Örkki-rykmentti
Örkki-rykmentti
Noniin, on elämäni ensimmäinen rykmentti valmis.
Ihan kivasti on mielestäni maalattuja, champpa on aikasta ruma, joissain kohdissa saattaa olla virheitä mutta pelifigujahan nämä.
http://www.pbase.com/kamreks/warhammer_fantasy
PS:Rivikohtaiset kuvat ovat vähän tummia.
Ihan kivasti on mielestäni maalattuja, champpa on aikasta ruma, joissain kohdissa saattaa olla virheitä mutta pelifigujahan nämä.
http://www.pbase.com/kamreks/warhammer_fantasy
PS:Rivikohtaiset kuvat ovat vähän tummia.
-
sir shadow
-
Scar-Veteran
-
Gragh the Bloodhammer
Tosi hienosti maalattu 
MUTTA, kaksi asiaa häiritsee. Ensinnäkin tuo lipun kuvio ei ole minun mieleeni (no okei ei ne minun liputkaan kummoisia ole) ja toiseksi ei niin merkittävä asia, mutta häiritsevä, on tuo jengin koko. Tulisi vielä hienompi jos saisit enemmän figuja tohon rykmenttiin
Mutta siis, oikeasti ihan hieno, ei nuo ole niin isoja juttuja, ja helposti korjattavissa.
MUTTA, kaksi asiaa häiritsee. Ensinnäkin tuo lipun kuvio ei ole minun mieleeni (no okei ei ne minun liputkaan kummoisia ole) ja toiseksi ei niin merkittävä asia, mutta häiritsevä, on tuo jengin koko. Tulisi vielä hienompi jos saisit enemmän figuja tohon rykmenttiin
Mutta siis, oikeasti ihan hieno, ei nuo ole niin isoja juttuja, ja helposti korjattavissa.
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
Huh. Näin riparin jälkeen pääsee taas vasaroimaan.
Aika kohtuullisia pelifiguja. Itse kannatan korostuksien tekemistä blendaamalla ja layeroimalla, eli ei siis kuivaharjaamalla. Blacklinet tekisi terää joissain kohdissa ja maalien ohentaminen samaten. Beisseihin voisit kuivaharjata vielä yhden vaaleamman värin.
Muuten siis hienoja. Inkki (?) ihossa toimii, vaikka syvimmät varjot voisivat sulautua enemmän ihoon. Tällaisenaankin hienoja.
Aika kohtuullisia pelifiguja. Itse kannatan korostuksien tekemistä blendaamalla ja layeroimalla, eli ei siis kuivaharjaamalla. Blacklinet tekisi terää joissain kohdissa ja maalien ohentaminen samaten. Beisseihin voisit kuivaharjata vielä yhden vaaleamman värin.
Muuten siis hienoja. Inkki (?) ihossa toimii, vaikka syvimmät varjot voisivat sulautua enemmän ihoon. Tällaisenaankin hienoja.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
No koko figu paitsi metalli osat Schorched brownilla, ihoon raskas brush DA greeniä, catachan green brush ihoon, melkein joka paikkaan highlightit G-greenillä. Vaatteet on suurrimaksi osaksi bestial/dark-flesh highlightejä/brusheja. Metallit boltugunilla jos liika kirkas tulos niin black ink, koristeisiin dwarf bronze.
-
Stenvall