No hemmetti rune. Menetin juuri, öö, jonkun aikaa elämstäni!(mistä elämästä?)
Mutta eipä noihin kommentteihin ole mitään lisättävää. Mahtavaa!
Altzheimer Kraus - Syvällä sisimmässään II
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Miekin nyt vihdoin kommentoin tätä.
Eli aivan loistava kerronta ja hahmot samaten. Siis voisin kehua tätä aika pitkälti, mutta ei nyt jaksa.
Sitten, jos jostain pitää hiukkasen nillittää, niin mie sitten nillitän.
-Se, kun Kraus ja pojat lähti sitä paikkaa puhdistamaan oli hieman turha juttu, jotenkin sen olisi miusta pitänyt sattua muualla.
-Nuo takautumat olivat AIVAN loistavia, mutta jotenkin erään miun tarinan tapaisia.
-Joitakin sanoja toistetaan pari kertaa peräkkäin liian usein ja jotkut lauseet kuulostavat hieman tönköiltä.
MUtta nyt kaikki vihaa minua. No ei se mittään.
Tämä on kevyesti parhaimmistoa täällä. Ihan pirun hyvin kuvattu paikat.
Muuten, kun tämä tarina kerran sijoittuu Altdorfiin, niin miksei miun tarinan henkilöt voisi joskus vaikka piipahtaa näissä tahi toisinpäin?
Eli aivan loistava kerronta ja hahmot samaten. Siis voisin kehua tätä aika pitkälti, mutta ei nyt jaksa.
Sitten, jos jostain pitää hiukkasen nillittää, niin mie sitten nillitän.
-Se, kun Kraus ja pojat lähti sitä paikkaa puhdistamaan oli hieman turha juttu, jotenkin sen olisi miusta pitänyt sattua muualla.
-Nuo takautumat olivat AIVAN loistavia, mutta jotenkin erään miun tarinan tapaisia.
-Joitakin sanoja toistetaan pari kertaa peräkkäin liian usein ja jotkut lauseet kuulostavat hieman tönköiltä.
MUtta nyt kaikki vihaa minua. No ei se mittään.
Tämä on kevyesti parhaimmistoa täällä. Ihan pirun hyvin kuvattu paikat.
Muuten, kun tämä tarina kerran sijoittuu Altdorfiin, niin miksei miun tarinan henkilöt voisi joskus vaikka piipahtaa näissä tahi toisinpäin?
Vi ska se, vi ska se.
Toisaalta, tämän kun saan päätökseen, niin hyppäävät tapahtumat Nurgleäijiini (tai, ehken jaksa vielä säätää näitäkään loppuun, ennenkuin saan sormeni Infectuksen Vartijoihin
). Ja niin, en nyt tiedä... Mihinkä tarinaasi nämä takaumat sopivat? Kun olen ottanut roskaa aika pitkälle Noirista, en sinun tarinoistasi, jos totta puhutaan.
Älä syytä plagioinnista, pyydän.
Ja voin kyllä kuvitella, että olisin käyttänyt montaa sanaa liikaa peräjälkeen, joihinkin sanoihin olen tykästynyt liikaa, ja osasyyksi voin pistää kirjoitusajankohdan; kello 03:30 aamuyöstä.
Mutta kiitos. Odottelinkin jo Huussin kommenttia.
Minä en missään tapauksessa syyttäisi myöhäistä ajankohtaa. Minulla ainakin parasta tekstiä syntyy juuri ilta/yömyöhään väsyneenä, mutta mielikuvitus valloillaan. Kun siihen lisätään vielä tunkkaisuus/liimapöhinät/känni (no ei vaineskaanRune kirjoitti:ja osasyyksi voin pistää kirjoitusajankohdan; kello 03:30 aamuyöstä.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.