Sotavasaran Jatkotarinat

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jesh kirjoitti:
VD kirjoitti:Joo minäkin odotan uusia kirjoituksia, sikäli kun joudun jo huomenna riparille, että olisi kiva jos saisi aamulla luotteua miten Andro on jatkanut.

Oikeasti? You lucky bastard, minulla se on vasta kesän lopussa. Itse haluasin sen nopeasti pois alta, mutta minkäs teet. No ei muuta kuin onnea matkaan!
Jeps, ja sitä onnea tarvitaa, epäilyttävän papin takia ;)
Ja kiituksia, no kyllä sinä kestätä koko kesän :D
Ja minullapa on jo mahtavat 600 viestiä :)
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Koskas näitä jatkotarinoita alkaa tulemaan? odotan jo päänsäryssä täällä. (parempi hakee buranaa) *hoputtaa Grondia ja Androa kirjoittamaan* nopee nyt että päästään vielä tällä viikolla lukemaan.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Ai niin!!! Nyt vasta muistin, että jatkoa ei ole vieläkään tullut! Katastrofi! :D

Ei kun oikeesti. Voisi kyllä jo jatkoa ruveta pikkuhiljaa pistämään. Aikataulut menivät nyt aika sekaisin, sillä emmehän voi odottaa Jeshin ja huussin kiirehtivän sitten päivään pariin (kaikki eivät kuitenkaan ole Tapsoja). Laatu kärsisi ehkäpä liikaa. Noh, itse onneksi päätän koko homman niin ei haittaa vaikka meikäläinen myöhästelisikin. Hurry up!
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Grom, uskallakin myöhästyä, niin... ;) Pistä siihen jokin tosi kaunis ja rauhallinen epilogi, jep? Näin aloittajan muistoksi? :D
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Androsta en tiedä - omasta puolestani pyytelen anteeksi. Tuo ikävä "elämä" on iskenyt kunnolla kapuloita rattaisiin. Puolitoista viikkoa ollut sellaista menoa että koneelle päässyt noin 20 minuuttia kerrallaan. Kirjoita siinä sitten materiaalia joka olisi samaa tasoa kuin edellisillä. Homma on sitä myöten bueno, että tarinan jatko on kehitetty, täytyy vain se tunti löytää aikaa naputellakseni puhtaaksi. Malttakaa hieman.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Olen nyt pahoillani, mutta joudun vetäytymään tehtävästä. Syitä on kaksi:

-Ensiksi en millään ehtisi kirjoittaa tarinaa parissa päivässä. Nytkin on jo perjantai ilta ja minullakin on elämä.
-Toiseksi viime aikoina minulla on ollut vaikea saada mitään aikaiseksi, kun tuntuu, että kaikki menee ihan takapuolelleen. Itseluottamus puuttuu.

Toivottavasti ette nyt vihaa minua, anna bänniä, ristiinnaulituta, ruoskituta jne. En vain millään parissa päivässä mitään saisi aikaan.
Grond

Jep - ei seuraavien tarvitse päivässä/parissa omaa osiotaan kasaan saada. Projektissa, jossa on n kappaletta henkilöitä, aikataulu pettää aina n+x päivällä, kuten on huomattu. Oman osioni saanen huomenissa viimein valmiiksi (ja pakkokin saada, kun futiksen EM-kisat alkavat voi olla kirjoittamispuolella aika hiljaista minulla).
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

No niin, jatkotarinani on vihdoin valmis. Tuo elämä juuri painoi päälle kun oli niin paljon tekemistä mutta eilen illalla kirjoitin loppuun. Toivottavasti sain edes jotain aikaan.
PS. Grondille lähetetty jo
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kitjoitanko minä nyt sitten viikon edellä vai myöhässä? Kun toi Jesh ei kirjoitakkaan..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Jesh

Acoparaptor kirjoitti:Kitjoitanko minä nyt sitten viikon edellä vai myöhässä? Kun toi Jesh ei kirjoitakkaan..

Mikä ''toi Jesh''? Ihan Jesh riittää. Heti alko huono kohtelu kun en kirjoitakkaan ;).
Alotat ensi viikon maanantaina varmaan ja sitten sulla on viikko aikaa kirjottaa hyvä jatko.

DamightyNinja-manJeshEdit: Voisit muuten lukaista tarinani Aco... Olisi ainakin yksi kommentti tarinalle, joka on monille käyttäjille liian täydellinen arvosteltavaksi XD.
Viimeksi muokannut Jesh, Su 13.06.2004 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jade-eye

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

*Nyyhkyttää* Grond, missä se tarina viipyy? Se on ollut jo melkein viikon myöhässä. Pyydän ja rukoilen, että se ilmestyisi jo tänään *koiranpentuilme*
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Miten niin Jesh ei kirjoita!? Kirjoitatpa! Katsos: Jos nämä jatkotarinat ilmestyisi vaikkapa huomenna (eikös niin Grond?), niin aikatauluhan on vain viikon myöhässä. Eli Jeshillä olisi aikaa seuraavaan maanantaihin. Mikäs siinä? Kyllä nyt Jeshin täytyy tähän osallistua. Nyt kun lukaisin tuon uusimman tarinan (ja kohta lähdenkin sitä kommentoimaan), niin eihän hän voi pois jättäytyä. Oli sen verran laadukasta jälkeä. Jesh, tulet mukaan tai...

*lähteet teroittamaan lekaansa*
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Jesh, jos minä jaksoin tuohon kirjoittaa ajallaan, niin sinä saat kyllä luvan kirjoittaa viikon myöhässä! Saat muuten sellaisen turp... ilkeän mulkaisun, ettet unohda sitä ikinä. Uusi kaunis, pohjamaalattu demoniprinssini tulee ja leikkaa sinut siististi kahtia Gromin lekalla, jos et kirjoita. Jos ei ole inspistä, niin sitä etsitään tai kirjoitetaan ilman. Kyllä minä ainakin voisin kuvitella, että saat jotain aikaiseksi.
#Ostium

Ninja of the Night

Viesti Kirjoittaja Ninja of the Night »

Yhdyn Demagogiin ja huonosti pelaavaan. Oikeesti! Jesh, hei älä viitti! Sano, että tuo oli vaan vitsi. Kyllähän sinä oikeasti kirjoitat?

Ei tästä tule mitään, jos ihmiset luistavat vuoroiltaan. Tehdään se, mikä on sovittu, ja sillä Sipulih. Anime vetoa, että se vielä onnistuu.
Mmmm... I like mushrooms!
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Siis kerrataanpa: Grond yrittää saada tänään noi tarinat tänne ja minä jatkan siitä tällä viikolla? Ja kirjoittaako Jesh jälkeeni, eli vaihdammeko vain osat? Vastauksia..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grond

Acoparaptor kirjoitti:Siis kerrataanpa: Grond yrittää saada tänään noi tarinat tänne ja minä jatkan siitä tällä viikolla? Ja kirjoittaako Jesh jälkeeni, eli vaihdammeko vain osat? Vastauksia..
No pikavastaus äkkiä kun lapset nukkuvat - vaimoni on sairaalassa ja minulla kaksi mukeloa tuossa vahdittavana. Eli jos emäntä kotiin tänään pääsee, voin keskittyä noihin ja hoitaa homman ajan tasalle. Jos ei, niin ei onnistu mitenkään (koettakaa itse tehdä mitään koneella 3-vuotiaan ja 10-kuisen kanssa).

Harvinaisen valitettavaa - juuri kun tämä(kin) projekti työn alla, tulee sitten tuollaisia esteitä. Mutta minkäs teet.
Jesh

Pöh, Gromin sanojen jälkeen kaikki nyt haluavat minut mukama takaisin... Man, this is so troublesome... *Syvä huokaus* Miksi, miksi?
Ninja of the Night kirjoitti:Yhdyn Demagogiin ja huonosti pelaavaan. Oikeesti! Jesh, hei älä viitti! Sano, että tuo oli vaan vitsi. Kyllähän sinä oikeasti kirjoitat?

Ei tästä tule mitään, jos ihmiset luistavat vuoroiltaan. Tehdään se, mikä on sovittu, ja sillä Sipulih. Anime vetoa, että se vielä onnistuu.
Ja tuosta luistamisesta sen verran, että sain juuri tietää, että olen huomisesta lähtien noin viikon poissa, joten en muutenkaan voisi kirjoittaa tällä viikolla. Sitä paitsi aina ei ole mahdollista tehdä mitä on sovittu, kuten Grondillakin on nyt käynyt.

*Toinen syvä huokaus* Typerää, kun näin pakotetaan takaisin mukaan, mutta ei voi mitään... Jos kieltäytyisin, niin saisin niskaani kaksi teroitettua lekaa ja Rock Leen Extreme Lotuksen... *Kolmas syvä huokaus*

Kai sitten kirjoitan ensi viikolla Acon vuorolla...
Rune
Peliporukkavalvoja

Otamme kaikki osaa. Laitan nyt minä tämän viestin, ettei muiden tarvitse ja minä saan +1. ;) Me kaikki Tarinalaiset ymmärrämme todella hyvin ongelmasi. Jos saat lapset nukkumaan puoleksi tuntia jossain välissä (vaikkapa sitten illemmalla, hm?) niin toivomme, että jaksat uupumuksestasi huolimatta säätää parikymmentä tiuta riviä tekstiä nettiin. Otamme osaa kärsimyksistämme, ja pyydämme hoputteluamme anteeksi, sekä julistamme ymmärtävämme ahdinkosi. Ei siis kiirettä. ;)

...tosin jos ennen puoltayötä... :P
#Ostium

Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Grond, missä jatkotarina viipyy? Tiedän että sinulla on elämä ja lapsia sun muuta, mutta tiedustelisin että oletko vielä hengissä ja milloin saamme jatkotarinani tuonne nettiin?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Grond

Andromedus kirjoitti:Grond, missä jatkotarina viipyy? Tiedän että sinulla on elämä ja lapsia sun muuta, mutta tiedustelisin että oletko vielä hengissä ja milloin saamme jatkotarinani tuonne nettiin?
Odotas - pulssi: 0. Hengitys: ei ole. Aivotoiminta: Edelleenkin olematon. Eli taidan olla hengetön.

Eli hetkinen edelleen - Andron tarinan laitan luettavaksi ensi yönä/aamuna(16.6.) (lupaan ja vannon). Yritän samalla saada oman osuuteni koneelle (se on itse asiassa pitkälti käsin kirjoitettuna paperilla, saisi vain siirrettyä sähköiseen muotoon).

Seuraavat kirjoittajat tietysti aloittavat oman aikansa laskemisen siitä, kun jatkaminen on mahdollista. Eli ei tarvitse vääntää tarinaa muutamassa tunnissa, vaan voi käyttää aikaa tarpeen mukaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”