Niin jos ehdit. Esim örkeillä, eldareilla ja DEllä mutta miksi ei IGlläkin voi olla kivaa kun unitit ottaa aivan tuhottomasti osumaa pelkästään olemalla olemassa :evil: .blood_dragon kirjoitti:Jos kolme monoo pitäis tuhota, niin HUH HUH!!! Mut toisaalta jos jollain sattuis tollaset olemaan jossain 1500pts. pelissä, niin kyllä PHASE OUTtia kannattaa mielummin hakea...
Kuinka tuhoat necronien monoliitin?
Ööö. Mä tein semmosen listan mis oli 3 monoa, loput warrioreita ja lord. Phase out sama 9 mikä mulla on nykysessä listassa yhen monon kanssa.blood_dragon kirjoitti:Jos kolme monoo pitäis tuhota, niin HUH HUH!!! Mut toisaalta jos jollain sattuis tollaset olemaan jossain 1500pts. pelissä, niin kyllä PHASE OUTtia kannattaa mielummin hakea...
Ja sitten ajelee Iyanden vastaan ja sitten nauretaanWeekender kirjoitti:Ööö. Mä tein semmosen listan mis oli 3 monoa, loput warrioreita ja lord. Phase out sama 9 mikä mulla on nykysessä listassa yhen monon kanssa.blood_dragon kirjoitti:Jos kolme monoo pitäis tuhota, niin HUH HUH!!! Mut toisaalta jos jollain sattuis tollaset olemaan jossain 1500pts. pelissä, niin kyllä PHASE OUTtia kannattaa mielummin hakea...
mut sillon siellä takalinjoilla ei ois mitään tomb spidereita/muita ilkimyksiä pelottelemassa kilttejä marine-setiä... Mut joka tapauksessa itse en lähtisi noita tankkeja metsästämään, vaan mättäisin niiden warrioreiden metallisia naamatauluja käsirysyssä... (kukapa BT-pelaaja ei niin tekisi... 8) ) Jos joku onnekas lascannon saa niille tankeille jotain aikaan, niin se on sit vaan bonusta... Kyllähän toi kolmen monon näkeminen samassa armeijassa kumminkin aiheuttais vähintään painajaisia tai jotain vastaavia komplikaatioita...Weekender kirjoitti:Ööö. Mä tein semmosen listan mis oli 3 monoa, loput warrioreita ja lord. Phase out sama 9 mikä mulla on nykysessä listassa yhen monon kanssa.blood_dragon kirjoitti:Jos kolme monoo pitäis tuhota, niin HUH HUH!!! Mut toisaalta jos jollain sattuis tollaset olemaan jossain 1500pts. pelissä, niin kyllä PHASE OUTtia kannattaa mielummin hakea...
The dead shall walk on earth once more....
- Henri Ketonen
Munaliitti
Kyllähän toi munaliisa kestää,mutta älä vaan kiinnitä siihen huomiota...
HEH HEH HEH.Et voi.Pistää sen Cleansessa keskelle peruspöydällä ja se ampuu siitä kaikkialle ordnancella.Tai teleporttaa ukot pois lähitaistelusta.OH-HOH-HOH-HOH!
Jä mitä helvetin phaseouttia pistät 45 warrioriin ja 5 destroyeriin+lordi pallon kanssa.Ni ja pari hassua scarab basea pisteitä viemässä.
HEH HEH HEH.Et voi.Pistää sen Cleansessa keskelle peruspöydällä ja se ampuu siitä kaikkialle ordnancella.Tai teleporttaa ukot pois lähitaistelusta.OH-HOH-HOH-HOH!
Jä mitä helvetin phaseouttia pistät 45 warrioriin ja 5 destroyeriin+lordi pallon kanssa.Ni ja pari hassua scarab basea pisteitä viemässä.
zqmfgb
- Henri Ketonen
- Henri Ketonen
Jep, se 2d6 valitse isompi toimii monoon, sitähän ei railgunissa ole. Rangesta on kyllä pulaa demolisher cannonissa mutta jos ampumaan päästään ni sillä helpoiten penetroi.Vindicatori/Demolisherin aseen Ordance special rule puree kyllä paremmin (+tietty Str10). Tosin kantama on mitä on että sinällään voi olla näppärämpiä... mikä niiden tykin Strentgh on?
- Henri Ketonen
Kolme broadsideä maksaa vaan melkoisen paljon enemmän. Parhaiten senkin saa rikki haywire, emp ja melta kranaateilla.Sieni2 kirjoitti:10. Niin ajattelin lähinnä että kolme Broadsidea paremmin sen rikkoo. Itse päätin etten tee sille mitään. TURPAAN niille Necroneille lähitaistelussa. Siinähän ampuu Particle Whipillä lähitaisteluun sitten. Omatkin vaan menevät paskaks.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Hmm... Totta tuokin, mutta jos niitä kranaatin heittäjiä sattu olemaan se noin 10 niin sieltä osuu keskimäärin 2, joka saa jo jotain aikaan.MakeH kirjoitti:Kranaatit tuppaavat osumaan monoon hiukan huonosti, se saattaa osoittautua ongelmaksi.
Those who advance blind find trouble
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Ainoa vaan että noi kranut keittää penetraatioon vaan d6. Mutta mitenkäs nidit monon rikkoo?Ghazghkull kirjoitti:en ole lukenut kaikkia viestejä, joten kysymys saattaa olla turha, muuta miten tuhota monoliitti örkeillä? ainoat mahdollisuudet mielestäni ovat zzap gun(str 2D6, ap2, heavy1), tankbusta bombz(ap2D6) ja super stikkbombzit(ap10+2D6)
- Oikolukuhirvi
- Viesti: