tämä on niin surullista
GW:n figuissa puutteita!
-
shadowdancer
GW:n figuissa puutteita!
No....esim. Beastien chariotissa ei ole scythejä piti itte convata, goboille ei voi laittaa hand weaponeita vaan pitää laittaa spearit.....
tämä on niin surullista
ei millään pahalla Gameworkshopin fanit 
tämä on niin surullista
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
kauaksi pois.
-
NightBlade
Tämä on vähän niinkuin 40K:n historiaosiolla oli "Virheet, oudot asiat ja epäjohdonmukaisuudet", eli saadaan vihdoin purkaa omaa turhautuneisuutta. Mutta onko ajatus kertoa mitä pahaa GW on tehnyt vai pyydätkö, että muut kertoisivat sitä?
Siis itse en näe näissä viesteissä päätä tahi häntää...
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
-
shadowdancer
GW vain luulee että kaikki örkki pelaajat haluavat goboille keihäät ja ei sillä ole väliä että osalla figuilla on väärät aseet jne. jotain tuo tapaista tuossa tuumailinTybraal kirjoitti:Tämä on vähän niinkuin 40K:n historiaosiolla oli "Virheet, oudot asiat ja epäjohdonmukaisuudet", eli saadaan vihdoin purkaa omaa turhautuneisuutta. Mutta onko ajatus kertoa mitä pahaa GW on tehnyt vai pyydätkö, että muut kertoisivat sitä?
Liian kauan yritit pitää kiinni,
kauaksi pois.
kauaksi pois.
- TietoPredator
Minuakin rasitti tuo Night Gobbojen keihäsfetissi, itse korjasin tilanteen hankkimalla nelosedition aikaisia metalligobboja (ok, pääsyy oli se etten pitänyt uusien gobbojen "käkisyydestä")
Onkohan kukaan koettanut konffata niitä gobbojaan niin että leikkaisi keihäistä varret kokonaan pois ja käyttäisi keihäänkärkiä lyhytmiekkoina/tikareina? Olen ne "jousista hand weaponeita" konversiot nähnyt ja nekään eivät olleet lainkaan hassumpia.
Onkohan kukaan koettanut konffata niitä gobbojaan niin että leikkaisi keihäistä varret kokonaan pois ja käyttäisi keihäänkärkiä lyhytmiekkoina/tikareina? Olen ne "jousista hand weaponeita" konversiot nähnyt ja nekään eivät olleet lainkaan hassumpia.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
-
shadowdancer
Niin minä laitoin esim. Goboille spearit kun on paremman näkönen kun ite säätetty tikari. Se on vain minun pielipide 
Mutta voihan sitä esim. turnauksissa käyttää sitä spearia ei se niin huno oo vaikka minun mielestä 4+save lähi kamppailussa on parempi. Lisäks on halpoja. Ja muuten örkki boxissa ei tuu tarpeeks niitä käsia missä ei oo mitään asetta. Jos haluaa spearit niin saat joku 8 ukkoo silleen ja sitten pitää irottaa se ase pois muista. Mutta ilman GW:tä ei olisi paljoa mitään warhammeriin liittyvää... Eli yrittäkää kestää.
Mutta voihan sitä esim. turnauksissa käyttää sitä spearia ei se niin huno oo vaikka minun mielestä 4+save lähi kamppailussa on parempi. Lisäks on halpoja. Ja muuten örkki boxissa ei tuu tarpeeks niitä käsia missä ei oo mitään asetta. Jos haluaa spearit niin saat joku 8 ukkoo silleen ja sitten pitää irottaa se ase pois muista. Mutta ilman GW:tä ei olisi paljoa mitään warhammeriin liittyvää... Eli yrittäkää kestää.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Ei aina, NiiskEsgalsirion kirjoitti:Ok, onhan niissä kaikkee huonookin.
Mutta ajatellaan positiivisesti ja muistellaan että kun ostaa yhden figun blisterissä saa neljä basea
JeeJee!
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
On se surullista. Ei kuulosta kovin vaikealta hommalta tuo goboille hand weapon homma. Eihän se ole muuta kuin "leikkaa liimaa" hommaa. Konvertointihan on tosi mukavaa mutta kyllä ymmärrän jos joku ei jaksa koppo hordensa jok´ikiselle 200 vihreälle miehelle vaihtaa käsiasetta.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Käytännössä GWllä ei ole mitään johdonmukaisuutta siitä mikä on light armour ja mikä heavy armour. Käytännössä RBT miehistöt olivat ulkoilemassa metallisissa t-paidoissa ennen korjausta, executionerit (jotka näyttävät suhteellisen paljon iron breakkereiden haltia vastineilta) olivat kevyessä panssarissa, joka oli pelin raskain kevyt panssari. Maiden Guard taas kantaa pelin pienintä ja niukimmin peittävää heavy armouria - teräs korsettia (yhtä peittävä kuin ne metalliset t-paidat, jotka eivät olleet alkujaan panssaria alkuunsa).NightBlade kirjoitti:Silvereiden paketissa on muistaakseni 6 paria heavy armour jalkoja ja 2 kaksi paria light armour jalkoja. Paljon parempi kun olis kumpiakin täydet kahdeksan.
Sinällään ei siis haittaa ne takilla peitetyt jalat, joissa on kuitenkin haarniskoidut jalat.
Siis onko tarkoitus valittaa, että jossain blisussta/laatikossa ei ole osia mitkä, siinä pitäisi olla vai jonkin armeijakirjan tarjoaman asemahdollisuuden puuttuminen GWn figulinjalta? Viime edikan aikana dark elf-figulinja oli niin puutteinen, että nykytilanne on pelkkää juhlaa ja kun vielä iso osa monen armeijan Core-valinnoista on muovisena, niin mikäs tässä on ollessa.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
niin ja piti vielä kysästä että onko muilla ollut samanlaisia ongelmia dragonprincejen blistereissä siis että kilpi puuttuu?juketti69 kirjoitti:no kun tämmönen topicci on nostettu esiin, niin sanotaan nyt että dragon princejen blisterissä puuttuu tavalliselta princeltä kilpi (tai ainakin mulla kun ostin)
Mullakaan ei kerran ollut.juketti69 kirjoitti:niin ja piti vielä kysästä että onko muilla ollut samanlaisia ongelmia dragonprincejen blistereissä siis että kilpi puuttuu?juketti69 kirjoitti:no kun tämmönen topicci on nostettu esiin, niin sanotaan nyt että dragon princejen blisterissä puuttuu tavalliselta princeltä kilpi (tai ainakin mulla kun ostin)
-Arnold
-Arnold
- TietoPredator
-
Stenvall