Piirrustus: SOB (uusi versio)
-
LordBrutalis
- Sotavasaran piirustuskilpailun voittaja
Piirrustus: SOB (uusi versio)
Tälläistä olen touhunnut ja ajattelin kysellä vinkkejä tähän väliin. Tausta ei ole lopullinen ja jotain pientä pitäisi vielä laittaa lisää itse hahmoon mutta ideat alkaa loppua.
http://www.cs.helsinki.fi/u/palkosaa/SOBsmall.jpg
Tämmönen, kommentit tervetuleita.
ModeEdit: Mielummin linkki kuin itse kuva threadiin, eteenkin kun on noin isosta kuvasta kysymys. Kiitos, Samsson
Kuvaa Viritelty
Ylläoleva linkki uuteen kuvaan
Vanha:http://www.cs.helsinki.fi/u/palkosaa/SOBsmallold.jpg
http://www.cs.helsinki.fi/u/palkosaa/SOBsmall.jpg
Tämmönen, kommentit tervetuleita.
ModeEdit: Mielummin linkki kuin itse kuva threadiin, eteenkin kun on noin isosta kuvasta kysymys. Kiitos, Samsson
Kuvaa Viritelty
Ylläoleva linkki uuteen kuvaan
Vanha:http://www.cs.helsinki.fi/u/palkosaa/SOBsmallold.jpg
Viimeksi muokannut LordBrutalis, To 17.06.2004 03:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Rectunator
Ah ja voi... Niin hieno, mutta myös niin kaamea... Se ei vastaa minun käsitystäni näystä kauneista Keisarin tyttäristä... Mutta se on myös niin taidolla tehty, että en voi olla muuta kuin kateellinen...
Siis tuo piirustus on aivan ykkös luokkaa... Paitsi kasvot!
Ne ovat aivan liian kuolleet...
Siis tuo piirustus on aivan ykkös luokkaa... Paitsi kasvot!
"Burn the witch... Purge the alien... Banish the daemon..."
Kuva on pirun hieno, mutta nyt asiaan. Naama on tyylikäs, johtunee noista silmistä. Pelottava. Rintavarustus on ihan kohdallaan, mutta tuota "korsettia olisin tehnyt tiukemmaksi. Ketjukuula on todella hieno, hyvin olet sen maalannut. Nyt välikysymyksenä esittäisin miten tuo lentoreppu toimii. Itse en ole seurannuy 40k:ta joten minulla ei ole hajuakaan onko siinä polttomoottoreita vai kumoaako se painovoimaa. Kysyisin myös että mihin suuntaan sisar on liikkumassa.
-
Kellokoneisto
-
Scar-Veteran
Todellakin meni oikealle henkilölle tuo pesti. Ja on muuten todella hieno! Mutta onko niillä taistelun siskoilla tapana leijua =P. Ja kyllä harmittaa kun täällä sotussa on niin paljon hienoja maalareita pelaajia ja piirtäjia ja jotkut osaavat kiroittaa mutta minä en mitään! En äbsöluuttisesti mitään! En edes maalattua noita sauruksia lyhyessä ajassa. Katsotaan nyt tuleeko edes valmiiksi kesälomana. Siis nyt pitää varmaan mennä maalaamaan.
"So long as there is light, there is a shadow"
Naama on minusta liian mummomainen. Ja olisin kyllä niiden pupillien kannalla...
Kädet näyttävät vähän oudoilta. Varsinkin oikea.
Hienohan tuo kuitenkin on, mutta jonkinlainen tausta olisi hyvä. Tuo näyttää nyt siltä, kuin hän olisi mennyt valokuvaajalle.
Kädet näyttävät vähän oudoilta. Varsinkin oikea.
Hienohan tuo kuitenkin on, mutta jonkinlainen tausta olisi hyvä. Tuo näyttää nyt siltä, kuin hän olisi mennyt valokuvaajalle.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Tuntuu vähän oudolta tuo leijuminen, kun se reppu ei ole lentoreppu vaan normaali powerpack. Psyykkisiä voimia?
Naama vähän hätkähdytti ensin, mutta pidän siitä nyt. Pupillittomat silmät ja ilmeettömät kasvot lisäävät psyykkisten voimien läsnäolon vaikutusta.
En tiedä sitten olitko tarkoituksella hakenut tätä tunnetta vai et?
Todella hieno työ, ei voi muuta sanoa!
Naama vähän hätkähdytti ensin, mutta pidän siitä nyt. Pupillittomat silmät ja ilmeettömät kasvot lisäävät psyykkisten voimien läsnäolon vaikutusta.
En tiedä sitten olitko tarkoituksella hakenut tätä tunnetta vai et?
Todella hieno työ, ei voi muuta sanoa!
-
LordBrutalis
- Sotavasaran piirustuskilpailun voittaja
Okei, touhusin eukolle tommosen energiasiipihässäkän. Ajattelin että se voisi selventää tuota leijuvaa asentoa. Toisaalta siitä tuli aika kirkas mutta toisaalta meikää väsyttää
. En osaa sanoa kumpi on parempi. Iirikset on mutta pupillit saa jäädä
Ajattelin että tulisi voimallisempi ja hieman epäinhimillisempi tunnelma jos silmät jättää tuollaiseksi. Työ oli aluksi suunniteltu nopeasti lyijärillä A4:selle -> digitoitu kaverin pöydällä ja väritetty photarilla päälle. Mutta jos työn tekee manuaalisesti alusta loppuun on paperin koko vähintään A3, jos isompi työ niiin usein A3-A2 väliin menevä kartonki. Miten on, uusi vai vanha? Ekassa viestissä linkit.