Black Library
-
Lex_et_Annihilato
Black Library
Nii...mikä se "oikeasti" on? En siis tarkoita sitä kirja kauppaan vaan mikä se noin fluffillisesti on?
Tota tossa on alempana heti Dark eldar ja black library...katoppa sieltä.. Olenpa ystävällinen ja annan vielä linkin kaksi riviä alempana olevaan <a href="http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=26198" target="new"><b>viestiin</b></a>
Eye is green.
- Rectunator
-
Zymeth Salkir Dkhan
- Warcrafter
Hmmm Onkohan siellä myös tietoa eldareidet teknologiasta............
* hymyilee ilkeästi * Pitäisi vaan löytää jostain puhadsydämminen mariini (ja niitähän riittää
ja lähettää se jollain konstilla siihen ihmekirjastoon kopioimaan kyseiset tiedot... Se arvokas informaatio saattaisi tasoittaa vähän puntteja Tyränidejä ja kaaosta vastaan 
* hymyilee ilkeästi * Pitäisi vaan löytää jostain puhadsydämminen mariini (ja niitähän riittää
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Puhdassydämminen mariini? Niitähän on Eye of terror täynnä ja yksihän sinne yritti mennäkkin, mutta ei päässyt...
Ja taitaa olla muutenkin Eldareiden tekstit ihmiselle liian monimutkaista ymmärrettäväksi.
Ja tuskin siellä on mitään teknologisia sovellutuksia, kuvittelisin itse että nämä tiedot ovat lähinnä tekomaailmoissa.
Ja jos olisikin, ihmisten pitäisi oppia laulamaan wraithbonea <-hankalaa.
Ja taitaa olla muutenkin Eldareiden tekstit ihmiselle liian monimutkaista ymmärrettäväksi.
Ja tuskin siellä on mitään teknologisia sovellutuksia, kuvittelisin itse että nämä tiedot ovat lähinnä tekomaailmoissa.
Ja jos olisikin, ihmisten pitäisi oppia laulamaan wraithbonea <-hankalaa.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Kirjasarja "Inquisition war" (Draco, Harlequin ja Chaos Child) selvittää hieman tuota mustaa kirjastoa.
Yksi syy sinne pääsyyn oli se, että sieltä sai kartan sellaiseen kohtaan webwayssä jossa aika kulki takaperin.
Eikä Mustaan Kirjastoon miten tahansa pääse. Se oli jokin erittäin monimutkainen reitti sisälle ja ulos eldareitten webwaystä. Itse Dracokin tajusi miksi edes eldarit eivät ole löytäneet sitä.
Tämä kaikki muistelua kirjasta, jonka luin yli puoli vuotta sitten. Eli virheitä voi olla, mutta rautalankamallin saa asiasta. Hopefully.
Yksi syy sinne pääsyyn oli se, että sieltä sai kartan sellaiseen kohtaan webwayssä jossa aika kulki takaperin.
Eikä Mustaan Kirjastoon miten tahansa pääse. Se oli jokin erittäin monimutkainen reitti sisälle ja ulos eldareitten webwaystä. Itse Dracokin tajusi miksi edes eldarit eivät ole löytäneet sitä.
Tämä kaikki muistelua kirjasta, jonka luin yli puoli vuotta sitten. Eli virheitä voi olla, mutta rautalankamallin saa asiasta. Hopefully.
But for the dead, their life will never be the same again.