Chokka_ kirjoitti:Slayerit on mun mielestä uBer-juustoja. Gyrocopter on myös ihan juusto.
Nuo yksiköt ole juustoa nähnykään.
Juustoiluhan on tosiaan pohjimmiltaan power gamingia. Sellaista esiintyy muussakin kuin GW:n peleissä. Ihan tavallisissa tietokone(rooli)peleissäkin siitä valitetaan. Pahimpia kärsijöitä ovat ehkäpä hienosti teemoitetuilla, mahtavasti maalatuilla ja hyvän backgroundin omaavilla armeijoilla pelaavat, jotka eivät ole välttämättä hakeneet ihan parasta mahdollista tehokkuutta armeijoillaan, vaan ovat uhranneet sen teemoituksen takia, ja sitten joku jollakin ihmeen juusto-hyper-super-armeijalla, joka ei välttämättä ole edes maalattu kunnolla tulee sinua vastaan pelaamaan ja voittaa, ja vielä kehuu sillä. Powergaming ja juustoilu ovat mielestäni pahimpia uhkia mielekkäälle pelaamiselle Warhammerissa(minun mielipide). Juustoilu saattaa olla hauskaa siihen asti kunhan sitä muutaman kerran kokeilee, mutta sanokaas onko mielekästä joka kerta esim. nähdä yksiköiden kaatuvan vihollisen tulivoimaan ja magiaan, tai vaikka menettää armeijansa kokonaan yhdelle yksikölle vaikka khornen chosen nihtejä chaos lordin kanssa.(ei luultavasti ihan näin tapahdu)
Tässäpä minun mielipide. En siis voisi vähempää arvostaa juustoarmeijoita. Sen sijaan hienosti maalatut ja teemoitetut armeijat ovat sellaisia, mitä minä arvostan.
Niin, kyllä tiedän ettei tässä juuston mielekkyydestä ollut kyse, mutta kirjoitin silti.