Edit: Nyt on public, nyt toimii
Paranneltu Silver Helm & RBT!
-
NightBlade
-
Scar-Veteran
-
NightBlade
Melko samantyylinen kuin minunkin. Mutta käytin omiini vähemmän valkoista. Hmm ehkä liiankin vähän. Oli itselleni ensimmäinen unitti jota maalasin. Hevosen suojukset on päällystetty red inkillä ja hevonen on ruskea. Lance on musta/tummansininen/kultainen. Ja sama toistuu haarniskassa.
Vaikka Helffit yleensä on melko valkoisia niin itse teen mieluummin vähän tummempia. Jos tuo hevonen olisi erivärinen niin se ois parempi kun nytten se hevonen näkyy liian hyvin.
Vaikka Helffit yleensä on melko valkoisia niin itse teen mieluummin vähän tummempia. Jos tuo hevonen olisi erivärinen niin se ois parempi kun nytten se hevonen näkyy liian hyvin.
Juuri sen takia sen hevosen tein valkoiseksi, että se näkyy, sillä hevonen on helpompi maalata ja figu näyttää mielestäni paremmalta. Tummaa hevosta en osaa maalata, eikä ole edes maaleja semmoseen. Ruskeakin kävi mielessä, mutta päädyin valkoiseen.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
-
NightBlade
Lievästi sanottuna TÄYSIN eriasia maalata hiukset valkoisella tai hevonen valkoisella.NightBlade kirjoitti:Tuossa on vähänsamanlainen juttu kui silloin kun yritin maalata RBT:ni crewlle valkoiset hiukset. Lopputulos oli se että ne hiukset paistoi siitä figusta. Itse en siis käytä valkoista kovin innokkaasti tämän takia.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
-
NightBlade
Ukon helma on ihan saman valkoinen kuin hevonenkin, pistää silmään.
Hevosen "harjakset" on onnistunut hyvin, mutta minun mielestäni tuo valkoinen on vähän ruma hevoseen.
(sitä voisi myös vähän layeroida, koska nyt siinä on vain fortress grey/ joku muu ja sitten valkonen päällä.)
Hevosen metalli "siivet" jotka on sen päässä, niin niissä ei ole varjostusta ollenkaan.
Base on kiva ja eipä sitten muuta löydy.
Aamen
Hevosen "harjakset" on onnistunut hyvin, mutta minun mielestäni tuo valkoinen on vähän ruma hevoseen.
(sitä voisi myös vähän layeroida, koska nyt siinä on vain fortress grey/ joku muu ja sitten valkonen päällä.)
Hevosen metalli "siivet" jotka on sen päässä, niin niissä ei ole varjostusta ollenkaan.
Base on kiva ja eipä sitten muuta löydy.
Aamen
-
NightBlade
Jep, hienon pelinapin olet saanut aikaiseksi, mutta tos olis pari juttua, millä saisit vielä paremman näköistä peli jälkeä.
Metallit ovat mun mielestä ihan OK näinkin, mutta niihin voisi lisätä vähän black lineystä joko black inkillä TAI tuohon punaiseen viitaten red inkillä. Tuossa on jossain kohdin käytetty tuota black inkkiä (?) mutta sitä voisit lisätä jokaiseen metalliseen kohtaan.
Kulta on myös vähän flätin näköinen. Voisit esim. tehdä kultaa niin, että laitat basecoatiksi shining goldia ja sen jälkeen lisätä brown inkkiä vedellä ohennettuna kultaisten osien päälle. Lopuksi highlightaa kulta burnished goldilla, jolloin se tuo kultaisiin osiin vähän enemmän "syvyyttä".
Hevoseen olisit voinut lisätä vähän enemmän layereita. Voisit aloittaa vaikka basecoattina fortress greyllä, johon olet sekoittanut vähäisen chaos blackiä (ei niin paljoa, että se näyttää shadow greyltä!!), jonka jälkeen lisäät taas vähäisen fortress greytä siihen mixiin. kun olet mielestäsi tulokseen tyytyväinen, niin voit vetää viimeiset highlightit skull whitellä. Tämä ohje voisi päteä myös ratsastajan valkoiseen vaatteeseen.
Punaisiin osiin olisit voinut kanssa laittaa enemmän layereita. Vaikka esim. basecoatiksi red gore, johon lisäilet oman maun mukaan blood rediä.
Hevosen harjakset ovat OK näinkin, joten se siitä.
Kaikenkaikkiaan aivan mahtava pelinappi!! Hyvää työtä! Tästä se lähtee
Metallit ovat mun mielestä ihan OK näinkin, mutta niihin voisi lisätä vähän black lineystä joko black inkillä TAI tuohon punaiseen viitaten red inkillä. Tuossa on jossain kohdin käytetty tuota black inkkiä (?) mutta sitä voisit lisätä jokaiseen metalliseen kohtaan.
Kulta on myös vähän flätin näköinen. Voisit esim. tehdä kultaa niin, että laitat basecoatiksi shining goldia ja sen jälkeen lisätä brown inkkiä vedellä ohennettuna kultaisten osien päälle. Lopuksi highlightaa kulta burnished goldilla, jolloin se tuo kultaisiin osiin vähän enemmän "syvyyttä".
Hevoseen olisit voinut lisätä vähän enemmän layereita. Voisit aloittaa vaikka basecoattina fortress greyllä, johon olet sekoittanut vähäisen chaos blackiä (ei niin paljoa, että se näyttää shadow greyltä!!), jonka jälkeen lisäät taas vähäisen fortress greytä siihen mixiin. kun olet mielestäsi tulokseen tyytyväinen, niin voit vetää viimeiset highlightit skull whitellä. Tämä ohje voisi päteä myös ratsastajan valkoiseen vaatteeseen.
Punaisiin osiin olisit voinut kanssa laittaa enemmän layereita. Vaikka esim. basecoatiksi red gore, johon lisäilet oman maun mukaan blood rediä.
Hevosen harjakset ovat OK näinkin, joten se siitä.
Kaikenkaikkiaan aivan mahtava pelinappi!! Hyvää työtä! Tästä se lähtee
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
-
NightBlade