittää (tietääköhän kukaan nuoremmasta polvesta enää edes Kerpiä?)
Viimeksi muokannut skarsnak, Ke 09.06.2004 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
- Blackguard