Guardians of Infectus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rune
Peliporukkavalvoja

Guardians of Infectus

Viesti Kirjoittaja Rune »

Nuuurgleeeh.......

Elikkä tällä kertaa vuorossa Runen maalausnurkassa juurialkanut Nurglearmeijani. Yksi kaamosmörkö on jo maalissa (viitta uupuu vielä), ja itse ainakin olen aika tyytyväinen tulokseen. Päivähän tuohon meni, ja saattaa armeijan maalamisessa mennä pieni hetki. ;) Mutta niin, viittaa pitää katsoa vielä, antakaa ihmeessä vinkkejä maalauksen suhteen. Ajattelin sellaiseksi tosi tummaksi ruskeaksi...

Det första
Det andra
(unohdin mikä on kolmas ruotsiksi...)

Kommentteja, tack så mycket.

edit\\ No niinpä tietysti, tredje! :D Kiitos.
Viimeksi muokannut Rune, To 10.06.2004 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Tredje?

Ensimmäisen hepun kasvot olivat aivan loistavat. Noissa reisien päällä olevissa laatoissa väri vahtui ehkä liian jyrkästi.
Turkki oli maalattu todella hienosti, ei mitään valitettavaa.
Värivalinnat olivat muutenkin loistavat.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Maalausjälki on hyvää. Värit oli oikein hyviä pelifigulle.
Isä Nurglen tavoista siulla kuitenkin tuntuu olevan vielä paljon opittavaa..
Lonkeroita, paiseita, isoja mahoja, märkiviä haavoja, sekä paljon paljon infektoituneita pieniä palloja joista valuu likaisia ruumiineritteitä. Siitä me tykätään.
(tosin kaikki taaplaa tyylillään..)
Hieno figu tuo kuitenkin on. ei muuta moittimista kun tuo liika siisteys.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Oikein mallikkaita figuja, yllätyin ihan. Minusta on kivempi nähdä välissä GW:stä poikkeavaa matskua, ehkäpä nämä kaverit on vastakääntyneitä/ käyvät kylvyssä tms. ;)
Teemasta tykkäsin kovasti ja highlightit oli just sellasta pelipöydän showcasea. Tosi kiva, laitahan kuvia koko armeijasta.

Bra! :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Onhan tuo aika näyttävä. Aika hienoa jälkeä pelifiguksi. Blendit ovat ainakin haarniskassa vähän raidalliset, mutta muuten tosi cool. Turkis on juuri loistava.
Ilman maalausta itse figusta ei kyllä heti tule Nurgle mieleen. Olisit voinut laittaa greenstuffista noita Mäliksen ehdottamia paiseita ja lonkeroita. Naama voisi olla tautisempikin.
Muuten todella hienoa jälkeä.
Fanaatikko

Viesti Kirjoittaja Fanaatikko »

Todella tyylikäs... en voi muuta sanoa kuin: jättebra!
There is no way to fight than goblin way.
Rune
Peliporukkavalvoja

Ihan suoraan sanottuna minä en hirveästi perusta niistä lonkerokesseistä jne. Jotain pieniä paiseita kyllä voisi säätää, mutta ne kessit ja muut vastaavat kädet eivät minun mielestäni oikein sovi tyyliin. Ainakaan minun tyyliini. Argnol ja Hauep ovat eri maata, ehdottomasti. ;) Tämän tulemme näkemään tulevista (jääkää odottamaan, ehkä ikuisuuden) novelleistani: Tartuttaja. Mainostako? ;) Ei sentään.
#Ostium

Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Ja minähän en Ruotsia puhu!

Naama on todella hieno. Turkis näyttää ehkä hieman liian "kuolleen" oloinen, siihen voisi jotenkin hakea elävyyttä. Blendit ovat kyllä hieman raidalliset. kyllä minä Herra Nurglena olisin ylpeä tuollaisista sotilaista.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Rune kuule, mä luulin vielä joku aika sitten, että et osaa maalata. (ei pahalla :D) MUTTA, sähän oot melkein yhtä hyvä maalaamaan kuin olet kirjoittamaankin! Oikein hyvää jälkeä!
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Kovin on kivan näköinen figu. Ehkä ainoa mikä häiritsi minua olivat nuo armorit joissa väri vaihtui liian jyrkästi. Muuten kyllä ihan loistavaa työtä.
wat
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

LooPe kirjoitti: Ehkä ainoa mikä häiritsi minua olivat nuo armorit joissa väri vaihtui liian jyrkästi.
Häiritsivät myös minua. Ja hieman epä nurglemaisuus häikkäsi vähän. Mutta todella nätti pelifigu.
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Mielipiteeni ei hirveästi poikkea muista. Eli figu on todellä nätti, mutta se Nurglemaisuuden puute vähän häiritsee. Myös nuo hivenen karkeat highlightit jaloissa ottavat silmiin.

Rune, jos et halua tehdä figuihisi lonkeroita ym. pään kokoisia paiseita, niin hyvä tapa "Nurgleuttaa" figu on tehdä metalleista ruosteisen ja likaisen näköistä. Eli kilven ja kirveen tekstuureja voisi hieman muuttaa, jos ei halua figunsa olevan täynnä epämääräisiä möykkyjä.
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Tärkeimmät onkin jo sanottu, mutta sen verran vielä, että vihreää oisit voinu murtaa vähän likasempaan, niin ei olis tuommonen noin kirkas. Olet jo saattanut murtaa sitä mutta enemmän vielä.

Pääosin erittäin hieno, bra... (kaikki mitä ruotsista osaan...)
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Tuli muuten mieleen kun katselin noita kuvia uudestaan niin että oletko ite tehnyt tuon rakennelman missä heppu seisoo? Se näyttää aika hienolta. :D
wat
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Det ser ut jättefint. Eli Rune parantaa maalustaidoissa kuin sika juoksuaan kirveenkanssa heiluvan maajussin edellä. Todella siisti ja näyttävä peruswarruksi. Nurglettajat usein sortuvat liialliseen suttaisuuteen, mikä ei mielestäni ole figuille eduksi.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Rune
Peliporukkavalvoja

LooPe kirjoitti:Tuli muuten mieleen kun katselin noita kuvia uudestaan niin että oletko ite tehnyt tuon rakennelman missä heppu seisoo? Se näyttää aika hienolta. :D
Päh, morddis boksista. ;) Mutta kiitos kommenteista. Pitää katsoa jos saisi noihin blendeihin jotain aikiseksi. Ongelmana onkin se, että niitä värejä pitää tosiaan sekoittaa aivan älyttömän vähän siihen tummempaan, että se sulautuu kunnolla. Vähänkin liikaa on liikaa liikaa.
#Ostium

chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Tuo panssari näyttää tällä hetkellä IG flak armorilta: (noh mikäs nyt on kun erikoismerkit ei oikeen toimi) yritäppä saada siitä enemmän metallin näköistä; ellei tuo ole tarkoituksella tehty (:

aaargh! näppäimistö meni täysin sekasin:
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Minäkin vetoan tuohon nurglettomuuteen ja liian raidallisiin blendeihin. Muuten oikein maittavan näköinen figu. Hieno!
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Noh ovatpa ainakin uusia Kaamos solttuja, ei niitä vanhoja Notredamen kauheita kellonsoittajia, joita niin hyvin puolustit aikoinaan ;D .

Mutta pakko sanoa, että jos nuo ovat pelifiguja, niin mummoni oli mykkäkuuro kalkkuna. Todella hienoja eikä inkkejäkään ole käytelty liiaksi, toisin kuin Krauseissa (Ovat silti kuitenkin hienoja nekin) ja erikois pisteitä hepun ihosta, joka on todella hyvin tehty. Blendaustakin olet käyttänyt ja vielä todella hyvin (Varsinkin kun ovat pelifiguja).
Sitäpaitsi minusta noissa löytyy sitä Nurglemaisuutta ihan tarpeeksi, ovatpa ainakin erillaisempia kuin yleisimmät Nurglet mitä täällä näkyy.
*Huokaisee katkerasti* Herra monilahjakkuus iski taas :D.
Todella hienoja!
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Jeeess! Nämä sinun "nappisi" ovat parempia kerta kerralta. Kyllä tuommosta armeijaa kelpaa pelipöydällä katsella ;)
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”