Sääntö kirja
Sääntö kirja
Nyt kun tulee 40koohon uus sääntö kirja, niin tulee myös Fabaan lähi aikoina uus sääntö kirja.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Re: Sääntö kirja
Uskaltaisin sanoa että ei.juho130 kirjoitti:Nyt kun tulee 40koohon uus sääntö kirja, niin tulee myös Fabaan lähi aikoina uus sääntö kirja.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Sääntö_kirjaa ei ole tulossa lähi_aikoina. Aikaisintaan vuodenvaihteessa 2005-2006, sillä puuttuvat armeijat (OK, WE) julkaistaneen ennen päivitettyä rulebookkia. Kaaoskääpiöiden ja DoWin suhteenhan GW:llä ei ole tällä hetkellä suunnitelmia (muuta kuin että niitä ei dumpata), joten niitä en laske puuttuviksi armeijoiksi tuossa suhteessa.
Sääntökirja on muuten yhdys sana, ja kysymyksiin on tapana laittaa kysymysmerkki lukemisen helpottamiseksi.
Sääntökirja on muuten yhdys sana, ja kysymyksiin on tapana laittaa kysymysmerkki lukemisen helpottamiseksi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Andromedus
Tietämättönä kysyisin että ketä ovat OK? Orks and koplins? Olvi Komppania? Omb Kings? Noh, kunhan vaan arvailen.
Ja vastaus ihan kysymykseen, huonot johtopäätökset, vaikka faballe tuleekin nyt suuri Storm Of Chaos kampanja, se ei tarkoita 40koohon tulee myös samaan aikaan suri kampanja. Eikä se tarkoita että jos Abaddon kuolisi 40:oossa, että Archaon vaihtaisi myös hiippakuntaa. Eli huonosti olet vetänyt johtopäätöksiä, eikä nykyisille säännöille ole mitään syytä miksi ne uusittaisi(tai no voihan niitä olla vaikka kuinka monta, mutta kyllä nykyiset säännöt pelaa).
Julleville vielä että juho130 ei tainnut pitää tätä kysymyksenä, vaan omana nerokkaana oivalluksenaan.
Ja vastaus ihan kysymykseen, huonot johtopäätökset, vaikka faballe tuleekin nyt suuri Storm Of Chaos kampanja, se ei tarkoita 40koohon tulee myös samaan aikaan suri kampanja. Eikä se tarkoita että jos Abaddon kuolisi 40:oossa, että Archaon vaihtaisi myös hiippakuntaa. Eli huonosti olet vetänyt johtopäätöksiä, eikä nykyisille säännöille ole mitään syytä miksi ne uusittaisi(tai no voihan niitä olla vaikka kuinka monta, mutta kyllä nykyiset säännöt pelaa).
Julleville vielä että juho130 ei tainnut pitää tätä kysymyksenä, vaan omana nerokkaana oivalluksenaan.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Miten ois Ogre Kingdoms? Se ei ole voinut mennä ohi silmien, jos olet vähänkin seurannut FB keskusteluja. Siitä on kuitenkin monta trediä itketty ja paruttu.Andromedus kirjoitti:Tietämättönä kysyisin että ketä ovat OK? Orks and koplins? Olvi Komppania? Omb Kings? Noh, kunhan vaan arvailen.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
-
Andromedus
-
Andromedus
Juu-u. Huomaa että Andro on ollut vähään aikaan poissa faban parista. Kun vähän selailee Armeijat & Yksiköt/FB: Yleiset keskustelut-osioita, niin löytää varmasti topicceja Ogreista ja joukossa sitten paljon kuviakin. Niin laiska olen, etten itse jaksa lähteä etsimään ja linkittämään, mutta sen verran tuoreita ovat osa, että löytyvät ensimmäisen kymmenen sivun alueelta
.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
Stenvall
Re: Sääntö kirja
Millä ihmeen perusteella tulee uusi sääntökirja(huomaa sääntökirja on yhdysana) Fantasy Battleen, jos on tulossa 40:koohon? Ei millään perusteella. 40:koon uusi laitos on lähinnä vain sääntöjen parantelua, perusjutut säilyvät. Fantasy Battleen ei toivottavasti tule ihan heti uutta laitosta. Odottaisin aikaisintaan 2006.juho130 kirjoitti:Nyt kun tulee 40koohon uus sääntö kirja, niin tulee myös Fabaan lähi aikoina uus sääntö kirja.
No mutta 40kssahan juuri OLI se suuri kampanja ja nyt sen jälkeen heti tuli storm of chaosAndromedus kirjoitti: vaikka faballe tuleekin nyt suuri Storm Of Chaos kampanja, se ei tarkoita 40koohon tulee myös samaan aikaan suri kampanja
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Stenvall
Niin ja sitä ennen oli Armageddon(muistinko oikein?) ja siihen perään tuli Dark Shadows, joka muistetaan myös Albion-kampanjana. 40k tuntuu aina olevan vuoden edellä Fantasya.Deetwo kirjoitti:No mutta 40kssahan juuri OLI se suuri kampanja ja nyt sen jälkeen heti tuli storm of chaosAndromedus kirjoitti: vaikka faballe tuleekin nyt suuri Storm Of Chaos kampanja, se ei tarkoita 40koohon tulee myös samaan aikaan suri kampanja
-
Ar-Senator
Ei muuteta tätäkin keskustelua ogre kingdomsiin? Haulla löytyy siihen tarkoitetut topicit.The Senator kirjoitti:Ja ne tulevat ennen welffejä, jos en ihan väärin muista...fury kirjoitti:Hittolainen, Ogret kuulostavat kivalta. Saavatko ne linkoja? Tulevat seuraavina puskahaltioiden jälkeen, toivottavasti vuoden sisällä (lue: eivät varmasti).
Eye is green.
- The Captain
- Valvoja