Saavutuksenne? (Niin fabassa kuin 40k:ssa)
-
Vieras
Saavutuksenne? (Niin fabassa kuin 40k:ssa)
Eli kyselen saavutuksianne ja sijoituksianne esim.turnauksissa(voi olla ihan kaveri porukan turnee tai sitten joku noista vähän isommista) Vähän voisi myös kertoa, että millä/millaisella armeijalla tähän tulokseen päädyttiin. Että ei kun mainettaan mainostamaan! 
Jyväskylä City Liberation III(FB 2k) - 3.sija, mortal Slaanesh
JCL IV(FB 2k) - 9.(?)sija, the Steppenwolves (goblineita ratsain, vaunuissa, jätti ja täysi magia)
Kuolan turnaus Kuopiossa (5.-6.6.-04, FB 1,5k) - 2.sija, the Steppenwolves (muuten sama kuin edellä mutta vain yksi shamaani ja enemmän heroja)
JCL IV(FB 2k) - 9.(?)sija, the Steppenwolves (goblineita ratsain, vaunuissa, jätti ja täysi magia)
Kuolan turnaus Kuopiossa (5.-6.6.-04, FB 1,5k) - 2.sija, the Steppenwolves (muuten sama kuin edellä mutta vain yksi shamaani ja enemmän heroja)
Mikä ei tapa, ärsyttää!
-
hurmelapsi
- Valvoja
Tampereen jälkimmäisessä turnauksessa onnistuin häviämää kaikki kolme peliäni massacrella. Saavutus sekin sinänsä vaikken sitä yrittänytkään. =) Mitäs noista, hauskaa sakkia tuli tavattua ja pelaaminen oli hauskaa.
Confrontationia tai Rag'narokia pelailevat ihmiset kanavalle !confrontation, olkaa hyvät.
-
Balrogofmoria
Noh, ainakin pikkuveljeni on tehnyt jonkun saavutuksen:
Luki Lotrin sääntökirjan n.10 vuotiaana,
Warhammereiden sääntökirjaa lukee parhaillaan (ikä nyt 12)Auh!
Luki Lotrin sääntökirjan n.10 vuotiaana,
Warhammereiden sääntökirjaa lukee parhaillaan (ikä nyt 12)Auh!
Viimeksi muokannut Balrogofmoria, Pe 18.06.2004 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvinkään Hell at Welltown-turnauksessa sijoituin viidenneksi ja kaveriporukan turnauksissa, joissa meillä on 7pelaajaa, olen voittanut 4 turnausta peräkkäin(kaikki pelaavat aina kaikkia vastaan) ja lisäksi olen sijoittunut Pelimestan Border Patrol-turnauksissa(joita on järjestetty kolme) ensimmäiseksi, toiseksi ja kolmanneksi. Kaikissa olen pelannut Beasts of Chaoksella.
Viimeksi muokannut Qhayshu, Pe 18.06.2004 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life is only a game...
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Krooteilla pelasin THD:ssä enkä ollut viimeinen.
Mammutissa pelasin läppälistalla (High Elves) ja jäin muutaman pisteen jatkosta.
Pelit -lehden FB-ketjun FB-turnaus viime viikonloppuna Helsingissä. Voitto minulle ja pokaali messiin.
Mammutissa pelasin läppälistalla (High Elves) ja jäin muutaman pisteen jatkosta.
Pelit -lehden FB-ketjun FB-turnaus viime viikonloppuna Helsingissä. Voitto minulle ja pokaali messiin.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
- Rectunator
-
Vieras
Niin ja voisihan tähän tietenkin omatkin saavutukset laittaa. War and Fees turnaus meni sääntöjä opetellessa ja kokemusta hakiessa: tuloksena tais olla sija 50.Tällöin armeijana oli pieni skaven armeija. Sitten oman tampereen peliporukan turneessa olin toinen kääpiöillä n.vuosi sitten. Seuraavaksi on tarkoitus lähteä hakemaan vähän parempaa sijoitusta fabassa kaaoksella, kunhan vain sopiva turnaus tulee kohdalle. Skaveneillani olen kyllä aika vakuuttavasti voittoja kerännyt tuon War and Feessin jälkeen; armeija kun muuttui aika ankaralla kädellä.
Turnauksissa olen ollut kyllä, parissa virallisemmassa ja yhdessä kaverin järjestämässä. Näissä on kyllä saavutettu kertaalleen. 
Joensuun Fantasiapelejen 40k turnaus: Taahtui joskus joskus, toinen turnaus mihin otin osaa. Sijoituin jonnekin keskiväleille, heitin niin hyvin.
Joensuun Fantasiapelejen FaBa turnaus: Tuttavallisemmin tunnettu myös Storm of Swedlandina (kaikki varmasti muistavat viime Conista sen ruotsalaisteemaisen Empirearmeijan?
), johon tein surkeimman listan mitä olen ikinä tehnyt, ja opin enemmän sen turnauksen aikana, mitä opin koko peliaikoinani, joihin on vuosia kertynyt useampikin jo. Sijoitus: viimeinen.
Palkintona: Hordes of Chaos armeijakirja. 
Lorindelin synttäriturnaus: Kuukaudellako olisi ollut myöhässä synttäreistä tämä, mutta hällä väliä.
Tykkini alisuorittivat, ja sijoituin kauniisti viimeiseksi.
Olisin päässyt hopealle, jos olisin imenyt muutaman kymmentä pistettä enemmän niiltä knärpiöiltä... Noh, mitäs pelasin Greatswordini huonosti. 
Kuopion Faba turnaus: Ensimmäinen oikea turnaukseni, jonne menin. Täällä oli iso kasa porukkaa täältäkin, ja kauniista tykistötulestani (tai niiden räjäyttelystä) johtuen minut massacroitiin kolmesti neljästä pelistä, ja yhden hävisin minorilla.
Viimeinen sija, nättiä. Mutta kivaa oli, jos ei muuta.
Ehkä, mihin olen kaikkein tyytyväisin, on maalaukseni. Tykkään maalata, enkä tahdo kuulostaa omahyväiseltä, mutta olen tyytyväinen maalauksiini. Plääh, vaikkei pelit toimisikaan, nätillä armeijalla on kiva vaikka hävitäkin.
Saavutuksia on, on ollut pitkin aikaa ja tulee varmasti olemaan vaikka miten. Seuraavasta Conista selviäminen tulee varmasti olemaan aikamoinen saavutus, jos siitä pääsen läpi kunnialla... 
Joensuun Fantasiapelejen 40k turnaus: Taahtui joskus joskus, toinen turnaus mihin otin osaa. Sijoituin jonnekin keskiväleille, heitin niin hyvin.
Joensuun Fantasiapelejen FaBa turnaus: Tuttavallisemmin tunnettu myös Storm of Swedlandina (kaikki varmasti muistavat viime Conista sen ruotsalaisteemaisen Empirearmeijan?
Lorindelin synttäriturnaus: Kuukaudellako olisi ollut myöhässä synttäreistä tämä, mutta hällä väliä.
Kuopion Faba turnaus: Ensimmäinen oikea turnaukseni, jonne menin. Täällä oli iso kasa porukkaa täältäkin, ja kauniista tykistötulestani (tai niiden räjäyttelystä) johtuen minut massacroitiin kolmesti neljästä pelistä, ja yhden hävisin minorilla.
Ehkä, mihin olen kaikkein tyytyväisin, on maalaukseni. Tykkään maalata, enkä tahdo kuulostaa omahyväiseltä, mutta olen tyytyväinen maalauksiini. Plääh, vaikkei pelit toimisikaan, nätillä armeijalla on kiva vaikka hävitäkin.