Pumpwagonin koko
Pumpwagonin koko
Elikkäs oon ajatellu konvertoida pumpwagonin (joidenkin käyttäjien inspiroimana) vaikken enää örkeilla pelaakkaan. Joten pitäisi saada selville sen koko, jos vaikka joskus rupeis taas pelaamaan.
Tiiän että löytyy siitä ihme jutusta missä on kaikkien äijien profiilit (kait) mutta en tiiä mistä löydän sen.
Kiitoksia
Tiiän että löytyy siitä ihme jutusta missä on kaikkien äijien profiilit (kait) mutta en tiiä mistä löydän sen.
Kiitoksia
Tsumppi = Densu
Njääh, pump wagoniin mitään mittoja tarvita. Snotlingit heittää parit laudat päällkäin ja vierekkäin ja renkaat alle ja jotain terävää, niin se on siinä. Kunhan ei ihan wyvernin kokoista niin hyvä tulee. Ostat parit snotit ja vertaat sitten GW:n pumppuvankkureihin ja vaikkapa tuohon funkybustan väsäämään. Eiköhän se silleensä hyvä tule.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Olevinaan se menee chariot baselle, elikkä 2x monster base. Tässä virallinen, jostain muistini kätköistä imaistu.
edit\\ avatari, curse you...
edit\\ avatari, curse you...
Viimeksi muokannut Rune, Pe 11.06.2004 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Korjatussa Unit strentgh and base size -sheetissä Pump Wagonin alustan kooksi määritellään 50x50mm (joka on muuten Large Monster Base; Monster Base on 40x40mm).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
The Scientist
Nyt taidat puhua Rune höpöjä (tai sitten minä).Rune kirjoitti:Olevinaan se menee chariot baselle, elikkä 2x monster base. Tässä virallinen, jostain muistini kätköistä imaistu.
Base Size & Unit Strenght-taulukonmukaan Pump Wagon menee 50x50mm baselle. Sehän ei taida olla chariot base?
Edit: Miten minä noin kauan sitä viestiä kirjoitin?
"I don't know what I want, but I know how to get it."