Paranneltu Silver Helm & RBT!
-
Sword of teclis
- Jänkäkoira
Paras tähän mennessäjezee kirjoitti:Muuten hyvä mutta tuo hevonen oli mielestäni jotenkin liian valkoinen.
Hevonen on saanut eniten kritiikkiä, enkä edes itse pidä siitä. Mikä väri kävis tolle? Harmaa ei, ehkä tummanruskea?? Voisi toimia basen kanssa paremmin ja osaan highlightata ruskeaa paremmin kuin valkoista. Mielipiteitä kiitos...
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Minun mielestäni hevonen ei toimisi minkään muun värisenä. Ehkä olisit voinut jättäätuon valkoisen extremekorosukseksi,eli olisit jättänyt vähän harmaammaksi tuon perusvärin. Ehkäpä codex grey+chaos black ja siitä ihan valkoiseen asti (mutta vain korkeimmat kohdat). Hieno on hopeakypärä ja oikein mukava väriteema. Harjakset olisivat ehkä kaivanneet sitä viimeistä korostusta, nyt liian liekkimäisiä (lue. ei inkkejä tällaisiin hommiin). Figu kaipaisi vähän tumma/musta-rajausta. Saisit yksityiskohdar esille paljon paremmin. Kilpi oli muuten hieno, mutta tuo metalli ei toimi taustavärinä. Itse ratsastajan iho kaipaisi varjostusta (ainakin naamasta). Liian lattea tuo väri.
Mutta kaikin puolin mukavan näköinen figu ja mukava väriteemakin löytyy. Eipä tässä muuta.
Mutta kaikin puolin mukavan näköinen figu ja mukava väriteemakin löytyy. Eipä tässä muuta.
Work out, in case future happens.
-
Stenvall