Et tainut koskaan pelata skaveneillaBalrogofmoria kirjoitti:Luovuttaminen on luusereille, itse en luovuttanut edes seuraavassa tilanteessa.
"He who runs away lives to fight another day!"
Haluaisin kyllä tietää miten tämä oli mahdollista kun nyt otit asian puheeksi. Siis yksi Paladin tuhoisi lähes koko vastapuolen armeijan? Paladin on kuitenkin vain Hero tason charru.Kappalainen kirjoitti:Hehhoh... juuri äsken pelasin kaverini kääpiöitä vastaan bretonniallani. Pelasimme last man standing- tyyppisen pelin. Oma armeijani tuhoutui täysin kolmannella vuorolla, kaverilla vielä suurin osa jäljellä, itselläni vain paladin, kenraalini. Mutta sitten heitin heroic-stylee ja voitin pelin. Öörhh...Mitenköhän tämäkin liittyi aiheeseen?...
Harvoin meilläpäin luovotusvoittoja tulee, yleensä joku sellainen epämääräinen taistelu säännöistä katkaisee pelin. Että näin.
Olen samaa mieltä, varsinkin jos kyseessä on kampanjapohjainen peli kuten Mordheim. Mutta alkuperäisestä viestistä ymmärsin, että vastustaja luovutti (lopetti pelaamisen) sen jälkeen kun todennäköisesti hänen lempiyksikkö tuhoutui (käsittääkseni kaveri ei ollut edes häviöllä). Tällaiset tilanteet pilaavat pelikokemusta ja itse en hyvin helpolla enää pelaisi samaa pelaajaa vastaan.Hellbender kirjoitti:No, okei myönnettäköön, että luovuttaminen voi olla hyvä ajatus jossain pisteessä.