GW Sneak Peeks + Muita uusia LotR figuja
Jeps, niissä ei ollut toisaalta mitään yllättävää. Ratsastavia versioita jo nähdyistä jalkamiehistä. Toisaalta, sitähän niiden pitäisikin olla, joten henk. koht olen tyytyväinen. Noita noilla keihällä jokunen mumakin kaveriksi, jonka selässä ratsastavat jouset. Kapteeni joko hepalle tai mumakiin. Ja 500pts pitäisi olla valmis.
Phil Kelly says "No!"
-
Kellokoneisto
Näyttävät aikas hauskoilta, tuollaisilta Mongoleilta... Eikös hekin ollut kovia ratsumiehiä, jotka pukeutuivat vähän tuohon tyyliin... Noi hevoset näyttivät vähän erilaisilta, kuin nämä RoRien ja Nihtien hepat... Ovat vihdoinkin viitsineet tehdä uusia...
Mumakia en hanki, koska sitä on paha käyttää, ja maksaa paljon... Millä ajattelitte kuljettaa tuota, putki-kassissa ei meinaan pysy ehjänä... Olisihan se tietysti hieno, mutta kun sitä ei voi mihinkään kuljettaa niin jää kauppaan, ainakin minun osaltani...
Mutta, Haradin jalkamiehiä ainakin aion ostaa... Ja, ehkä ratsukkoja, jos tekevät siitä oikein makoisan tarjouksen... Ja, Tapsa myy ne vielä hiukan alihintaan
Niin, ja jos joku ei vielä tiedä, niin Bregolasista löytyy aika usein kuvia uusista figuista... Aika nopeastikin vielä... Eli sitä kannattaa aina silloin tällöin käydä vilasemassa...
*Click*
Mumakia en hanki, koska sitä on paha käyttää, ja maksaa paljon... Millä ajattelitte kuljettaa tuota, putki-kassissa ei meinaan pysy ehjänä... Olisihan se tietysti hieno, mutta kun sitä ei voi mihinkään kuljettaa niin jää kauppaan, ainakin minun osaltani...
Mutta, Haradin jalkamiehiä ainakin aion ostaa... Ja, ehkä ratsukkoja, jos tekevät siitä oikein makoisan tarjouksen... Ja, Tapsa myy ne vielä hiukan alihintaan
Niin, ja jos joku ei vielä tiedä, niin Bregolasista löytyy aika usein kuvia uusista figuista... Aika nopeastikin vielä... Eli sitä kannattaa aina silloin tällöin käydä vilasemassa...
*Click*
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Jep, Bregolasia tulee aina vähän väliä vilkaistua.
Tuo ratsuväki näyttää hienolta, ovatkohan metallisia? Jos ovat, niin Averren hoitaa: Boksi RoR:eja, boksi haradilaisia=6 Haradrim rideria ja 18 (kai niitä tulee 24/boksi..) jalkamiestä
.
Tuo ratsuväki näyttää hienolta, ovatkohan metallisia? Jos ovat, niin Averren hoitaa: Boksi RoR:eja, boksi haradilaisia=6 Haradrim rideria ja 18 (kai niitä tulee 24/boksi..) jalkamiestä
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Hyvä niin.
Sääli kun Knoghts of Minas Tirithit ovat metallisia... Täytyy tsekata RoR+Minas Tirith jalkamiehet=6 Knights of Minas Tirith ja 18 Warriors of MT.
Sääli kun Knoghts of Minas Tirithit ovat metallisia... Täytyy tsekata RoR+Minas Tirith jalkamiehet=6 Knights of Minas Tirith ja 18 Warriors of MT.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
-
Kellokoneisto
MITÄ?! HARADIT MUOVISIA?!!?! Kiitos bottiins... *pussaa tietokoneen ruutua, tavoitellen jotenkin bottiinsin otsaa*
They're coming to take me away... ha haa
They're coming to take me away... ho hoo, hi hii, ha haa...
Ja, takaisin aiheeseen... Eli, mistä kuulit näi`? Löytyykö tekstiä netistä?
They're coming to take me away... ha haa
They're coming to take me away... ho hoo, hi hii, ha haa...
Ja, takaisin aiheeseen... Eli, mistä kuulit näi`? Löytyykö tekstiä netistä?
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Tjaa, itse en mene takuuseen. Hevoset olivat ainakin samaa muovia mitä Rohanillakin. Mutta ratsastajat voivat hyvinkin olla metallia, I hope not.
mulla on muistikuva siitä että alessio olisi sanonut niin. ja lisäksi minusta nuo näyttävät ihan muovisilt, ihan rohaneilta. siis tuo alessio juttu oli se kun käytiin kaverin kanssa tiedustelemassa lahdessa. alessionilta niin se oli sanonut muistaakseeni että ne on muovisi. potkaskaa jos olen väärrässä. sillä olen hiukan sekasin noista että mitä niitä on tulossa ja onkos ne muovisia ja sillee.....
et ei sitte kannata luottaa täydellisesti mun sanaa... tää on mun muistikuva mitä alessio meille sano sillon. mutta Garothan varmaan tietää paremmin. korjatkoon hän jos olen väärässä. =(
et ei sitte kannata luottaa täydellisesti mun sanaa... tää on mun muistikuva mitä alessio meille sano sillon. mutta Garothan varmaan tietää paremmin. korjatkoon hän jos olen väärässä. =(
Metallihevosia? Ahaa... Minusta näyttivät muovisilta ja Rohanin vastaavilta.Garoth kirjoitti:Siis jalkaväki on 100% varmasti muovista, mutta epäilen noiden ratsastajien olevan metallisia, joko muovihevosilla tai metallihevosilla. Veikkaisin metallihevosia.
Veikkaisin ratasatajien olevan metallia... Mutta ehkä olet oikeassa.
Saa taas GS hommia...
-
Kellokoneisto
-
Kellokoneisto