-Teetkö itse figuja, ei vain konversioita, vaan ihan uusia nappeja, vaikka käyttäisitkin jotain muuta figua sen pohjana?
Mitä kaikkea olet tehnyt, tai on suunnitteilla?
-Pidätkö figujen teosta?
-Käytätkö niitä, vai jäävätkö vain kirjahyllyn koristeiksi?
-Miten pelikaverisi ottavat huomioon?
-Mitä itse pidät niistä, jos niitä on vastustajan listalla?
-Kuinka paljon on maksimi määrä mitä siedät?
Ja, tähän voi liittää kaiken itseväsätyiden keskustelut...
Ja, omia kokemuksia... Olen tehnyt näitä... Yhden Ringwraithin olen tehnyt FB:n Wood Elf Bowmeniä käyttäen... Sitten ihan alusta loppuun olen tehnyt itselleni Örkki Kapteenin, Örkki Bannerin ja yhden ihmissuden...
Tekeillä on Siege Bow(joka itseasiassa valmistui juuri) ja sille Crewyksi tyyppi jo valmiina), sekä Örkki Shamaani... Ja syy siihen, miksi näitä teen on, koska minulla on Green Stuffia ja basejä, se on kivaa,( taitoa löytyy
Mutta, kuten tuo Siege Bow, maksaa 17,5 ja sitä ei kuitenkaan tule kauheasti käytettyä... Aloitin eilen illalla ja nyt se on valmis...kuin identtinen
Ja, kun tässä laskeskelin, niin itseltäni on mennyt vasta toinen puoli Green Stuff lootasta, ja olen tehnyt jo 4 ukkoa.. Eli, kyllä se GS-pötkö riittää... Sillä voi tehdä ainakin 5-10 ukkoa...
Ja, noihin muihin kysymyksiin voin sanoa, että: Kyllä, käytän ukkojani, ovat juuri niin usein kentällä, kun on tarvis...Eikä minulle vielä ole niistä ruvettu marisemaan kertaakaan, nyt kun "tulin ulos kaapista", niin asia voi olla ihan toisella lailla
Vastustajapiirini on aika suppea(1), eikä hän käytä omatekemiä figuja, (paitsi jossain vaiheessa oli muovailuvaha-Puuparta epäsymmetrisellä pahvi-beissillä, siitä tuli vähän sanottua, kun se kaatuli ukkojen päälle, eikä sen statteja tiedetty...silloin) mutta tuskin sanoisin asiasta mitään enää, ellei niiden statteja tiedettäisi, ne olisi aaltopahvibeissillä ja kaatuilisi minun hienojen ukkojeni päälle...Mitään rajaa en oikeastaan anna, kunhan suurin osa ukoista on vielä oikeaa tavaraa...
Mutta, kaikella on rajansa, en viitsi koskea Character-tyyppehin, he ovat ihan eri asia, niitä en rupea skulptaamaan, en vain pidä ideasta, että pöydällä keikkuu Éomer, joka näyttää enemmän Orc Trackerilta kuin ne itse... Ringwraith on poikkeus... Siinä ei ole mitään erikoista...
Mutta, jos jaksoit lukea tänne saakka, niin sitten voisit varmaan kerota omia kokemuksiasi...ei kai ole liikaa vaadittu?!